Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Lone Jakobsen

Three little steps skriver:

wow, det er billigt sluppet for 3 jakker!! 

jeg har faktisk ofte købt vinterjakker i bilka eller kvickly... men er begyndt med at købe udsalgs varer og på den måde finde en bedre kvalitet til "bilka priser"

dog vil min ene søn hellere bruge hans brors aflagte fra bilka, end den nye fra mikke line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Palaja

Har købt en brugt vinterjakke fra Ticket to heaven til 250 kr. Støvlerne og flyverdragten har jeg købt på udsalg til halv pris, det er hhv. Arauto Rap og Ej Sikke Lej. Jeg forsøger altid at købe billigere ved enten at købe på udsalg eller brugt

Anmeld

6. oktober 2013

Martin Dyrhøj

Jeg har købt en Reima vinterjakke til 700 kr. Rigtig god kvalitet og god pasform!

Anmeld

6. oktober 2013

Vik

350 for en Molo jakke ( januar udsalg), flyverdragt købt jeg da Finurlig haft -20% og støvler Superfit fik vi til 225 nu mangler vi kun varm hue og vanter ( håber også at finde nogle gode tilbud)

Anmeld

6. oktober 2013

Francisca

Nu er jeg den type som ikke køber brugt. Har intet imod brugt men kan bare godt lide at købe tingene fra nyt 

Jeg tænker ikke så meget over prisen men mere om kvalitet og udseende af tøjet. 

Flyverdragten er købt med 70% i marts måned til 270kr den er fra LEGO og er virkelig lækker dejlige farver så den ikke bliver så hurtig beskidt at se på i vuggestuen 

Vanter til flyverdragten fra Reima til 199kr 

Elefanthue i uld fra racing kids til 170kr til flyverdragten

vintetstøvler fra Ecco til 650kr sad super godt på foden 

vinterjakke fra Wheat til 650kr sad perfekt og var lækker!

tophue til jakken i uld med rævepels dut i lyserød fra huttelihut 349kr

sko med tyndt lag uld fra angulus. 

Så er min datter klar til vinteren kommer. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. oktober 2013

Little Miss

Vi fik lige smidt 1200 kroner x 3 efter vinterjakker til børnene. 

Hvad kostede jeres? hvad mærke er det?

Hvorfor valgte i netop denne type? i må gerne smide billede hvis i lyster

Synes godt nok børnetøj bliver dyrer og dyrer...

Vi har også købt Panda jakken fra Mini Rodini i år, godt nok til den fulde pris af 1259,- kroner. 

Synes simpelthen det er den flotteste og sødeste jakke.

Anmeld

7. oktober 2013

FrkZier

Vi fik lige smidt 1200 kroner x 3 efter vinterjakker til børnene. 

Hvad kostede jeres? hvad mærke er det?

Hvorfor valgte i netop denne type? i må gerne smide billede hvis i lyster

Synes godt nok børnetøj bliver dyrer og dyrer...

Jeg har købt en CaLaVi af en veninde til 300kr - den er næsten som ny, så kunne ikke lade være, selvom jeg egentlig havde besluttet jeg ikke ville købe flyverdragt til ham før næste år (han er 5mdr nu)..

Udover det har han et ton af forskellige dragter, bomuld, uld, fleece osv

Anmeld

7. oktober 2013

FamilenStorm

Har også fået købt vintertøj til begge børn...

Flyverdragter og jakker, som er gode og varme og som jeg syntes er flotte..

Mærke og pris synes jeg ikke rigtig jeg behøver at råbe højt om, for det kan vel være lige meget om jeg har givet 50 kr eller 1000kr for det, så længe mine børn ikke fryser? Det gør mig vel ikke til en dårligere mor på grund af prisen?

Må ærlig indrømme at jeg ikke rigtig kan forstå de debatter der omhandler at nu har jeg købt det og det mærke til den og den pris.. Er man en bedre forældre fordi man køber mærketøj til sine børn? Jovist noget er god kvalitet osv. Men det er vel ikke tøjer der er afgørende for om man er en god forældre? Nå det var lige et sidespor.. Kan bare ikke helt forholde mig til de debatter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.