Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Janni.

CAWI skriver:

Kan vist ikke finde ud af at få billeder med, når jeg er på fra mobilen.
Vi har købt en jakke fra Name it. 400 kr kostede den. For det første aynes jeg at det var den pæneste, ekspedienten sagde at han sagtens kunne holde varmen i den. Hun anbefalede den også fordi den går ham ca til knæene, og er uden elastik i livet, hvilket gør at jakken ikke ryger med op og sætter sig oppe, hvis armene tages i luften.
Hun sagde at det var en god jakke til prisen, og at han sagtens kan holde varmen i den.

Lyseblå dynejakke? Det er den vi har købt til vores dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Koen.

Liams har ikke kostet noget, knægten er så heldig at arve i bunkevis fra sin fætter og deriblandt to lækre vinterjakker, Lærkes har jeg ikke købt endnu

Anmeld

5. oktober 2013

isabellasmor

Vi har valgt ikke at købe vinterjakke i år. dvs, hvis vi senere hen bliver enige om at vi ikke kan undvære en til hende, så får hun selvfølgelig en. Men sidste år brugte hun den faktisk ikke. Jo den blev brugt, men den var bestemt ikke nødvendig. Vi har ikke bil, havde vi haft det havde hun nok fået en, da det så ville være nemmest hvis man lige skulle er smut et eller andet. Men når vi skal nogle steder, som jo så foregår på gåben, cykel eller bus, jamen så får hun sin flyverdragt på.

Hvis vi køber en senere hen, så bliver det maks en til 300 kr. Giver ikke mere for en jakke når hun er så lille. Det er så stadig nogle af de gode jakker, men på tilbud/outlet, for hun skal selvfølgelig have noget ordentligt 

Flyverdragten blev i år en mikk-Line til 300 kr på tilbud. Hun havde også mikk-Line sidste år som vi var fuldt ud tilfredse med, så det har vi holdt os til igen i år 

Anmeld

5. oktober 2013

ESV

modesty skriver:

Jeg er enig. Vi ville faktisk have råd til at bruge den slags penge på overtøj til min søn, men jeg synes simpelthen det er resourcespild at smide penge ud af vinduet på den måde. I min verden er det respektløst overfor folk der ikke har så mange penge, at man bruger sine på den måde. Giver det mening?

Det er selvfølgelig op til hver enkelt hvad man vil bruge sine penge til, men det er blot min holdning.

Ej helt ærlig du kan da ikke tillade dig at sige det er mangel på respekt at man køber dyrt tøj til sine børn!! Come on..

Jeg er på su og har da lige brugt 850 kr på vinterstøvler til min datter ikke fordi vi har for mange penge men fordi det er en prioritering så bliver der sparet er andet sted.

Bare fordi nogle mennesker går mere op i mærker osv kan du ikke tillade dig at sige vi er respektløse!!

Anmeld

5. oktober 2013

CaWi

Janni. skriver:

ør

Lyseblå dynejakke? Det er den vi har købt til vores dreng.

Mørkeblå og inden i hætten er der sådan noget pels/wanna be uld agtigt noget

Anmeld

5. oktober 2013

MorDk

Vi har ikke købt vinterjakke til sønnike. Han har fleece og en softshell fra molo. Han får en flyverdragt (prisleje: mellem 500-800 kr.)

Vores datter har fået en flyverdragt fra Hummel til 800kr. Hun  har arvet en vinterjakke som er super fin ♥

Sko/støvler og overtøj der køber jeg det jeg synes er pænt men jeg køber ikke alt for dyrt. Men jeg sætter altid en limit! Og mine børn kommer ikke til at bestemme. Det er er mig der betaler. Mig der bestemmer. Men selvfølgelig kan de være med til at vælge .... Men jeg ved bedst! Pris og mest praktisk osv.

Anmeld

5. oktober 2013

L&V

Vi har købt en hummel jakke brugt til 100kr. vi ska kin bruge den i bilen så gider ik bruge en masse penge på det. Syntes det er noget andet når de når den alder hvor de kun bruger jakke. Men syntes godt nok det er voldsomt at jakke valget bliver lagt over på hva børn vil ha for ellers vil de ik gå i den, der er det godt nok mig der der bestemmer suverent hvis pengene ska komme fra min konto

Anmeld

5. oktober 2013

MyLove E

Jeg har købt denne IdaT Jakke på et Outlet til 200kr
P.s har huen til salg den er købt for lille ca en str 86:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

LinLin

300kr /stk - didriksons til begge drenge købt i ønskebørn....

Adams er som den på billedet, Davids er lysegrøn, men samme model.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Begge mine drenge har fået vinterjakker fra Danefæ og Molo flyverdragteR. vinterstøvlerne er Bisgaard - alt sammen købt i Ønskebørn til -40% 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.