Jeg synes du skal lukke ørene for alle de latterlige kommentarer. BØRN ER EN GAVE! BØRN ER FANTASTISKE. DET ER DET STØRSTE AT BLIVE FORÆLDRE! Jeg ville ikke bytte det væk for noget i verden.
Når det så er sagt... så er det også ROCKER hårdt og meget udfordrende at være forældre! Barnets behov kommer først! Sådan er det bare. Men man indretter stille og roligt sit liv efter man har fået den lille. man har mange gode intentioner omkring hvordan man vil gøre tingene når barnet kommer osv. MEN når man står i det... vælger man ofte at gøre tingene anderledes. Børn er forskellige og det er forældre også.
Gu er det hårdt at have børn! Ingen tvivl. Men det er også bare så fantastisk og livsbekræftende. Det sætter bare alting i perspektiv.
Dit liv går ikke i stå. KUN hvis du tillader det!
Vores dreng (førstefødte) var noget af en mundfuld. SOV aldrig og SKREG som besat i 6 mdr. nærmest! Det var SÅ hårdt, men man lærte at leve med det... Vores nummer 2 er en lille stille pige og har være SÅ nem fra dag 1. Der er stor foreskel på børn. Derfor er det svært at sige hvordan jeres hverdag/liv bliver. Men tg den med ro og føl efter i jeres hjerter hvad der er det rigtige for jer og jeres barn. Tag de råd til jer I kan bruge og glem resten. Det samme når sundhedsplejersken kommer med alle anbefalinger m.m Tag det til jer I kan bruge ogs som passer ind.
Jeg har 2 unger. Jeg har rejst med min søn. Vi tager ofte ud og spiser med begge unger. Vi tager på Café osv. Vores liv er ikke gået i stå. Så bare rolig! NYD din graviditet og NYD tanken om at I skal være forældre til en dejlige lille bebs meget snart!
DET ER SÅ STORT det I skal opleve!!! GLÆD DIG! 
Anmeld