Er gravid 33+5, og har virkelig hørt ting som "det kan i ikke gøre når i får barn" igennem graviditeten.
En så lille ting som at tage på Bakken, have hunden inde i bilen, have hund i det hele taget (hallo, vi har valgt at anskaffe os en hund, og det ansvar vil vi have til hun en dag ikke kan mere, har ikke tænkt mig bare at smide hende væk fordi vi får barn), vi kører tit rundt til forskellige steder og går tur med vores hund, det kan man åbenbart ikke når man har barn heller. Faktisk skal man bare holde sig hjemme, sådan en ting som at handle kan man dårligt nok. Og mange andre ting...
Og så alle de andre med, hvor hårdt det bliver, søvn får man aldrig osv. Det skal lige siges jeg er klar over, det er hårdt at få børn, det er ganske overvejet inden vi begyndte at prøve.
Så er det jeg vil høre jer kloge mødre: er det så hårdt som alle siger? Går livet virkelig i stå, bare fordi man får børn?
Kom med jeres erfaringer. HVOR meget har jeres liv ændret sig?
Jeg tænker, at barnet skal indrette sig efter verden, og verden skal ikke indrette sig efter barnet. Til en hvis grænse.
Hmm, jeg er nok bare træt af at høre alt det negative, der er kun 2, der har sagt; glæd dig, det er skønt!
Jeg studere og vi har da også hund herhjemme
Det går da meget godt 
Ja selvfølgelig er det hårdt at få et barn (men det er altså heller ikke hårdere end man gør det til), man skal være fuld af energi hele dagen, man kan ikke bare lige slappe af osv - selvfølgelig ændre tingene sig.
Når det så er sagt, øh jeg tager da vores datter med ud og handle? Jeg får det bare til at passe med at hun skal sove eller lige har sovet og spist - hun synes det er vildt hyggeligt at sidde og følge med
Går vi i Bilka så får de gratis frugtmos og det synes jeg er rigtig hyggeligt og hun nyder det - der er så mange ældre mennesker inde i Bilkas bistro der eeeeeelsker når de små sidder og hygger og vores datter er vild med opmærksomheden.
Vi har som sagt også hund - vi går da masser af ture, ALLE sammen
Igen, det er altså hvad man gør det til, det kræver bare noget mere planlægning.
Nu har vi selv et "nemt" barn der altid har sovet hele natten, så hvis man selv gider og gå i seng kl 21-22 stk, så får man altså en rimelig nattesøvn inden hun står op imellem kl 6-8
Hvis jeg kunne vælge - så ville jeg aldrig tænke tilbage og sige at jeg savner mit "tidligere liv", hun giver mig simpelthen så meget i dagligdagen
Hun er det bedste der er sket for mig. Vi har nogle dejlige forældre der gerne ville passe hvis vi endelig skal noget og ellers så har vi altså voksne venner der intet har imod at vi tager hende med, hun sover jo alligevel det meste af aftenenen - ja ellers også kommer vores venner da herover og vi spiser noget god mad, ser en film, drengeren får et par øl og ser noget bold osv.
Vi keder os i hvert fald ikke
Og vores venner er glade for at vi ikke er kedelige fordi vi har et barn, men jeg ser det altså ikke som en hindring og jeg VIL altså ud og se noget andet end vores egne hvide vægge 
Synes du skal lukke ørene og så tag tingene som de kommer - man skal bare finde en rutine