@BRUGER skriver:
Men det skulle bare ikke hedde fra nu af! Det skulle ha været sådan hele tiden!
Ville du stadig kunne trække let på skuldrene og sige, det selvfølgelig ikke ok, at i har mistet mit barn, men igen det menneskeligt og fejle.. HVIS det var det barn??
Tja, jeg ville nok snakke med lederen, pædagogerne om det. Det er en skrækkelig situation for alle, men ligefrem at råbe det ene og det andet af hinanden. Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere, for det ved man aldrig før man står i det. Men jeg ville give min søn et stort kram og så se hvordan han har det, tænke på hans følelser om at komme i børnehave. Men jeg ville ikke bare melde ham ud..
At glemme et barn er slemt, det kan vi sagtens blive enige om, men vi ved ikke hvad der er sket på den tur. Hvad grunden var til at de ikke fik ham talt med?? Jeg kender en hvor de glemte en pige i bussen, og kunne ikke stoppe bilen, selvom pædagogen fik fat i en bil og de kørte efter, men pigen havde slet ikke lagt mærke til at de var væk og sad bare på sædet. hun kunne være stået af og gået.. Men det er en super børnehave og de voksne er så sød og opmærksomme, men lige et sekund glippede det og det gik galt.
Hvad med de dagplejere hvor et barn er blevet kvalt, ville du heller ikke sende dit barn derhen? Eller der hvor børn er gået fra vs/bh?
Heldigvis har han nogen gode forældre der har lært ham at man ikke leger i vand uden en voksen?
Jeg siger ikke at jeg ikke synes der skal gøres noget, men jeg gider bare ikke male fanden på væggen.
Anmeld