@BRUGER skriver:
Jeg har heller ikke sagt, at de ikke har det dårligt?
Jeg har har sagt at jeg ikke tror, at det er pædagogerne som har det værst.
Forestil dig at være det barn, som lige pludselig ikke kan finde de andre børn eller nogen voksne! Og ender med at gå op på en parkeringspladsen, og blive fundet af en forbipasserende! Eller at være forældre til det barn!! Det er da det værste! Og jeg aner ikke hvordan det føles, at glemme et barn, det er aldrig sket for mig, og kan ikke forestille mig hvor svært det må være.
Det var en halv time. Hvor meget tror du en 2,5år har tænkt over det??
Hvordan tror du treårig holger havde det i de 24timer han var alene, fordi at hans forældre ikke holdt øje med ham??
Der er ting der ikke må ske for børn, men det er sku ikke kun pædagogernes skyld. Der er jo ikke altid nok pædagoger til alle børnene og hvems skyld er det, at der ikke kan blive ansat nok pædagoger??
Jeg synes bare det er hårdt at sige at man ikke vil sende et barn afsted på grund af det. Jeg har siddet med en dreng med hul i hovedet, en pige har brækket armen i sin børnehave, en far har fundet sin datter(eller vens datter) hængende i sin hætte/hue...
Skal vi lukke alle vs/børnehaver hvor børn er kommet slemt til skade, døde, glemt eller lukket sig selv ude og så passe vores børn selv??
Jeg er enig med at de ting ikke burde ske og tro man har det ikke godt når man sidder med en 2,5årog dreng der har hul i hovedet eller opdager man har glemt et barn(har jeg heldigvis ikke prøvet), men de gør det sku så godt de kan og tæller nok efter en ekstra gang næste gang.. heldigvis skete der ikke noget med drengen..