@BRUGER skriver:
Vi må jo blive enige om, at være uenige 
Og jeg syntes under ingen omstændigheder, at det er at overreagere, eller at male fanden på væggen fordi man mister tilliden til pædagogerne.. (som egentlig bragte et barn i fare!!)
Og til dit spørgsmål, så nej jeg ville aldrig sende mit barn i en dagpleje, hvor et barn var blevet kvalt. Fordi det er en dagplejers job, at sørger for at sådan nogle fatale ting ikke sker!
nu har jeg jo ændret mening om den børnehave, da det ikke er første gang. men hvis det var et engangs tilfælde, ville jeg ikke fare så højt op.
Og jeg tager ikke let på det, og jeg ville ikke bare se passivt til, men jeg ville gerne høre hele historien, og ikke kun det der står i en artikel.
sjovt nok da Holger forsvandt fra sin forældre og var væk i 24timer, var alle bare; Årh det er synd for hans forældre(det var jeg også den gang), men de holdt jo heller ikke øje med ham og han var da i endnu større fare.. han var 3år gammel og alene en hel dag og nat..
der er sket så mange ting, med børn der er kommet til skade eller døde i vs/dp/bh, men der er da aldrig nogen der har svaret som i den her tråd. Jeg siger ikke at jeg holder med dem og som jeg skrev til en anden jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere i sådan en situation, men jeg ville da blive ked af at blive dømt for en ting(igen, det er sket flere gange her, så jeg havde nok også mistet tillid) og mistet muligheden for at lave det jeg elsker, fordi jeg kvajede mig en enkel gang(skal lige siges, jeg har aldrig mistet et barn. det har jeg ikke nerver til.)
Men lad os se hvad der sker med dem? Om der overhovedet sker noget, ellers burde man måske skrive et brev til nogen højere op. og man bør have en seddel med navnene på, så man kan krydse af ved navnet, når man ved barnet er der. Det der med at tælle er ikke altid lige let.
Vi plejede at være 4 voksne til 11 børn, for når de ikke er mere end 2½-3, skal der være flere end 3. Der må ikke være så mange der går alene.