Advare du andre om fartkontrol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

L&V

Yeps jeg smider det på faceren og smidder en sms til dem der ska samme vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

vitapigen

Synes mange af jeg er dobbeltmoralske. I siger at i ikke advare andre men alligevel advare i lige den og den i familien!!

Jeg advare folk... Men har den holdning er der er forskel på at køre lidt stærk/følge trafikken end dem der køre langsommere end det de må og sindssyge overhalinger...

Anmeld

13. september 2013

Laulund87

vitapigen skriver:

Synes mange af jeg er dobbeltmoralske. I siger at i ikke advare andre men alligevel advare i lige den og den i familien!!

Jeg advare folk... Men har den holdning er der er forskel på at køre lidt stærk/følge trafikken end dem der køre langsommere end det de må og sindssyge overhalinger...

Jeg advarer gerne. Formålet er jo at få farten ned og ikke at give en masse bøder.. Folk sætter farten ned når de bliver advaret.

Anmeld

13. september 2013

lycly

Ja det kunne jeg sagtens finde på, hvis jeg kan forhindre en i at køre for stærkt, så gør jeg det!
Er lidt chokket over dem der siger "nej da, de må tage konsekvensen" - men hvad hvis det ikke er dem selv der tager konsekvensen, men den person de påkører fordi de kører for hurtigt til at kunne bremse??

Anmeld

13. september 2013

SjeBets

Ja det gør jeg, og politiet har også før udtalt at de synes det er fint man advarer fordi så vil folk tænke sig lidt om, måske kun på den strækning, måske kun i en kort periode, men de vil lige tænke sig lidt om. Så jeg både blinker med lygterne hvis at jeg ser dem, og jeg siger det til venner og bekendte som jeg render i.

Men de er dejligt at se der er så mange som enten overholder alle love, eller med et smil tager konsekvensen af deres handlinger

Anmeld

13. september 2013

Muhmi

Nej jeg advarer IKKE om fartkontrol og synes faktisk det er for dårligt at folk gør det... Hvis de skulle ryge i fælden, så er der sgu nok en grund til det og hellere at de får et klip i kørekortet eller mister det end at de gør vejene usikre for mig og mine børn at færdes på... Kender én der gør det og bliver helt sur når hun sætter opslag op på facebook om hvor der er fartkontrol... De SKAL tages hårdt i rumpen dem der ikke kan køre ordentligt! BUM!

Anmeld

13. september 2013

Muhmi

LuLy skriver:

Ja det kunne jeg sagtens finde på, hvis jeg kan forhindre en i at køre for stærkt, så gør jeg det!
Er lidt chokket over dem der siger "nej da, de må tage konsekvensen" - men hvad hvis det ikke er dem selv der tager konsekvensen, men den person de påkører fordi de kører for hurtigt til at kunne bremse??

Så gør de det nok også bagefter de er kørt forbi fartkontrollen... Hellere at de får taget kørekortet fordi de ikke er blevet advaret om den fartkontrol der er forude end at de netop kører som død og helvede på vejene...

Anmeld

13. september 2013

san

nej, man må da bare køre ordenligt.. og ellers må man betale med et smil

Anmeld

13. september 2013

FruStolpe

Tauf skriver:

I går da jeg var på arbejde blev chefen ringet op af en medarbejder at hun havde set at politiet var på gaden og tjekkede både kørekort, mobilsnak fart ja faktisk alt.

En af mine andre kolleger siger så at vi da skal ringe til ***** for hvis hun ikke vidste det, ville hun helt sikkert ryge i fælden.

Jeg synes faktisk det er forkert, for hvis hun køre for stærkt eller snakker i telefonen ja men så gør hun jo noget ulovligt og så skal hun vel ha sin "straf" eller hvad?

Hvad synes i? Advare i andre ??

Det gør jeg faktisk, og det fordi jeg er mega modstander af deres penge maskine.  Fint at de holder lov og orden, men synes ikke det er ok at give bøder for fx et glemt kørekort.  500, helt ærligt 

Anmeld

13. september 2013

**Ønskebabyen

Tauf skriver:

I går da jeg var på arbejde blev chefen ringet op af en medarbejder at hun havde set at politiet var på gaden og tjekkede både kørekort, mobilsnak fart ja faktisk alt.

En af mine andre kolleger siger så at vi da skal ringe til ***** for hvis hun ikke vidste det, ville hun helt sikkert ryge i fælden.

Jeg synes faktisk det er forkert, for hvis hun køre for stærkt eller snakker i telefonen ja men så gør hun jo noget ulovligt og så skal hun vel ha sin "straf" eller hvad?

Hvad synes i? Advare i andre ??

Jeg advarer personer som mine søskende, forældre og kæreste hvis jeg ved de skal den ved hvor der er kontrol. Ellers gør jeg ikke. Så synes jeg også at folk må lære af det, på den hårde måde, hvis de gør noget ulovligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.