Frk.S skriver:
Tja, eller også fortsætter personen i samme tempo, bliver snuppet og får en bøde. MÅSKE personen så tænker at det var sgu nogle ærgelige penge at komme af med... jeg tror jeg kører med hovedet i stedet for røven for eftertiden = langt større chance for at det ikke kommer til at gå ud over en uskyldig at denne person ikke tænker sig om.
Så nej jeg advarer ikke folk. Hvis de kører for stærkt må de sgu selv tage konsekvensen....
Bliver også små irriteret når jeg ser de advarsler på Facebook.
Det har du ret i, men jeg ville stadig have det rigtig skidt hvis nu jeg vidste der var politi på vejen og ikke lige blinkede til andre bilister og en af de bilister så endte med at slå et andet menneske ihjel... Selvom det ikke var min skyld, tror jeg stadig jeg resten af livet ville tænke "hvis jeg nu bare lige havde blinket"...
Som sagt er der jo flere aspekter i det, jeg vil ikke bare sige "de kan få en bøde så kan de sgu lære det", hvis min advarsel kan gøre trafikken mere sikker den dag lige dér hvor jeg er...
Dermed ikke sagt jeg bare automatisk blinker af andre hvis jeg ser politi, eller straks siger det videre til dem jeg kender, men synes stadig der er to sider af sagen...
Anmeld