Anonym skriver:
Hej alle.
Jeg har brug for jeres meninger.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.
Og jeg gik så i gang med en normalbehandling uden hormoner eller noget da de ikke mente det var nødvendigt, nu har jeg været til scanning 3 gange på 8 dage og der er absolut intet sket med mine æg de ligger hele tiden på 10mm, så nu er denne cyklus droppet. Spørgsmålet er så bare om jeg denne gang skal gøre det med hormoner og være sikker på de bliver modnet med en chance for at der bliver flere æg end et, eller om jeg skal være tålmodig (hvilket aldrig har været min stærke side) og vente. Hvad synes i?
Hold da op, man skal passe på herinde nogle gange....
Nå.. Nu til ts;
Jeg har SÅ stor respekt for, at du har valgt at gøre som du har. Jeg har ingen erfaring med det, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil ikke gå uden at sige, at jeg synes det er en flot beslutning! Jeg er selv 20 år og venter mit første barn - og det ser jeg INTET forkert i, ligesom jeg heller INTET forkert ser i din beslutning. Så kæmpe respekt herfra!

Håber det lykkedes for jer!

Anmeld