Dilemma hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svar, men tænkte bare at du til en anden gang måske med fordel kan lægge den i kategorien prøver at blive gravid eller behandling, de rutinerede piger der kan svare på mange ting. Rigtig meget held og lykke!

Tak vil jeg gøre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja det skal forstås på den måde at han ikke kan og aldrig kommer til og ville kunne få børn.

Ja men sådan læser jeg det ikke, og derfor spørg jeg.. Jeg blander ord og sætninger sammen, så jeg forstår det ikke altid i første hug, og skal enten får andre til at læse det for mig eller læse højt.

hvorfor siger du så ikke bare det, i stedet for at skrive KAN...

Anmeld

3. september 2013

TNBC

dorthemus skriver:

Ja jeg synes meningen er helt klar

ikke for mig.. for jeg har svært ved nogen gange at læse sætninger rigtigt, og jeg forstår det på en anden måde, så derfor spurgte jeg hende og så kunne hun jo bare svare pænt tilbage, for jeg satte ikke et angreb igang.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja men sådan læser jeg det ikke, og derfor spørg jeg.. Jeg blander ord og sætninger sammen, så jeg forstår det ikke altid i første hug, og skal enten får andre til at læse det for mig eller læse højt.

hvorfor siger du så ikke bare det, i stedet for at skrive KAN...

Fordi dit svar var i mine øjne ret provokerende, fordi du skrev det som om han bare sagde til mig han ikke kunne og han i realiteten ikke vil. Den måde jeg forstod dit indlæg på. Men never mind

Anmeld

3. september 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Det kaldes nok bare barmhjertighed og at tænke på andre end sig selv! Hvis jeg ikke kunne få børn ville jeg da blive skide glad hvis jeg kunne få det på en anden måde! Så ved ikke rigtig om jeg synes det er alternativt det er en måde og opfylde hinandens ønsker og hjælpe hinanden

Altså, jeg mener bare, at det jo ikke er den mest gængse måde, at gøre det på..

Men jeg mindes ikke, at jeg hverken kaldte det egoistisk eller mærkeligt.. bare alternativt.. og det må man jo sige at det er..

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Fordi dit svar var i mine øjne ret provokerende, fordi du skrev det som om han bare sagde til mig han ikke kunne og han i realiteten ikke vil. Den måde jeg forstod dit indlæg på. Men never mind

hvordan har du fået det til det?

Anmeld

3. september 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej alle.
Jeg har brug for jeres meninger.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.
Og jeg gik så i gang med en normalbehandling uden hormoner eller noget da de ikke mente det var nødvendigt, nu har jeg været til scanning 3 gange på 8 dage og der er absolut intet sket med mine æg de ligger hele tiden på 10mm, så nu er denne cyklus droppet. Spørgsmålet er så bare om jeg denne gang skal gøre det med hormoner og være sikker på de bliver modnet med en chance for at der bliver flere æg end et, eller om jeg skal være tålmodig (hvilket aldrig har været min stærke side) og vente. Hvad synes i?

Hold da op, man skal passe på herinde nogle gange....

Nå.. Nu til ts;

Jeg har SÅ stor respekt for, at du har valgt at gøre som du har. Jeg har ingen erfaring med det, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil ikke gå uden at sige, at jeg synes det er en flot beslutning! Jeg er selv 20 år og venter mit første barn - og det ser jeg INTET forkert i, ligesom jeg heller INTET forkert ser i din beslutning. Så kæmpe respekt herfra!

Håber det lykkedes for jer!

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvordan har du fået det til det?

Fordi du skrev han enten kan eller ikke vil..
Men glem det, det er ikke det denne her tråd skulle bruges til jeg skulle have hjælp omkring et valg jeg skulle tage...

Anmeld

3. september 2013

bøllen

Kan ikke svare dig på dit spørgsmål , men endnu engang har folk svært ved at holde sig til emnet og svare på hvad der bliver spurgt om. Har travlt med at konkludere og være dømmende.

pøj pøj med projektet . 

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Fordi du skrev han enten kan eller ikke vil..
Men glem det, det er ikke det denne her tråd skulle bruges til jeg skulle have hjælp omkring et valg jeg skulle tage...

Du skriver han kan ikke eller vil (Kunne) få børn?? Der er forskel på kan og vil..(Det hænger jo sammen.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.