Dilemma hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.541 visninger
76 svar
144 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

Hej alle.
Jeg har brug for jeres meninger.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.
Og jeg gik så i gang med en normalbehandling uden hormoner eller noget da de ikke mente det var nødvendigt, nu har jeg været til scanning 3 gange på 8 dage og der er absolut intet sket med mine æg de ligger hele tiden på 10mm, så nu er denne cyklus droppet. Spørgsmålet er så bare om jeg denne gang skal gøre det med hormoner og være sikker på de bliver modnet med en chance for at der bliver flere æg end et, eller om jeg skal være tålmodig (hvilket aldrig har været min stærke side) og vente. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.
Og jeg gik så i gang med en normalbehandling uden hormoner eller noget da de ikke mente det var nødvendigt, nu har jeg været til scanning 3 gange på 8 dage og der er absolut intet sket med mine æg de ligger hele tiden på 10mm, så nu er denne cyklus droppet. Spørgsmålet er så bare om jeg denne gang skal gøre det med hormoner og være sikker på de bliver modnet med en chance for at der bliver flere æg end et, eller om jeg skal være tålmodig (hvilket aldrig har været min stærke side) og vente. Hvad synes i?

Slet ingen?

Anmeld

3. september 2013

baby012

Hvorfor vil du som 21 årig have en donor? Det troede jeg faktisk ikke de gjorde  

bare nysg.  

Anmeld

3. september 2013

Loa

Synes godt nok også det er vild en beslutning som kun 21 årig.

Regner du ikke med at finde en mand at få børn med?
Og du siger din eks ikke kan få børn, men i skal have et donor barn sammen? Øhm når i ikke er sammen?

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt svare dig på.
Fordi jeg de sidste 2-3 år brændende gerne har villet have et barn. Og jo det gør de hvis de mener du er voksen nok. Jeg er 22 og har altid sagt jeg vil være ung mor. Mit ønske om et barn er så stort så derfor syntes jeg tiden var til det nu og det er det rette tidspunkt..

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes godt nok også det er vild en beslutning som kun 21 årig.

Regner du ikke med at finde en mand at få børn med?
Og du siger din eks ikke kan få børn, men i skal have et donor barn sammen? Øhm når i ikke er sammen?

Jo det gør jeg.
Men som jeg skriver i det andet indlæg så føler jeg tiden er til det nu.
Og mig og ham er de bedste venner den dag idag og jeg vil rigtig gerne gøre det med ham, og så ved jeg hvor stort er ønske det er for ham..

Anmeld

3. september 2013

Swerg

Tjah...

jeg syntes jo så at du skal følge dit hjerte og sk*de på andres holdninger til dit evt. valg.. 

Anmeld

3. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg kender ikke til reglerne - men betyder det så, at I lyver for behandlingsstedet om jeres forhold?

Anmeld

3. september 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jo det gør jeg.
Men som jeg skriver i det andet indlæg så føler jeg tiden er til det nu.
Og mig og ham er de bedste venner den dag idag og jeg vil rigtig gerne gøre det med ham, og så ved jeg hvor stort er ønske det er for ham..

Er lidt forvirret..

du har en eks som ikke kan få børn, og nu vil du have en donor, til at "lave"dit barn, og så dele det med din eks, som du ikke lever sammen med??

Alternativt!

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Swerg skriver:

Tjah...

jeg syntes jo så at du skal følge dit hjerte og sk*de på andres holdninger til dit evt. valg.. 

Det gør jeg skam os. Og det mærkelige er det er noget helt andet jeg spørger om i denne debat men folk skal lige kommentere det hele
Men nå jeg gør det jeg synes er bedst og jeg ved jeg kan klare det os selvom jeg er 22!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.