Anonym skriver:
Har ikke sagt du skrev ondt. Men som der stod allerede til og starte med så kan han ikke få børn og sår du alligevel tvivl om det. Jeg ville jo ikke skrive det hvis det ikke passede..
Synes bare det er lidt som om at folk dømmer en ud fra alder.
Jeg er helt enig i at der er nogen på min alder som absolut ikke skal have børn. Men dette er ikke en beslutning jeg har taget fra den ene dag til den anden overhovedet..
ja og det har lidt med alderen, men ikke fordi du er for ung til at få et barn, men at få et donorbarn. det er det jeg synes(ikke forkert) men der synes jeg man skal vente. De trunter der bliver knocked up i byen, er jo heller ikke for kvikke(sorry hvis der er nogen) men det er noget andet.. du sidder og tænker, jeg skal have et barn med min ven.. hvad nu hvis han finder en kæreste om tre, 6 eller 9 måneder...eller senere..
derfor jeg også siger, det havde været noget andet, hvis I var sammen og at jeg nok ville vente lidt, og se hvad der sker..
Så jo det har nok lidt med alderen, men ikke som du tænkte. Men også andre ting..
men næste gang, så spørg i stedet for at tro.. så bliver man ikke så sure på hinanden.
Anmeld