Dilemma hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

TNBC

Holbæktrunten skriver:

Pr definition giver jeg ikke hug herinde og prøver at formulere mig pænt - mit liv er (oftest) for kort til den slags pjat og det er ikke særlig konstruktivt for nogen parter (pudse pudse glorie, haha).

Aj, men synes bare engang imellem at nogen får nogle ufortjente stryg, og ofte kunne det ligeså godt have været mig der havde skrevet, derfor tænker jeg at man må bakke lidt op om hinanden

Jeg prøver da også at skrive pænt. Men tit hvis man ikke lige bruger smileyer, er man af vide at jeg skriver hårdt og ondt. Men jeg skriver hvad jeg mener, og jeg gider ikke sugercode alting.. jeg kan godt li at diskutere ting lidt, men ikke så meget at vi forbander hinanden..

Men det er dejligt at blive bakket lidt op, for jeg synes ikke jeg skrev ondt. Jeg skrev endda; det er ikke for at være ond. Men det er åbenbart heller ikke godt nok. Hvordan salman så skrive tingene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg spørger af nysgerrighed, ikke for at dømme: Hvem foretager sådan en vurdering? Psykolog, socialrådgiver - eller er det blot lægernes skøn? Hvad ser de på? Uddannelse, økonomiske forhold - eller udelukkende deres vurdering af kvindens modenhed? 

Jeg tænker jo, at mange på din alder ikke har færdiggjort uddannelse - jeg fik selv barn som 22-årig studerende og ser altså intet forkert i det - og jeg gad godt vide, om man ser på det med samfundsøkonomiske briller på, eller om det i højere grad er en psykologisk vurdering af kvindens forældreevner. 

Det gør lægerne på det sted du vælger.
Med mindre du vælger og få en henvisning fra din læge, skal du først til egen læge.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg prøver da også at skrive pænt. Men tit hvis man ikke lige bruger smileyer, er man af vide at jeg skriver hårdt og ondt. Men jeg skriver hvad jeg mener, og jeg gider ikke sugercode alting.. jeg kan godt li at diskutere ting lidt, men ikke så meget at vi forbander hinanden..

Men det er dejligt at blive bakket lidt op, for jeg synes ikke jeg skrev ondt. Jeg skrev endda; det er ikke for at være ond. Men det er åbenbart heller ikke godt nok. Hvordan salman så skrive tingene??

Har ikke sagt du skrev ondt. Men som der stod allerede til og starte med så kan han ikke få børn og sår du alligevel tvivl om det. Jeg ville jo ikke skrive det hvis det ikke passede..
Synes bare det er lidt som om at folk dømmer en ud fra alder.
Jeg er helt enig i at der er nogen på min alder som absolut ikke skal have børn. Men dette er ikke en beslutning jeg har taget fra den ene dag til den anden overhovedet..

Anmeld

3. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det gør lægerne på det sted du vælger.
Med mindre du vælger og få en henvisning fra din læge, skal du først til egen læge.

Det forstår jeg så ikke - og gad godt vide, hvad de baserer deres vurdering på. 

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det forstår jeg så ikke - og gad godt vide, hvad de baserer deres vurdering på. 

Tja det ved jeg så ikke..
Jeg ved jeg blev spurgt om mine forhold, både økonomisk og uddannelse, bopæl osv. Den varede en time. At jeg ikke er enig i at de kan vurdere det gør ikke at jeg ikke ville gøre det..

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Har ikke sagt du skrev ondt. Men som der stod allerede til og starte med så kan han ikke få børn og sår du alligevel tvivl om det. Jeg ville jo ikke skrive det hvis det ikke passede..
Jeg er helt enig i at der er nogen på min alder som absolut ikke skal have børn. Men dette er ikke en beslutning jeg har taget fra den ene dag til den anden overhovedet..

Hej alle.
Jeg har brug for jeres meninger.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.

Det her er de første linier i dit indlæg. se det med rødt.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hej alle.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.

Ja det skal forstås på den måde at han ikke kan og aldrig kommer til og ville kunne få børn.

Anmeld

3. september 2013

dorthemus

Yurie skriver:

Hej alle.

Ja jeg synes meningen er helt klar

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

ja og det har lidt med alderen, men ikke fordi du er for ung til at få et barn, men at få et donorbarn. det er det jeg synes(ikke forkert) men der synes jeg man skal vente. De trunter der bliver knocked up i byen, er jo heller ikke for kvikke(sorry hvis der er nogen) men det er noget andet.. du sidder og tænker, jeg skal have et barn med min ven.. hvad nu hvis han finder en kæreste om tre, 6 eller 9 måneder...eller senere..
derfor jeg også siger, det havde været noget andet, hvis I var sammen og at jeg nok ville vente lidt, og se hvad der sker..

Så jo det har nok lidt med alderen, men ikke som du tænkte. Men også andre ting..

men næste gang, så spørg i stedet for at tro.. så bliver man ikke så sure på hinanden.

Anmeld

3. september 2013

klmf

Nu har jeg ikke læst alle svar, men tænkte bare at du til en anden gang måske med fordel kan lægge den i kategorien prøver at blive gravid eller behandling, de rutinerede piger der kan svare på mange ting. Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.