Dilemma hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg kender ikke til reglerne - men betyder det så, at I lyver for behandlingsstedet om jeres forhold?

Nej vi snyder ikke systemet?
De kender jo godt sandheden, man behøver ikke være kærester for og komme i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Er lidt forvirret..

du har en eks som ikke kan få børn, og nu vil du have en donor, til at "lave"dit barn, og så dele det med din eks, som du ikke lever sammen med??

Alternativt!

Det kaldes nok bare barmhjertighed og at tænke på andre end sig selv! Hvis jeg ikke kunne få børn ville jeg da blive skide glad hvis jeg kunne få det på en anden måde! Så ved ikke rigtig om jeg synes det er alternativt det er en måde og opfylde hinandens ønsker og hjælpe hinanden

Anmeld

3. september 2013

Loa

Anonym skriver:

Jo det gør jeg.
Men som jeg skriver i det andet indlæg så føler jeg tiden er til det nu.
Og mig og ham er de bedste venner den dag idag og jeg vil rigtig gerne gøre det med ham, og så ved jeg hvor stort er ønske det er for ham..

Okay jamen det er da vildt nok.
Og kun din beslutning selvfølgelig....
Tænker bare der er rigtig mange beslutninger/konsekvenser/tanker i den proces, men jeg kender selvfølgelig hverken dig eller din eks, men håber da det kommer til at fungerer for jer alle...

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, da jeg ikke jeg ikke kender til behandlings processen....

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej alle.
Jeg har brug for jeres meninger.
Jeg er en pige på 21 som har taget valget om og blive mor. Og da jeg har en ekskæreste som gerne vil være far men som aldrig kan eller vil komme til og få børn har vi taget beslutningen om og gøre det sammen og få en donor.
Og jeg gik så i gang med en normalbehandling uden hormoner eller noget da de ikke mente det var nødvendigt, nu har jeg været til scanning 3 gange på 8 dage og der er absolut intet sket med mine æg de ligger hele tiden på 10mm, så nu er denne cyklus droppet. Spørgsmålet er så bare om jeg denne gang skal gøre det med hormoner og være sikker på de bliver modnet med en chance for at der bliver flere æg end et, eller om jeg skal være tålmodig (hvilket aldrig har været min stærke side) og vente. Hvad synes i?

Jeg kender ikke til noget af det, men synes det er for tidligt at få donorbarn. Og ja, det er sødt at du vil hjælpe din ven, men et barn er ikke bare noget man får. Man skal overveje det grundigt (og ikke bare fordi man brændende vil have et, fordi så havde jeg haft et helt fodboldhold)
Der må være en grund til at det skal være lige nu.. og det der med at være ung mor.. er det blevet en trend?? Det siger alle hvis man spørg dem.
Det er ikke for at være ond/hård. Jeg er bare nysggerig.
Du skriver han kan ikke eller vil få børn?? Der er forskel på kan og vil..

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg kender ikke til noget af det, men synes det er for tidligt at få donorbarn. Og ja, det er sødt at du vil hjælpe din ven, men et barn er ikke bare noget man får. Man skal overveje det grundigt (og ikke bare fordi man brændende vil have et, fordi så havde jeg haft et helt fodboldhold)
Der må være en grund til at det skal være lige nu.. og det der med at være ung mor.. er det blevet en trend?? Det siger alle hvis man spørg dem.
Det er ikke for at være ond/hård. Jeg er bare nysggerig.
Du skriver han kan ikke eller vil få børn?? Der er forskel på kan og vil..

Han KAN ikke få børn!
Og jeg hjælper ikke ham...
Han er en del af det!
Om det er blevet en trend det ved jeg ikke, jeg ved bare med mig selv at det er tænkt igennem og jeg ved udemærket godt hvor stort et ansvar det er og hvad det kræver. Hvis det ikke havde været gennemtænkt havde jeg ikke betalt for og få et barn?

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Han KAN ikke få børn!
Og jeg hjælper ikke ham...
Han er en del af det!
Om det er blevet en trend det ved jeg ikke, jeg ved bare med mig selv at det er tænkt igennem og jeg ved udemærket godt hvor stort et ansvar det er og hvad det kræver. Hvis det ikke havde været gennemtænkt havde jeg ikke betalt for og få et barn?

Jeg ser hvad der står i dine indlæg, så slap og af. Så må du da læse dem igennem. Du ændre jo også alder på dig selv.

Jo det er der faktisk nogen der gør, foedi de bare vil have et barn.. så er ligeglade med pengene.

Og Du skal ikke skrive med store bogstaver, når jeg spørg pænt, fordi jeg er nysggerig.. for jeg forstår det ikke. Jeg kunne forstå hvis i var sammen. Så barnet skal også være delebarn?

Det er da fair nok at du synes du er klar og at det bare skal være nu, men vi har også ret til at være uenige og chokerede.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ser hvad der står i dine indlæg, så slap og af. Så må du da læse dem igennem. Du ændre jo også alder på dig selv.

Jo det er der faktisk nogen der gør, foedi de bare vil have et barn.. så er ligeglade med pengene.

Og Du skal ikke skrive med store bogstaver, når jeg spørg pænt, fordi jeg er nysggerig.. for jeg forstår det ikke. Jeg kunne forstå hvis i var sammen. Så barnet skal også være delebarn?

Det er da fair nok at du synes du er klar og at det bare skal være nu, men vi har også ret til at være uenige og chokerede.

Ja okay jeg fik skrevet 21 men er lige blevet 22 sidste mandag så beklager jeg skrev forkert.
Jeg synes bare det ret irriterende at folk svarer på noget helt andet end det der var mit spørgsmål i det her. Valget er taget om folk synes om det eller ej, der er så mange andre piger på 17-18 år der går ud og får et barn fordi de ikke har beskyttet sig. Jeg vælger og vente til jeg er klar og det er jeg nu, derfor vælger jeg og gøre som jeg gør..

Anmeld

3. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja okay jeg fik skrevet 21 men er lige blevet 22 sidste mandag så beklager jeg skrev forkert.
Jeg synes bare det ret irriterende at folk svarer på noget helt andet end det der var mit spørgsmål i det her. Valget er taget om folk synes om det eller ej, der er så mange andre piger på 17-18 år der går ud og får et barn fordi de ikke har beskyttet sig. Jeg vælger og vente til jeg er klar og det er jeg nu, derfor vælger jeg og gøre som jeg gør..

Gud hvor går du dog i forsvar. Jeg siger jo bare tingene til dig. Prøver at forstå noget, jeg skrev i mit første indlæg at det ikke var for at være ond, men fordi jeg ikke forstår det.

Ja jeg svarer ikke på det andet, fordi jeg kender minus til det... men derfor kan jeg da godt mene at jeg synes det er for tidligt og nogen ikke vidste at man kunne det når man er så ung.

Men få dit barn.. fred vær med det. Ja du har taget beslutninger, er i gang..hvad så med at spørge på behandlingstedet, hvad der er bedst?

Anmeld

3. september 2013

Christina74

Yurie skriver:

Gud hvor går du dog i forsvar. Jeg siger jo bare tingene til dig. Prøver at forstå noget, jeg skrev i mit første indlæg at det ikke var for at være ond, men fordi jeg ikke forstår det.

Ja jeg svarer ikke på det andet, fordi jeg kender minus til det... men derfor kan jeg da godt mene at jeg synes det er for tidligt og nogen ikke vidste at man kunne det når man er så ung.

Men få dit barn.. fred vær med det. Ja du har taget beslutninger, er i gang..hvad så med at spørge på behandlingstedet, hvad der er bedst?

Jeg kan nu godt forstå hvorfor hun går i forsvar.

Det ville jeg også har gjort. 

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

De kan jo ikke svare hvad ser er bedst.
Det var for og høre hvad andre i min situation havde gjort eller ville gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.