BSB skriver:
Jeg synes, der af og til fokuseres på nogle ret underlige ting herinde - i stedet for at fokusere på det folk spørger om, begynder folk at køre på forfatteren af indlægget. Det bryder jeg mig ikke om, og da du stadig er herinde, er der vel ikke noget i vejen for at kommentere det. Det kunne jo være, du begyndte at tænke på, om det ikke var ret generende for dem, der har problemer og skriver for at få hjælp - ikke for at blive stillet spørgsmålstegn ved.
Det er jo svært for mig at hjælpe hende, hvis jeg ikke forstår indlægget 100% derfor spurgte jeg hende, fordi jeg læste det på en anden måde, end andre. Som er et problem for mig, fpr jeg læser ting forkert, og derfor spurgte jeg hende om, jeg sætte det stykke ind fordi je stadigvæk ikke kunne se det, men det er blevet forklaret.
Kan Ikke se hvorfor du skal blande dig et år efter, for at se om jeg har tænkt over det. Nej jeg går ikke og tænker over alle indlæg. Hvad med at du selv tænke, er der nok var en grund til at jeg skrev de ting, ikke for være irriterende, men et læseproblem, og ville være sikker på at jeg forstod det rigtigt.
Det er en debatside, vi spørg ind til ting, det er tilladt.
Jeg tænker over hvad jeg skriver, og aldrig for at irritere, men for at hjælpe.
Anmeld