Dilemma hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

TNBC

BSB skriver:

Seriøst? Ja jeg forstår altså godt, hvad hun skriver. Tænk du ikke lader den ligge.....

Seriøst selv.. ja tillykke med at du forstår det, men det gjorde jeg ikke og derfor spurgte jeg. Hvorfor bringe en 1år gammel tråd op på grund af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

De kan jo ikke svare hvad ser er bedst.
Det var for og høre hvad andre i min situation havde gjort eller ville gøre.

Anmeld

21. oktober 2014

BSB

Loa skriver:

Øhm, skriver du til en tråd der er et år gammel

Yes. I er her jo stadig. Og jeg synes, tonen er bizar herinde engang imellem. Det er vel aldrig for sent at prøve at gøre opmærksom på det.

Anmeld

21. oktober 2014

BSB

Yurie skriver:

Seriøst selv.. ja tillykke med at du forstår det, men det gjorde jeg ikke og derfor spurgte jeg. Hvorfor bringe en 1år gammel tråd op på grund af det?

Jeg synes, der af og til fokuseres på nogle ret underlige ting herinde - i stedet for at fokusere på det folk spørger om, begynder folk at køre på forfatteren af indlægget. Det bryder jeg mig ikke om, og da du stadig er herinde, er der vel ikke noget i vejen for at kommentere det. Det kunne jo være, du begyndte at tænke på, om det ikke var ret generende for dem, der har problemer og skriver for at få hjælp - ikke for at blive stillet spørgsmålstegn ved.

Anmeld

21. oktober 2014

TNBC

BSB skriver:

Jeg synes, der af og til fokuseres på nogle ret underlige ting herinde - i stedet for at fokusere på det folk spørger om, begynder folk at køre på forfatteren af indlægget. Det bryder jeg mig ikke om, og da du stadig er herinde, er der vel ikke noget i vejen for at kommentere det. Det kunne jo være, du begyndte at tænke på, om det ikke var ret generende for dem, der har problemer og skriver for at få hjælp - ikke for at blive stillet spørgsmålstegn ved.

Det er jo svært for mig at hjælpe hende, hvis jeg ikke forstår indlægget 100%  derfor spurgte jeg hende, fordi jeg læste det på en anden måde, end andre. Som er et problem for mig, fpr jeg læser ting forkert, og derfor spurgte jeg hende om, jeg sætte det stykke ind fordi je stadigvæk ikke kunne se det, men det er blevet forklaret. 

Kan Ikke se hvorfor du skal blande dig et år efter, for at se om jeg har tænkt over det. Nej jeg går ikke og tænker over alle indlæg. Hvad med at du selv tænke, er der nok var en grund til at jeg skrev de ting, ikke for være irriterende, men et læseproblem, og ville  være sikker på at jeg forstod det rigtigt. 

Det er en debatside, vi spørg ind til ting, det er tilladt.

Jeg tænker over hvad jeg skriver, og aldrig for at irritere, men for at hjælpe. 

Anmeld

21. oktober 2014

LilleSpir

Siden hvornår er det blevet okay, at gøre sig klog på andres liv, situation og drømme? Hvis hun ikke havde skrevet lidt om sin baggrund eller holdning til eksen, så havde ingen af jer været fordømmende. Hvad er det for noget? Hun starter en tråd, ganske enkelt for at få råd. De første mange tilbagemeldinger herinde, drejer sig overhovedet ikke om emnet hun søger råd om. Hvad hun gør, tænker, siger, drømmer om og gerne vil i sit privatliv, har hun nok selv helt styr på 

Blot fordi størstedelen af Danmark gør ét, er alle andre så dømt til at følge i samme spor? Eller er vi virkelig blevet så kedelige, at vi ikke kan unde andre deres valg - blot fordi de er ude for normen? 

Til TS:
Jeg aner ikke om noget af det du spørger om. Jeg er selv igang med Projekt Baby (naturligt) i en alder af 20 år (dog uden fordømmende ord herindefra, mærkværdigt nok). Jeg blev dog lidt harm.. Jeg håber det lykkes for jer og at du får din drøm opfyldt 

----- Skrevet et år efter ----- 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Siden hvornår er det blevet okay, at gøre sig klog på andres liv, situation og drømme? Hvis hun ikke havde skrevet lidt om sin baggrund eller holdning til eksen, så havde ingen af jer været fordømmende. Hvad er det for noget? Hun starter en tråd, ganske enkelt for at få råd. De første mange tilbagemeldinger herinde, drejer sig overhovedet ikke om emnet hun søger råd om. Hvad hun gør, tænker, siger, drømmer om og gerne vil i sit privatliv, har hun nok selv helt styr på 

Blot fordi størstedelen af Danmark gør ét, er alle andre så dømt til at følge i samme spor? Eller er vi virkelig blevet så kedelige, at vi ikke kan unde andre deres valg - blot fordi de er ude for normen? 

Til TS:
Jeg aner ikke om noget af det du spørger om. Jeg er selv igang med Projekt Baby (naturligt) i en alder af 20 år (dog uden fordømmende ord herindefra, mærkværdigt nok). Jeg blev dog lidt harm.. Jeg håber det lykkes for jer og at du får din drøm opfyldt 

----- Skrevet et år efter ----- 

Jeg håber det lykkedes for jer. 

Her lykkedes det desværre ikke og jeg fandt ud af efter 5 forsøg at jeg havde pco så det var spild af tid og penge. Men man bliver heldigvis klogere med tiden så lige nu er jeg igang med behandling for pco og så starter vi op igen når der er kommet styr på det.

Og til alle dem der ikke rigtig har noget fornuftigt og sige så synes jeg det er trist at man ikke kan gøre noget som andre ikke gør uden og Blive dømt. Men når det så er sagt så er jeg så stærk og lytter egentlig ikke til dem der ikke har noget fornuftigt og sige! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.