Dommen er faldet på mor som kvalte spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

isabellasmor

baby012 skriver:

Synes det er helt vildt hvordan folk har travlt med at gøre moren til ofret .. Må lige minde om at der døde et lille UDKYLDIGT barn ! 

Uanset hvor syg man er i gerningsøjeblikket, så skal en morder (det er hun, det havde INTET 'med selvforsvar at gøre) straffes ! Og om ikke andet må man sørge for at hun ALDRIG får den chance igen ! så må man tvangsfjerne børn der måske kommet lige fra det sekund de er ude! 

Det er ikke synd for hende - det er synd for det lille barn som ikke engang nåede at leve sit liv! 

Hun slog sit barn ihjel, det menneske i hendes liv som stolede mest på hende, som elskede hende, det kvæler hun, med en pude! Hvorefter kujonen æder et glas piller ! Hallo- hvad med at æde pillerne, og dø alene ! Hvorfor skulle hendes lille søn dø? "jeg gjotde det fordi at egan ikke skulle have mig som mor" come ón! HVORFOR så tage barnet med i døden ! 

Er så forarget over denne sag, og over at vi kan se på en barne morder som et offer ! 

Jeg er SÅ enig med dig !! PUUH hvor er det en forfærdelig sag.  STAKKELS LILLE DRENG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Lotus86

baby012 skriver:

Så - hvis man er syg i gerningsøjeblikket, er det ok at BEVIDST tage en pude og kvæle sit barn ? 

Jamen selvfølgedig - så kan de jo få nogen flere børn - så må vi jo bare håbe hun ikke bliver sug igen .. Og hvis hun gør - jamen så kommer hun da bare til psyk igen - så må vi jo bare håbe hun ikke gør det igen 

Når man er psykisk syg og ustabil er ens handlinger jo netop ikke bevidste.

Anmeld

30. august 2013

PrincessTanja

baby012 skriver:

Synes det er helt vildt hvordan folk har travlt med at gøre moren til ofret .. Må lige minde om at der døde et lille UDKYLDIGT barn ! 

Uanset hvor syg man er i gerningsøjeblikket, så skal en morder (det er hun, det havde INTET 'med selvforsvar at gøre) straffes ! Og om ikke andet må man sørge for at hun ALDRIG får den chance igen ! så må man tvangsfjerne børn der måske kommet lige fra det sekund de er ude! 

Det er ikke synd for hende - det er synd for det lille barn som ikke engang nåede at leve sit liv! 

Hun slog sit barn ihjel, det menneske i hendes liv som stolede mest på hende, som elskede hende, det kvæler hun, med en pude! Hvorefter kujonen æder et glas piller ! Hallo- hvad med at æde pillerne, og dø alene ! Hvorfor skulle hendes lille søn dø? "jeg gjotde det fordi at egan ikke skulle have mig som mor" come ón! HVORFOR så tage barnet med i døden ! 

Er så forarget over denne sag, og over at vi kan se på en barne morder som et offer ! 

Jeg har fuld medfølelse og kunne tude ved tanken om det stakkels barn. Det er grufuldt uden lige.

MEN man kan ikke dømme et menneske på lige fod med "normale" mennesker hvis det menneske har begået en handling pga. psykisk sygdom eller har været psykisk uligevægtig eller psykisk ustabil.

Anmeld

30. august 2013

bøllen

Mumto3 skriver:

Pyha...jeg bliver helt bange, når læser om dit syn på andre mennesker.

Også mig  Virkelig skræmmende. 

Anmeld

30. august 2013

bøllen

baby012 skriver:

Syntes virkelig du glemmer et vigtig element . KVINDEN VAR SYG. Tror du seriøst en kvinde der har båret sit barn i 9 mdr for derefter at føde barnet slår det ihjel for sjovt ??

Igen dette er en ganske ganske forfærdelig sag som endte dybt dybt tragisk . Jeg har ondt af familien. DE BAD OM HJÆLP. Men fik den ikke. For mig at se fejler vores system TOTALT . Og har en stor del af skylden i denne tragedie. 

Anmeld

30. august 2013

Havre74

dorthemus skriver:

Tja hun har jo ikke gjort det i ond vilje men fordi hun er syg. Kan ikke svare på om jeg selv kunne tilgive, men hun er heldig at have ham i sit liv.

Filminstruktøren Nils Malmros' kone fik en psykose ifb. med deres datters fødsel for 30 år siden og fik tvangstanker som hun ikke fik den rette behandling for. En aften han var ude skar hun halsen over på datteren, der på det tidspunkt var 9 måneder gammel. .helt forfærdeligt

Til trods for hendes handling er de stadig gift med hinanden selvom de aldrig fik flere børn.

Hvis man ikke selv har stået i samme situation tror jeg ikke man skal dømme.

Der kommer i øvrigt en film til efteråret om det der skete dengang.

Ved du hvad filmen kommer til at hedde ?

Den lyder til at blive interessant, hvis den er godt instrueret og spillet.

Anmeld

30. august 2013

lhn89

Havre74 skriver:

Ved du hvad filmen kommer til at hedde ?

Den lyder til at blive interessant, hvis den er godt instrueret og spillet.

du kan se traileren her  http://www.youtube.com/watch?v=4dTWAaAakNc 

Anmeld

30. august 2013

Bassemor<3

baby012 skriver:

Er rystet ! 

Det er en ALT for mild dom efter min mening !! Stakkels barn!! 

http://m.bt.dk/?article=26687543-Ung-mor-brudt-sammen-i-retten-Doemt-for-drab-paa-9-dage-gammel-soen

Selvfølgelig er det virkelig tragisk! MEN hun er jo blevet dømt sindsyg i gerningsøjeblikket, hvilket gør at hun ikke var i stand til at se konsekvensen af den handling hu var ved. Og så tror jeg da hun var dybt deprimeret, da hun følte sig utilstrækkelig. Håber hun får den hjælp hun har brug for.

Anmeld

30. august 2013

Havre74

baby012 skriver:

Fordi moderen er et offer. Hun er offer for sygdom og offer for et dårligt fungerende behandlingssystem.

Jeg kan slet slet ikke forstå, hvordan du kan kalde hende en kujon, selvom man er alvorligt syg (i dette tilfælde psykisk), har man stadig følelser.

Uanset hvilken straf retssystemet havde givet hende, er hun straffet for resten af livet. Hun skal leve videre, leve med og forholde sig til at have dræbt sit eget barn. Jeg føler virkelig med hende.

Det allermest tragiske i situationen er, at hun har søgt hjælp, men ikke fik den. Hun handlede på sin egen situation, og hvor må hendes fortvivlelse have været stor, da hun søgte hjælp og ikke blev taget alvorligt.

Hvis ikke man har evnen til at se ind bag en tragedie, er det for mig det samme som manglende medmenneskelig indsigt.

Anmeld

30. august 2013

serinasmor

baby012 skriver:

Min svigerinde havde i en meget svær grad, så jo.. Men hun kvalte ikke sin søn ! 

Så fik hun jo nok den hjælp og støtte hun havde behov for ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.