baby012 skriver:
Synes det er helt vildt hvordan folk har travlt med at gøre moren til ofret .. Må lige minde om at der døde et lille UDKYLDIGT barn !
Uanset hvor syg man er i gerningsøjeblikket, så skal en morder (det er hun, det havde INTET 'med selvforsvar at gøre) straffes ! Og om ikke andet må man sørge for at hun ALDRIG får den chance igen ! så må man tvangsfjerne børn der måske kommet lige fra det sekund de er ude!
Det er ikke synd for hende - det er synd for det lille barn som ikke engang nåede at leve sit liv!
Hun slog sit barn ihjel, det menneske i hendes liv som stolede mest på hende, som elskede hende, det kvæler hun, med en pude! Hvorefter kujonen æder et glas piller ! Hallo- hvad med at æde pillerne, og dø alene ! Hvorfor skulle hendes lille søn dø? "jeg gjotde det fordi at egan ikke skulle have mig som mor" come ón! HVORFOR så tage barnet med i døden !
Er så forarget over denne sag, og over at vi kan se på en barne morder som et offer !

Ja jeg synes så omvendt at det er godt at så mange her kan se mere end handlingen og har medfølelse og forståelse for hvad en fødselspsykose kan gøre ved en mor HVIS hun ikke får den fornødne hjælp.
Der er ingen her, vil jeg vove at påstå, der ikke synes det er en forfærdelig handling. ..men vi andre prøver måske bare at se tingene fra et bredere perspektiv.
En fødselspsykose kan ramme os alle...også dig.
Anmeld