Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Hyacinth

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Hvad jeg synes er en syg tankegang, er at straffe det U S K Y L D I G E barn i det rod, de voksne har lavet.
For det andet, at DU tager det så personligt, fatter jeg bare ikke. Det er ikke DIG moren har et barn med og det virker som om, du nok vil blande dig i deres foretagende, hvilket jeg IKKE synes er acceptabelt.

Hvis I som en hel familie, vælger at fryse barnet ud pga. DNA, har I nok ikke den kærlighed alligvel. Så er familie pludseligt afgørende ift. DNA alene og det fortjener intet barn at leve under/med.

Hvor er det PINLIGT og UMODENT af jer allesammen - uanset hvor dum eks'en end måtte være.
Din/jeres reaktion på det her - med at afskære barnet fra familien - siger mere om jer end det gør om eks'en.

Skam dig/jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

hemligt

Nu kender jeg tilfældigvis den pige der bliver skrevet om og hun har ik været utro og hende og "faren" har ik været sammen i 4 år som hun skrive de havde kun været et par i to år så det noget være lort og lukke ud hun fik to datoer fra sygehuset og dem regnede hun med var de rigtige derfor den far, ved hun har det virkelig af h til og er helt nede og ved os det løgn det hun skriver med at de ikk må se drengen de har selv valgt ham fra og vil aldrig se ham igen, ( gudmor også er den person også faster så det er fars søster der sidder og skriver en del ting der ik passer) og hun troede da ik lige frem scanninger fejlede med 1 mdr

Anmeld

25. august 2013

mpr

hemligt skriver:

Nu kender jeg tilfældigvis den pige der bliver skrevet om og hun har ik været utro og hende og "faren" har ik været sammen i 4 år som hun skrive de havde kun været et par i to år så det noget være lort og lukke ud hun fik to datoer fra sygehuset og dem regnede hun med var de rigtige derfor den far, ved hun har det virkelig af h til og er helt nede og ved os det løgn det hun skriver med at de ikk må se drengen de har selv valgt ham fra og vil aldrig se ham igen, ( gudmor også er den person også faster så det er fars søster der sidder og skriver en del ting der ik passer) og hun troede da ik lige frem scanninger fejlede med 1 mdr

Wow så kom der et helt andet perspektiv ind over 

Men hvis det er sandt, så synes jeg helt stadig den rigtige far skal kontaktes og på papirene... 

Men hvordan i alverden kan de kun have været par i to år og så have en dreng på 17 måneder og forvente at han så var hans egen? o_O Der er da gået noget gevaldigt hovedregning galt der.. 

Anmeld

25. august 2013

TNBC

Chel1992 skriver:

Wow så kom der et helt andet perspektiv ind over 

Men hvis det er sandt, så synes jeg helt stadig den rigtige far skal kontaktes og på papirene... 

Men hvordan i alverden kan de kun have været par i to år og så have en dreng på 17 måneder og forvente at han så var hans egen? o_O Der er da gået noget gevaldigt hovedregning galt der.. 

Man behøver jo ikke at være et par for at have sex

Anmeld

25. august 2013

lycly

hemligt skriver:

Jamen. Hvis barnet er 17 mdr og inden da jo har tilbragt 9 mdr i maven, så må han jo være blevet undfanget 3 mdr før hun fandt sammen med ham broren her. Hvordan kan hun så have troet at han var faren? 3 mdr er meget, kunne forstå hvis det var et par uger..

Anmeld

25. august 2013

lycly

Yurie skriver:

Men så har hun jo haft sex med 2 mænd nogenlunde samtidig, så hun ville jo på ingen måde kunne føle sig sikker på faren

Anmeld

25. august 2013

mpr

Yurie skriver:

Nej nej men stadig.. Hun må da have givet klar besked om hun har haft sex med andre i det tidsrum?  Også siden han valgte at få lavet en DNA test..

Anmeld

25. august 2013

TNBC

LuLy skriver:

Men så har hun jo haft sex med 2 mænd nogenlunde samtidig, så hun ville jo på ingen måde kunne føle sig sikker på faren

Nej det er jeg godt klar over. Men så har hun måske heller ikke løjet, men bare ikke vidst og håbet. Og det er to måneder ikke tre. Der er 24måneder på 2 år.

Anmeld

25. august 2013

TNBC

Chel1992 skriver:

Nej nej men stadig.. Hun må da have givet klar besked om hun har haft sex med andre i det tidsrum?  Også siden han valgte at få lavet en DNA test..

Hvis du er single og har sex med to fyre med nogle dage imellem, fortæller du dem så?? Det er jo hendes sag. Og hvorfor vil han have en DNA test nu, hvorfor ikke dengang??

Anmeld

25. august 2013

lycly

Yurie skriver:

Nej det er jeg godt klar over. Men så har hun måske heller ikke løjet, men bare ikke vidst og håbet. Og det er to måneder ikke tre. Der er 24måneder på 2 år.

Nå ja, haha, hovedregning er heller ikke lige min stærke side

Men ja selvfølgelig, hun har jo nok håbet, men hun burde have været ærlig fra start. Men man kan altid være bagklog, forstår godt hvis hun er knust nu. Og er meget imod ts reaktion. Barnet kan jo ikke gøre for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.