Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset
Hvad jeg synes er en syg tankegang, er at straffe det U S K Y L D I G E barn i det rod, de voksne har lavet.
For det andet, at DU tager det så personligt, fatter jeg bare ikke. Det er ikke DIG moren har et barn med og det virker som om, du nok vil blande dig i deres foretagende, hvilket jeg IKKE synes er acceptabelt.
Hvis I som en hel familie, vælger at fryse barnet ud pga. DNA, har I nok ikke den kærlighed alligvel. Så er familie pludseligt afgørende ift. DNA alene og det fortjener intet barn at leve under/med.
Hvor er det PINLIGT og UMODENT af jer allesammen - uanset hvor dum eks'en end måtte være.
Din/jeres reaktion på det her - med at afskære barnet fra familien - siger mere om jer end det gør om eks'en.
Skam dig/jer!!!
Anmeld