Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ja hun viste det jo godt. Jo selfølgelig elsker man ham stadig men jeg ville ikke have mere med det barn at gøre

Hold da op en udmelding.. Det synes jeg virkelig en hård kamel at sluge.. Barnet er jo det samme, uanset hvem der er far, i har elsket ham som han var, og nu vil du ikke have noget at gøre med ham fordi han biologisk ikke er hans rigtige søn? Hvorfor? Forstår godt du er sur og vred... Men barnet har da intet kunne gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig kunne se hans mor i øjnene hun er løget mig op i hoved i flere år . Det ville jeg aldrig kunne tilgive sorry .

-Men det har jo ikke noget med barnet at gøre, at du ikke kan lide hans mor.

Vil du så undgå barnet fordi du ikke kan lide hans mor ?

Anmeld

24. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

jeg var/er monster sur på min storebror(han er ikke sur på mig), men derfor ser jeg da stadigvæk mine nevøer(den ene er fra min svigerindes tidligere forhold), men hvis de nogensinde gik fra hinanden, ville jeg da stadigvæk se den store dreng, for han er min nevø, blod eller ej.
hvordan kan du bare smide et barn væk på den måde? hvordan ville du have det hvis du blev valgt fra fordi en anden har gjort noget dumt.
jeg prøver ikke at være hård/ond, men jeg kan ikke forstå din tankegang.

ja, hun har løjet, men har du overvejet at der er en grund til det og faktisk bruge ord, så der ikke står et lille barn i klemme. din bror må tage tyren ved hornene og tage en snak med hende.

Anmeld

24. august 2013

Bshizzle

Jeg syntes du er SÅ unfair overfor det stakkels barn!!! 

Han holder sikkert meget af dig og vil altid se dig som en del af familien PÅ TRODS af i ikke er en bio familie!!! 

Hvis jeg var DiG så ville jeg opføre mig voksen og komme videre. 

Enten ved at se fremtiden an hvordan den kommer til at gå ! 

Eller bak ud af det og lad din Bror og X klare det selv!.

Men det vigtigste er... LAD dog din bror klare sagen i egen hånd og bland dig udenom!!!! 

Din Bror elsker vel stadig barnet... Ergo.. Lad ham! 

Anmeld

24. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Forresten, mon ikke din bror havde en mistanke, siden han fik foretaget en Dna test!?

Anmeld

24. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Patriark skriver:

Forresten, mon ikke din bror havde en mistanke, siden han fik foretaget en Dna test!?

Det tænkte jeg også - og videre: Hvorfor blev det først vigtigt at undersøge efter bruddet? 

Anmeld

24. august 2013

Benjamins'mor

Synes ikke rigtigt denne debat hører under "skruk".

Men, jeg kan udemærket godt forstå i er sure/vrede/kede af det mv. Det er der ikke noget at sige til, og jeg er helt sikker på i ville reagere på samme måde hvis ikke hun havde vidst det.
Men hvordan kan du/i overhovedet være så sikre på at hun rent faktisk vidste det? Har hun sagt det?

En anden ting er, at jeg aldrig ville lade det gå udover barnet. Måske det ikke er kød og blod, som i troede. Men barnet er en del af jer, jeres liv og jeres FAMILIE, kød og blod eller ej.
I har alle knyttet et bånd til det barn, og barnet forstår da overhovedet ikke hvad der foregår. Hvis i alle bakker ud fordi hun har "løjet", så kan i ødelægge så meget for det lille barn. Det forstår da ikke hvorfor i pludselig ikke er en del af dets liv længere.

Jeg synes godtnok det er synd for det lille barn. I burde skamme jer over overhovedet at overveje at "smide" barnet ud af jeres liv!

Anmeld

24. august 2013

jydeinden

stakkels stakkels barn. Jeg kan ikke have ondt af voksne som lader deres egen skuffelse eller sårbarhed gå udover et lille barn. dét er på ingen måder fair.

Hvis i er bare lidt de voksne i burde være så ville i beskytte dette barn imod denne "krig".

kærlighed og familie er mere end bare blod.

Anmeld

24. august 2013

ESV

Uhhhhh jeg kan godt forstå at dette indlæg har sat nogle følelser i spil og tydeligvis noget pis i kog men helt ærlig piger hold lige fokus på bolden her.

Dette indlæg er for mig at se tydeligvis skrevet i: afmagt, sorg, frustration, vrede, skuffelse osv.

At skriv ting som: jeg håber du aldrig mere for med børn at gøre er godt nok hårdt og helt unødvendigt i mine øjne.
Som jeg selv tidligere har givet udtryk for så er barnet offeret her og fuldstændig uskyldigt men jeg kan faktisk godt forstå TS skuffelse og de følelser der følger med denne nyhed. Hvis moderen så samtidig friholder familien barnet som der bliver give udtryk for så er det jo en bund ulykkelig situation for ALLE.

TS jeg kan dog ikke lade være med at spørge... Mon ikke din bror har haft en mistanke siden han betaler en faderskabs undersøgelse bare fordi hun går fra ham? Jeg tænker hvis barnet er 17 måneder hvorfor er det ikke blevet undersøgt længe før?

tænker du nok kan bruge sådan en!

Anmeld

24. august 2013

Bassemor<3

Jeg er i chok over at i reagerer som i gør!!! det kan godt være det nu er bevist at han ikke er far, men du er stadigvæk hans gudmor! OG din bror er hans far !! Jeg synes de skulle sætte sig ned som voksne mennesker og få snakket ud om det, og sammen finde en løsning, så barnet IKKE bliver taberen i det her!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.