Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

TNBC

LuLy skriver:

Nå ja, haha, hovedregning er heller ikke lige min stærke side

Men ja selvfølgelig, hun har jo nok håbet, men hun burde have været ærlig fra start. Men man kan altid være bagklog, forstår godt hvis hun er knust nu. Og er meget imod ts reaktion. Barnet kan jo ikke gøre for det

Men vi ved jo heller ikke med ts' bror vidste det.. men ja, de har begge været singler, måske er det sket i en brandert og hun bare ville glemme det. Men han må jo have haft en fornemmelse når han vil have en dna test.
Men Ts vil jo altid stole og holde med sin bror og så er exen bare en heks.. så er det jo ligemeget hvad vi siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

hemligt

Lægerne og scanningerne har regnet 1 mdr forkert, så det ik to eller tre mdr der er snakke om, ved at de først fandt sammen da hun var næsten 9 uger henne, og jeg Vde hun er helt Sønder knust og har det så skidt, hun troede og håbede han var far, hun har ik rigtig lyst til at snakke med nogen og græder hele tiden og har det virkelig forfærdeligt, hun har slet ik lyst til alle de her ting, men hun er jo også nød til at komme vidre selv om det er skide hårdt, men hun nægter stadig ik de må se drengen broerne står jo stadig som far og har ret på samvær

Anmeld

25. august 2013

hemligt

Og drengen bliver forresten først 17 mdr her den 17 september han er i følge læger og scanninger født 37+1 

Anmeld

25. august 2013

mpr

Yurie skriver:

Hvis du er single og har sex med to fyre med nogle dage imellem, fortæller du dem så?? Det er jo hendes sag. Og hvorfor vil han have en DNA test nu, hvorfor ikke dengang??

Hvis jeg var single og havde sex med to fyre og så fandt ud af at jeg var gravid så ja For mig betyder det rigtig meget at man har den RIGTIGE  far på papirene og at der ikke er blevet lavet en test før synes jeg egentlig bare er noget svineri.. Alle børn fortjener at vide hvem deres biologiske far er om han er inde i billedet eller ej.. 

Han har vel været i god tro at det så var hans når hun ikke har sagt noget.. ? 

Men i så fald så er det jo en hel anden situation man står i så er det jo teknisk set "bare" en kvinde der havde en kæreste mens hun var gravid.. Hvis man pudser det helt stift op.

Anmeld

25. august 2013

TNBC

Chel1992 skriver:

Hvis jeg var single og havde sex med to fyre og så fandt ud af at jeg var gravid så ja For mig betyder det rigtig meget at man har den RIGTIGE  far på papirene og at der ikke er blevet lavet en test før synes jeg egentlig bare er noget svineri.. Alle børn fortjener at vide hvem deres biologiske far er om han er inde i billedet eller ej.. 

Han har vel været i god tro at det så var hans når hun ikke har sagt noget.. ? 

Men i så fald så er det jo en hel anden situation man står i så er det jo teknisk set "bare" en kvinde der havde en kæreste mens hun var gravid.. Hvis man pudser det helt stift op.

han må jo have vidst eller haft en mistanke, siden han vil have en dna test. så hvem siger at han ikke er den onde.. hvis han har vidst det, og så når hun vælger at gå fra ham, vil han en DNA test, for hvis drengen ikke er hans, skal han jo ikke betale noget eller det. hvorfor vente 17måneder og lige efter at hun forlader ham??
Ja, hun har måske løjet, men det gør ikke ham til en engel.

og vi ved jo ikke om der er en grund til at hun ikke har sagt noget, nej vi siger bare at hun er en løgner og et forfærdeligt menneske, i stedet for at tænke over at der kan være en grund. det kan være et engangsknald, hvor hun faktisk ikke ved det..

Anmeld

25. august 2013

MHB

Ja undskyld mig, men helt ærligt - GROW UP! Hvor er det synd for det barn! Uanset om det er hende der er en heks, ham der er en nar eller en blanding af begge dele, så står der en lille dreng midt i alt det her!!

Jeg gider slet ikke sætte mig ind i hele denne hun sagde/han sagde ballade, for de eneste der i virkeligheden ved hvad der er forgået er "faren" og moren, og når de har valgt at få et barn sammen (uanset hvem der biologisk er faren) så har de dælme også et ansvar over for det barn! De må tag og blive voksne og ligge deres følelser over for hinanden på hylden og kigge på hvad der er bedst for barnet, og om det er et liv med "far" eller et uden må de selv kende deres barn godt nok til at vide!

Anmeld

25. august 2013

lycly

Yurie skriver:

Men vi ved jo heller ikke med ts' bror vidste det.. men ja, de har begge været singler, måske er det sket i en brandert og hun bare ville glemme det. Men han må jo have haft en fornemmelse når han vil have en dna test.
Men Ts vil jo altid stole og holde med sin bror og så er exen bare en heks.. så er det jo ligemeget hvad vi siger.

Ja vi kan hurtigt blive enige om at det er forståeligt at Ts holder med sin bror. Men at man bare sådan kan skære et barn ud af sit liv, det er det jeg ikke forstår.

Anmeld

25. august 2013

TNBC

LuLy skriver:

Ja vi kan hurtigt blive enige om at det er forståeligt at Ts holder med sin bror. Men at man bare sådan kan skære et barn ud af sit liv, det er det jeg ikke forstår.

det forstår jeg heller ikke. hvad så med børn der kommer fra tidligere forhold og kommer ind i en familie, og forældrene så går fra hinanden, skal de så bare miste den familie, fordi de ikke er familie af blod. det ville jeg aldrig gøre mod mine nevøer og niecer(også selvom at forældrene kun havde været sammen i 17måneder. fordi de er mine niecer og nevøer, vi er familie.)

Anmeld

25. august 2013

lycly

Yurie skriver:

det forstår jeg heller ikke. hvad så med børn der kommer fra tidligere forhold og kommer ind i en familie, og forældrene så går fra hinanden, skal de så bare miste den familie, fordi de ikke er familie af blod. det ville jeg aldrig gøre mod mine nevøer og niecer(også selvom at forældrene kun havde været sammen i 17måneder. fordi de er mine niecer og nevøer, vi er familie.)

Præcis, det ville jeg heller aldrig.

Anmeld

25. august 2013

Kløver

hemligt skriver:

Lægerne og scanningerne har regnet 1 mdr forkert, så det ik to eller tre mdr der er snakke om, ved at de først fandt sammen da hun var næsten 9 uger henne, og jeg Vde hun er helt Sønder knust og har det så skidt, hun troede og håbede han var far, hun har ik rigtig lyst til at snakke med nogen og græder hele tiden og har det virkelig forfærdeligt, hun har slet ik lyst til alle de her ting, men hun er jo også nød til at komme vidre selv om det er skide hårdt, men hun nægter stadig ik de må se drengen broerne står jo stadig som far og har ret på samvær

Ang at regne forkert, kan altså godt ske har noget at gøre med barnets udvikling at gøre, jeg blev
selv sat ialt over 1 måned tilbage med min datter, men vi ved jeg ikke var gravid på det tidspunkt, og hun fejler intet og er sund og rask og blev født ved ks 37+6

Synes klart barnet er taberen her.
Hvis hun har har snydt ham, ja langt ude, fejt og slet ikke ok, men mens din bror har haft tvivl burde han have tjekket op på det noget før, hvis han mente det havde en betydning. Kunne jo lyde som om der har været undren allerede i graviditeten.
Synes det er frygteligt at det lille uskyldige barn betaler prisen på den måde, og hvorfor lave dna hvis man ikke var i tvivl og den tvivl kommer jo ikke ud af ingenting

Synes ikke nogen er bedre end andre i den her sag, stakkels barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.