hemligt skriver:
Lægerne og scanningerne har regnet 1 mdr forkert, så det ik to eller tre mdr der er snakke om, ved at de først fandt sammen da hun var næsten 9 uger henne, og jeg Vde hun er helt Sønder knust og har det så skidt, hun troede og håbede han var far, hun har ik rigtig lyst til at snakke med nogen og græder hele tiden og har det virkelig forfærdeligt, hun har slet ik lyst til alle de her ting, men hun er jo også nød til at komme vidre selv om det er skide hårdt, men hun nægter stadig ik de må se drengen broerne står jo stadig som far og har ret på samvær
Ang at regne forkert, kan altså godt ske har noget at gøre med barnets udvikling at gøre, jeg blev
selv sat ialt over 1 måned tilbage med min datter, men vi ved jeg ikke var gravid på det tidspunkt, og hun fejler intet og er sund og rask og blev født ved ks 37+6
Synes klart barnet er taberen her.
Hvis hun har har snydt ham, ja langt ude, fejt og slet ikke ok, men mens din bror har haft tvivl burde han have tjekket op på det noget før, hvis han mente det havde en betydning. Kunne jo lyde som om der har været undren allerede i graviditeten.
Synes det er frygteligt at det lille uskyldige barn betaler prisen på den måde, og hvorfor lave dna hvis man ikke var i tvivl og den tvivl kommer jo ikke ud af ingenting
Synes ikke nogen er bedre end andre i den her sag, stakkels barn
Anmeld