Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Muffinmus

Demosan skriver:

Men er din bror ikke angivet som faderen? Så har han vel ret til samvær. 

Enig, står han anført som far, er retten på hans side, så det er om at sige at han tager den i retten hvis hun fortsætter i den rille.... Og at han vil vinde da hun jo har løjet og fuppe ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

EnSødMor

Hvordan ved du at hun har vidst det hele tiden?  

- men som en anden siger. Så er han jo far på papirerne, så det er vel hans barn som han har ret til samvær med? Eller?  

Kan godt forstå du/I er rasende, men husk at tænk på barnet, 17 måneder er altså lang tid at have kendt en, så jeres forhold til hinanden ville være svært at miste...  

Anmeld

24. august 2013

Louisejulia

Jeg er enig med de andre.

selvom moderen har holdt det hemmeligt i de 17 måneder, er barnet den mest uskyldige i alt det her.

jeg kan godt forstå at du er rasende over at hun ikke har meldt det ud noget før, hvis hun har vidst det hele tiden.

men at du ikke vil se barnet mere, kan jeg ikke forstå.

så vidt jeg kan læse mig frem til har du været tæt på ham, og i har trods alt kendt hinanden i 17 måneder.

jeg tror barnet ville ha rigtig svært ved at forstå hvorfor hans gudmor og "far" ikke er der mere.

Men jeg krydser fingre for at det hele løser sig og du/i stadig kan se drengen 

Anmeld

24. august 2013

CroQuis

Louisejulia skriver:

Jeg er enig med de andre.

selvom moderen har holdt det hemmeligt i de 17 måneder, er barnet den mest uskyldige i alt det her.

jeg kan godt forstå at du er rasende over at hun ikke har meldt det ud noget før, hvis hun har vidst det hele tiden.

men at du ikke vil se barnet mere, kan jeg ikke forstå.

så vidt jeg kan læse mig frem til har du været tæt på ham, og i har trods alt kendt hinanden i 17 måneder.

jeg tror barnet ville ha rigtig svært ved at forstå hvorfor hans gudmor og "far" ikke er der mere.

Men jeg krydser fingre for at det hele løser sig og du/i stadig kan se drengen 

Helt enig 

Synd det skal gå udover barnet at moderen er en kost 

Til ts

Måske er 17 mdr lang tid, men så tænk på de fædre, der får det at vide når barnet er 18 år eller lign. Tvivler på at de smider hele deres forhold til deres søn/datter på jorden, fordi de finder ud af det.

Familie er ikke kun kød og blod 

Anmeld

24. august 2013

Faith

Anonym skriver:

Jeg ville aldrig kunne se hans mor i øjnene hun er løget mig op i hoved i flere år . Det ville jeg aldrig kunne tilgive sorry .

Det er da på INGEN måde barnets skyld!

Synes det er en meget egoistisk beslutning du tager. Men dig om det.

Anmeld

24. august 2013

ESV

Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Han har vel for så vidt ikke leget far men været far for barnet?

Jeg kan sagtens forstå i er vrede og sårede men prøv at beherske det for barnets skyld. Det barn har intet med moderens valg at gøre og bør ikke straffes.

Anmeld

24. august 2013

MorVita

Forstår fuldt ud at i er vrede på moren, men hvem er det lige i ønsker at straffe? Mor eller barn???

Ved at vælge barnet fra pga. det her er det barnet der bliver den i straffer..... 

Slå nu lige koldt vand i blodet, og tænk på det stakkels barn som bliver taberen i det her hvis du/i ikke tænker jer om..... 

KÆMP for barnet, KÆMP!!!! Ville være så synd, alt andet....

Anmeld

24. august 2013

hemligt

måske moren havde håbet og troet på den person var faren??

måske man skulle få snakket ud om det også så det ikk går for meget ud over barnet...

kan godt forstå i er sure og vrede..

men måske moren også har fået et mega chok og har det virkelig skidt

Anmeld

24. august 2013

AngelCami

Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Der er altid to sider af samme sag. Mon ikke moren var sikker på han var faren siden hun har sagt det?

Hvad med om i tænkte på barnet i stedet for at være egoistiske,  også selv om i er blevet såret.

Du skriver hun har ødelagt en hel familie, mon ikke hun også selv er ødelagt? 

Faren har ret til at se barnet hvis han altså har lyst til det.  Eftersom du vil slettes som gudmor og at hele familien er blevet ødelagt, lyder det ikke som om han har lyst til det.

Anmeld

24. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Ja hun viste det jo godt. Jo selfølgelig elsker man ham stadig men jeg ville ikke have mere med det barn at gøre

Så hun vidst ikke den eneste den er gal med i dette billede. 

Stakkels stakkels stakkels stakkels stakkels stakkels barn.

Åh Gud, hvor er det dog bare usympatisk det du skriver.......Lad os bede en stille bøn om, at du aldrig får med andre børn, at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.