Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

hemligt

men hun regnede jo med lægerne havde helt styr på det så hun troede jo fast på de datoer hun havde fået.. kan godt forstå den familie er skuffet/vrede osv.-. men jeg kan ikk forstå der bliver sagt de ikk må se drengen for det passer ikk og kan ikk forstå hvorfor man ikk holder sig til hvor længe de har været sammen og den rigtige alder på barnet.. ( kan godt være i syntes moren er en ko hest eller hvad i nu vil kalde hende men ejg ved at hun har det rigtig rigtig skidt og er virkelig knust men prøver at holde hovedet højt pga sin søn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

C-Dog

hemligt skriver:

men hun regnede jo med lægerne havde helt styr på det så hun troede jo fast på de datoer hun havde fået.. kan godt forstå den familie er skuffet/vrede osv.-. men jeg kan ikk forstå der bliver sagt de ikk må se drengen for det passer ikk og kan ikk forstå hvorfor man ikk holder sig til hvor længe de har været sammen og den rigtige alder på barnet.. ( kan godt være i syntes moren er en ko hest eller hvad i nu vil kalde hende men ejg ved at hun har det rigtig rigtig skidt og er virkelig knust men prøver at holde hovedet højt pga sin søn)

Hun er bare nødt til at ranke ryggen og holde hovedet højt for sit barns skyld. Hvis far og fars familie er så kolde og kyniske at de bare vil smide ham ud grundet forkert dna så er det altså dem der er galt på den. De behøver jo ikke have et forhold til moren men barnet, barnet kan de da ikke svigte? Jeg føler virkelig med mor og barn og håber de har venner og familie der støtter dem nu.

Anmeld

25. august 2013

hemligt

jeg ved hun har nogle og støtte sig til.. alle mener jo kun det er hende der er gal på den.. men ved hun aller mest har lyst til at pakke sig ned under sin dyne og blive der.. men kan bare ikk lade sig gøre når man har en dejlig dreng på 16 mdr der har krudt i røven.. men har snakket med hende idag og hun græder hele tiden og har ikk rigtig lyst til noget overhoved

Anmeld

27. august 2013

Miss-86

Jeg kan godt forstå at I alle er sure over det, det ville jeg også være.

Men hvorfor lade det gå udover barnet, som jo er uforstående og uforskyldt?

Anmeld

28. august 2013

hemligt

de vil intet have med barnet og gøre.. de vil aldrig nogen sinde se ham igen så det sku lidt svært for hende ikk og lade det gå ud over barnet

Anmeld

31. august 2013

Lenats31

Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Ærlig talt godt at han slap af med hende. Hun er da godt nok fæl

Anmeld

31. august 2013

Lenats31

Frk-S skriver:

Hvordan ved du at hun har vidst det hele tiden?  

- men som en anden siger. Så er han jo far på papirerne, så det er vel hans barn som han har ret til samvær med? Eller?  

Kan godt forstå du/I er rasende, men husk at tænk på barnet, 17 måneder er altså lang tid at have kendt en, så jeres forhold til hinanden ville være svært at miste...  

Lur mig om ikke den dna test har lavet om på det

Anmeld

4. september 2013

Dalsø

Chel1992 skriver:

Jeg ved udemærket at vi ikke kan vende situationen, men siger bare man ikke kan gøre det så sort hvidt.. Men forstår ikke hvorfor der ikke ligges mere i at man måske skulle finde den rigtige far? Altså burde han ikke vide han har et barn? Men hende her har jo også været utro.. Og alt man troede var en løgn så synes jeg altså det er det samme.. 

Og hvad så den dag hvor manden får børn som rent faktisk er hans egne.. Tror virkelig ikke på at når man har fået sådan en besked som mand at man vil kunne give det barn det bedste af det bedste for man skal opfostre det barn her på en løgn og tror virkelig man vil tage afstand til barnet.. Og der er altså også forskel på om man får forbyttet et barn på sygehuset eller om man har troet barnet var ens men så fundet ud af at kæresten havde knaldet uden om og fået barn med en anden og LØGET op i fjæset på en om det.. Alle ens minder fra graviditet, fødsel, og minder med barnet vil jo være ødelagt og hver gang man ser barnet vil man blive mindet om at det er ens eks's sidesprings barn.. Selvfølgelig kan man elske barnet men tror virkelig også man vil have nogle forbehold i forhold til barnet.. Også selvom det aldrig kan være barnets skyld.... 

Skal barnet virkelig vokse op med en halv familie som sandsynligvis vil behandle ham anderledes end andre børn i familien? Synes mere man skylder barnet at finde ud af hvem det's virkelige far er og give ham en chance.. 

Nu ligger landet sådan, at de havde ca. 6 mdr. hvor de IKKE var sammen.. Ud fra de beregninger som læger osv. har lavet kunne det KUN være ham der var far til drengen. Så nej hun har ikke været utro eller løget overfor ham. At han IKKE har bedt om en dna test fra starten er jo HANS hovedpine og ikke hendes.. Hun har lagt kortene på bordet fra starten, så det der heats der er gang i her synes jeg virkelig i skal pakke sammen.. Iøvrigt er det TIT der er fejl på de dna teste som man selv kan købe, hvilker der er blevet oplyst af 2 forskellige læger samt fra Stats Amtet.. Så i bund og grund vides det ikke om han rent faktisk er far til drengen. Derudover har hun IKKE sagt at familien ikke må se drengen.. Men når jeg kigger på hvordan gudmoderen omtaler moderen, så forstår jeg virkelig godt, at moderen ikke har lyst til at samarbejde med den familie.. Ville jeg bestemt heller ikke have hvis det var mig.. Og ikke moderen der skal blive voksen og tage sig sammen, det er faderen, da han bestemt IKKE kan finde ud af at snakke ordentligt til eller om moderen.. Kan godt forstå han er såret skuffet osv. men han skal ikke et sek. tro at moderen har det meget anderledes. Hele hendes verden er også vendt op og ned efter faderen pludselig skulle have taget den test.. 

Anmeld

4. september 2013

Dalsø

C-Dog skriver:

Hun er bare nødt til at ranke ryggen og holde hovedet højt for sit barns skyld. Hvis far og fars familie er så kolde og kyniske at de bare vil smide ham ud grundet forkert dna så er det altså dem der er galt på den. De behøver jo ikke have et forhold til moren men barnet, barnet kan de da ikke svigte? Jeg føler virkelig med mor og barn og håber de har venner og familie der støtter dem nu.

De har både venner og familie, som er der 100% for dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.