Hvordan kan hun gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.771 visninger
68 svar
168 synes godt om
24. august 2013

Anonym trådstarter

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Er helt chokeret . Min bror og han ex har været sammen i 4 år de har et barn på 17 mdr. Hun ville så gå fra ham og han valgte at betale for at få lavet en dna test . Hmm han er ikke far så svar han er ikke får til barnet. Hvordan kan man leve i en løgn så længe han har leget far for et barn og betalt alt til ham. Jeg er gudmor kan man få det slettet ? Hun har knust en hel familie syge kælling ej undskyld men er godt nok tosset

Vidste hun det selv? Og elsker din bror og du ikke barnet mere? 

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Vidste hun det selv? Og elsker din bror og du ikke barnet mere? 

Ja hun viste det jo godt. Jo selfølgelig elsker man ham stadig men jeg ville ikke have mere med det barn at gøre

Anmeld

24. august 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja hun viste det jo godt. Jo selfølgelig elsker man ham stadig men jeg ville ikke have mere med det barn at gøre

Hvorfor ikke?

Barnet er jo det samme selv om det ikke er i familie med dig biologisk.

Jeg kan godt forstå i alle er vrede og kede af det-Men barnet er den mindst skyldige i det her.

Anmeld

24. august 2013

-Sigrid-

Carina:-) skriver:

Hvorfor ikke?

Jeg kan godt forstå i alle er vrede og kede af det-Men barnet er den mindst skyldige i det her.

Enig! Jeg syntes også det er rigtig synd for barnet

Så slår hans "forældre" op, han mister sin far og sin gudmor 

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvorfor ikke?

Jeg ville aldrig kunne se hans mor i øjnene hun er løget mig op i hoved i flere år . Det ville jeg aldrig kunne tilgive sorry .

Anmeld

24. august 2013

Tvillingemor80

Puha .. jeg synes ALLE voksne omkring barnet burde hoppe engang og så tænke på barnet. ! Barnet er den uskyldige der ikke kan gøre hverken fra eller til..

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Puha .. jeg synes ALLE voksne omkring barnet burde hoppe engang og så tænke på barnet. ! Barnet er den uskyldige der ikke kan gøre hverken fra eller til..

Det er bare lidt svært når hun er begyndt at bruge i mod os at vi ikke er hans familie så vi har ikke rat til at se ham

Anmeld

24. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er bare lidt svært når hun er begyndt at bruge i mod os at vi ikke er hans familie så vi har ikke rat til at se ham

Men er din bror ikke angivet som faderen? Så har han vel ret til samvær. 

Anmeld

24. august 2013

Muffinmus

Rigtig træls situation at stå i, men barnet vil jo altid være hans i og med han er far for barnet i den forstand der betyder noget at det biologisk ikke er hans er skide ærgerligt og må være et rigtigt hårdt slag, men det ER hans barn trods alt. Min papfar er også min far...
Men jeg håber de kan finde ud af at få det ti, at fungere i ro og mag for barnets skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.