Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

CaWi

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Her har vi en dreng på 15 mdr. Og det har altid været mig der stod op om natten, og stadig gør (han nøjes endelig med kun at vågne 1-2 gange pr nat)
Så længe jeg havde barsel, kunne jeg ikke se hvorfor han skulle stå op om natten.
Nu har han vænnet sig til at jeg står op, så han hører ikke den lille.
Så ja jeg er træt, men mon ik jeg overlever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Københavnermor

Jeg er hjemmegående, og jeg tager natteroderiet. Det er ikke slemt længere, min datter vågner max 2 gange og slet ikke hver nat. Desuden sover hun lige ved siden af os, så skal ikke engang ud af dynen for lige at give hende en tår vand, eller hvad hun nu har brug for. Nu bliver vi snart forældre igen (om 3 ugers tid), så forventer jeg går en hård tid i møde med 2 unger og natteroderi og amning, men min mand er heldigvis god til at lade mig få eftermiddagslure, så jeg kan lade op.

Anmeld

17. juli 2013

LilleSmølf

MMOGM skriver:

Her siger han også han ikke hører noget, hvilket er noget vås. Han ager mig ofte på ryggen og siger "du er så god skat", og jeg sidder der med rødsprængte øjne, og har mest lyst til at kører ham en på skrinet hehe

Det lyder rigtigt bekendt. Som om de tror man føler sig mindre træt af et klap på skulderen

Gid det fungerede

Anmeld

17. juli 2013

lucas<3

Min Eks tog aldrig om natten, fordi han skulle på arbejde, og i weekenden skulle han sove længe fordi han havde haft en hård uge.. 

Anmeld

17. juli 2013

Den lykkelige

Faith skriver:

Nej det gør han ikke. Men det er fordi vi har en aftale om at jeg tager ham om natten og så står min mand op og tager ham fra morgenen af, og så får jeg lov til at sove længe (når det er muligt).

Præcis det samme har vi altid gjort da vores var mindre!  Altså i weekenderne.. Jeg har haft vildt svært med at skulle op kl 5-6-7 stykker.. jeg er IKKE a menneske.. hvor i mod min kæreste FRIVILLIGT står op kl 6-7 om morgenen.. Så her har vi også aftale om han tager den lille og jeg sover længe.. 

Anmeld

17. juli 2013

Satans

MMOGM skriver:

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Nej, det gør han ikke 

Først og fremmest, så er det ham der skal op og på arbejde (Thea er 7 mdr. og jeg går stadig på barsel)

Derefter så hører han hende slet ikke hvis hun vågner... Jeg vågner promte, og helt ærligt, så er det ski' nemmere selv at stå op og give hende en flaske, end at rykke i manden de næste 10 min, med en grædende Thea, inden han får sig nølet igang ...  

Heldigvis for mig, så vågner hun kun 1 gang i løbet af natten - ved 5 tiden  

Anmeld

17. juli 2013

Kay

elna er langt fra slem om natten... og så længe jeg har været på barsel har jeg taget hende... han har så taget hende de morgner det har passet og nogle weekender... det er ikke noget vi går så højt op i... så gør han så mange andre ting  

Anmeld

17. juli 2013

Satans

MMOGM skriver:

Her siger han også han ikke hører noget, hvilket er noget vås. Han ager mig ofte på ryggen og siger "du er så god skat", og jeg sidder der med rødsprængte øjne, og har mest lyst til at kører ham en på skrinet hehe

Gud  

Det gør manden herhjemme ski' da også - Men han plejer bare at sige at det er mickrobølgeovnen (når jeg varmer mælken) han vågner ved .. 

Hvorfor kan man vågne ved den ( den står i køkkenet, 2 rum fra soveværelset) - men babyen der står 1½ meter fra hvor han sover, kan han ikke høre ?! 

WTF 

Han har det vist for godt 

Anmeld

17. juli 2013

A&F

MMOGM skriver:

Ja det gør min mand heldigvis

Anmeld

17. juli 2013

Isabella_mor

Da vi gik over til flaske da V var 3 mdr så begyndte min kæreste at tage ham om natten. Det var SÅ befriende for mig. selvfælgelig skiftedes vi til det, men jeg blev mere døv med tiden om natten og Morten vågnede lettere, så på den måne blev det sådan at når V skreg vågnede Morten før mig og så stod han op og gav ham flaske. Det var heldigvis ikke noget problem for os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.