Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.975 visninger
79 svar
46 synes godt om
17. juli 2013

MMOGM

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

otlitrom

MMOGM skriver:

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Ja, det gør han. Her har vi pseudotvillinger med 14½ mdr imellem, så vi har haft natteroderi længe. Skal vi begge overleve må vi begge tage slæbet - så vi hjælpes ad! 

Anmeld

17. juli 2013

Faith

Nej det gør han ikke. Men det er fordi vi har en aftale om at jeg tager ham om natten og så står min mand op og tager ham fra morgenen af, og så får jeg lov til at sove længe (når det er muligt).

Anmeld

17. juli 2013

MMOGM

kitty skriver:

Ja, det gør han. Her har vi pseudotvillinger med 14½ mdr imellem, så vi har haft natteroderi længe. Skal vi begge overleve må vi begge tage slæbet - så vi hjælpes ad! 

Det lyder ellers også hårdt!

dejligt at din mand hjælper til, her har jeg vist været for god af mig 

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

MMOGM skriver:

Førhen tog jeg vores datter hver gang hun vågnede om natten, men nu tager min kæreste hende hele natten, så jeg kan sove  

Anmeld

17. juli 2013

FruStolpe

Hos os var det sådan at så længe jeg ammede var det 100% mig der havde natten, der var ingen grund til at far stod op jo.

Hun kom på eget værelse da hun var 6 mdr og der stoppede vi også natte spiseriet. Efter det er det som regl stadig mig der står op, men hun har aldrig rigtigt vågnet om natten.

Jeg ville tage og lave en fast aftale for hvem der står op hvornår, sådan sikre i jer at begge får sovet og ingen får lov til at lege "diva"

Anmeld

17. juli 2013

otlitrom

MMOGM skriver:

Det lyder ellers også hårdt!

dejligt at din mand hjælper til, her har jeg vist været for god af mig 

Det ser nok hårdere ud på skrift, end det er i virkeligheden. (7,9,13 og det hele), så vågner den store meget sjældent, efter han er kommet i seng, og sover gernefra 19-7 hver nat. Det er værre med lillebror

Anmeld

17. juli 2013

Holbæktrunten

MMOGM skriver:

Nej, og ungen er 22 mdr. Han hører ikke en skid ( selvom han siger noget andet, mener jeg alligevel at han bevist har valgt at ignorere ig sove videre).

Jeg står også altid ip om morgnen - til gengæld skal jeg så have lov at få min eftermiddagslur...

Anmeld

17. juli 2013

MMOGM

Faith skriver:

Nej det gør han ikke. Men det er fordi vi har en aftale om at jeg tager ham om natten og så står min mand op og tager ham fra morgenen af, og så får jeg lov til at sove længe (når det er muligt).

Dejligt, det kan man da ikke klage over 

tror jeg må tage en snak med ham om at han må op om morgenen og tage over hihi 

Anmeld

17. juli 2013

LilleSmølf

MMOGM skriver:

Han gjorde ikke til at starte med - kunne NEMT sove fra hyl, der vækker naboer!

Men efter jeg har skiftet-ammet-skiftet-nusset i søvn hver/hver anden time i en måned selv fandt han ud af hvor sjov jeg er uden noget som helst søvn.

Så nu ammer jeg og han skifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.