Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

EnGodMor

Hvis han hører børnene, så ja. 

Men det sker sjældent så det er mig der tager begge børn om natten, og det har jeg hellere intet imod. 

Det sker tit at jeg kun får 1 eller 2 timers søvn på en helt nat, men jeg har overlevet indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Rødhætte

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Da jeg var på barsel var det mig der tog natten (minus i weekenden). Efter jeg startet på job delte vi Synes helt sikkert godt man kan hjælpe hinanden når man begge har job at passe. 

Anmeld

18. juli 2013

gonefishing

MMOGM skriver:

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Jeg kunne ikke amme første gang. Så min mand tog vores datter indtil kl 00-01 -hvor jeg så gik tidligt i seng, og så tog jeg fra 01-06. Så gav min mand om morgen inden han tog på job og jeg gik jo hjemme. Indtil han fik barsel og så skiftede vagterne

Anmeld

18. juli 2013

Vega

MMOGM skriver:

i hverdagen tager jeg primært natte tjansen, men i weekenden får han lov at være på :-)... der skal han jo ikke op på arbejde. Og nogen gange tror jeg det er lettere for manden da han ikke lugter af mælk og mor  

Anmeld

18. juli 2013

Mettefpigen

Åhh..... Nej det gjorde han ikk.... Han startede med at have 1 måneds "barsel" og hjalp ikk, sov til kl lort om middagen.... Og efter ham startede på arb (natarbejde) hjalp han sjældent..... Så til sidst sagde jeg at han blev nødt til at hjælpe for bassen sov kun ca 6-8 timer i døgnet.... Jeg sov i gennemsnit 3 timer om natten..... Så begyndte han stille og roligt, men med brok :-)

Anmeld

18. juli 2013

Hullabullabulla

Ikke i hverdagene da han skal på job, men lørdag morgen tager han ham

Nu er vi så også ret heldige da sønnen sover igennem og vågner ca kl 6 så det er fint for mig at stå op der - og lørdag får jeg så lov at sove længe

Men da han var spæd tog jeg ham da det var lettest heldigvis var han kun 3 måneder da han begyndte at sove igennem..

Anmeld

18. juli 2013

Chili

MMOGM skriver:

Min mand gør ikke, kun hvis det virkelig brænder på!

Han vågner ikke og jeg vækker ham ikke, da jeg ved hvor meget hans nattesøvn betyder for ham (ellers fungere han slet ikke!) så vil jeg hellere tage en lur i løbet af dagen

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

LilleSmølf skriver:

Det lyder rigtigt bekendt. Som om de tror man føler sig mindre træt af et klap på skulderen

Gid det fungerede

Haha ja. De gør det nok i en god mening, meeeeeen lige i øjeblikket hvor det sker, har jeg mest lyst til at kører ham en haha 

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

lucas<3 skriver:

Min Eks tog aldrig om natten, fordi han skulle på arbejde, og i weekenden skulle han sove længe fordi han havde haft en hård uge.. 

Åh de mænd har det også bare SÅ hårdt

Anmeld

19. juli 2013

MMOGM

Mor_til_vidunderlige_Thea skriver:

Gud  

Det gør manden herhjemme ski' da også - Men han plejer bare at sige at det er mickrobølgeovnen (når jeg varmer mælken) han vågner ved .. 

Hvorfor kan man vågne ved den ( den står i køkkenet, 2 rum fra soveværelset) - men babyen der står 1½ meter fra hvor han sover, kan han ikke høre ?! 

WTF 

Han har det vist for godt 

Haha altså 

tænk hvad vi kvinder må finde os i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.