Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2013

MMOGM

Monski skriver:

Nu er Anthon godt nok 3 år men når han en sjældent gang imellem har en dårlig nat så er det næsten altid David der klarer det til gengæld er det mig der står tidligt op, for det har jeg nemmere ved end ham.
I weekenden skifter vi så vi har én dag hver som vi kan sove længe

Det lyder godt! 

Kunne jeg godt bruge noget af her hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

MMOGM

Fenja09 skriver:

Nope det gør han ikke. Det gjorde han kun da han havde 3 måneders barsel. Han vågner ganske enkelt ikke af det - det er kun hvis jeg ikke er hjemme om natten.

/Fenja

De har det for godt, de mænd 

Anmeld

17. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nope, aldrig og de er nu næsten 6 år og 4 1/2 år. Han har bare et eller andet gen der siger "jeg hører ikke når børnene græder om natten"!

Anmeld

17. juli 2013

MMOGM

MoarHvidovre skriver:

Nope, aldrig og de er nu næsten 6 år og 4 1/2 år. Han har bare et eller andet gen der siger "jeg hører ikke når børnene græder om natten"!

Hehe den der typiske mande undskyldning? 

Anmeld

17. juli 2013

Maja_4000

Min kæreste stod op hver anden nat

Anmeld

17. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MMOGM skriver:

Hehe den der typiske mande undskyldning? 

Ja, det er sku typisk mænd! he he he

Anmeld

17. juli 2013

camilla10

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Her har vi fordelt det sådan, at jeg tager nætterne og manden sørger for at smide mig ind at sove i løbet af dagen. På den måde er der altid 1 frisk forælder og vi undgår bøvlet med at være trætte begge to på 1 gang.

Anmeld

17. juli 2013

Benjamins'mor

Da min søn vågnede om natten gjorde han indimellem, dog mest i weekender. Hvilket jeg synes var fair, da jeg var på barsel og han på job.

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Nu går jeg på barsel så i hverdagene er det mig. Men vi har en aftale om at han gør det natten fra lørdag til søndag hver weekend, undtagen når han arbejder i weekenden. Og når han har ferie så skifter vi hver nat
Når jeg starter på arbejde igen så går han på barsel og så satser jeg på at når vi engang begge går på arbejde, så sover Markus igennem. Og hvis ikke, så skiftes vi bare til at stå op

Anmeld

17. juli 2013

MorDk

Nej men det er en aftale. For der er mest ro over feltet når jeg gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.