Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

AnthonsMor

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Hvis jeg beder ham om det gør han..
Men min kæreste går også hjemme, så han skal ikke op klokken r*v for at komme på arbejde..
Da Anthon var mindre spiste han 2 gange om natten, og min kæreste tog altid den første, hvis han ikke var ude
Så kunne jeg nemlig få et par timer ekstra søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

EnSødMor

Ja det gør han, ihvertfald nu. 

Indtil hun blev ca 5 måneder havde jeg hende om natten, men med tiden sov hun jo igennem og nu vågner hun kun kl. 01.00-03.00 og skal ha en sut, så hun kan sove igen og manden er vågen til ca kl. 04.00 hver nat, så det er ham der gør det, hvor jeg så tager hende om morgen for det meste også efter 1 time står han op. 

Så ja, det syntes jeg høre med til at blive far..  Man er jo sammen om det.

Anmeld

19. juli 2013

booster_88

Da dean var lille tog jeg ham fordi farmand arbejde, og weekenderne delte vi, ellers har han altid været sød til at sende mig i seng om eftermiddagen.

Nu er han fem, og om natten vil han oftest kun hans mor, farmanden arbejder mens jeg er sygemeldt, så det er helt ok, selvom han faktisk oftest vågner af det. Men han er stadig god til at kaste mig i seng hvis jeg ikke har kunne sove i løbet af dagen, og weekenderne deler vi.

Anmeld

19. juli 2013

Team Putte

MMOGM skriver:

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Da jeg havde barsel havde jeg nætterne alene.. Det var nemmere for mig at få en lur i løbet af dagen når Ida sov end for kæresten når han arbejdede.. Nu deles vi om at have natten og lige for tiden har manden den og så overtager jeg engang imellem hvor han får en nat på sofaen hvor han kan sove igennem

Anmeld

19. juli 2013

-Milla-

Her skiftes vi også, men det er ikke så ofte der er natteroderi.

Anmeld

19. juli 2013

Lotus86

I starten skiftedes vi, nu er vores søn 2 år, og hvis der er noget om natten er det kun en sut han lige skal have, det klare jeg, til gengæld står han op med ham i weekenderne, så kan jeg få lov til at vågne stille

Anmeld

19. juli 2013

baby012

Her er der 13 måneder imellem, så vi skiftes  

Anmeld

19. juli 2013

Hvem?

MMOGM skriver:

Nix, vi har drengene med 10,5 måneds mellemrum og venter pt. nr 3, tror min mand har stået op i alt 5 gange siden vi fik børn for 3,5 år siden til trods for den store stadig ikke sover igennem

Men jeg lider frygtelig at søvnløshed og er for "det meste" oppe alligevel, også hvis jeg sover vågner jeg så let som ingenting, så kan ikke se hvorfor jeg først skal til at vække manden, når jeg alligvel er vågnet/oppe

Anmeld

19. juli 2013

Cbank

MMOGM skriver:

Ej hvor sjovt. Det havde jeg selv tænkt på at lave en tråd om. Er totalt nysgerrig  

- Herhjemme er det mig som er oppe i hverdagene. I weekenderne får min kæreste også lov - en gang imellem. Jeg er nemlig også selv for god af mig. 

Jeg tror det måske er fordi at baby's seng står ved siden af min side?  Så det kan være min kæreste får sin sag for i weekenderne, når baby bliver rykket ind på sit eget værelse (Hvilket jeg regner med ikke varer længe) 

Anmeld

19. juli 2013

Ma-lu

JA, han både putter og gir sut og vand om natten

han sov også ved siden a ham i vuggen dengang han sov i soveværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.