Står jeres mand op om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

MMOGM

engodmor skriver:

Hvis han hører børnene, så ja. 

Men det sker sjældent så det er mig der tager begge børn om natten, og det har jeg hellere intet imod. 

Det sker tit at jeg kun får 1 eller 2 timers søvn på en helt nat, men jeg har overlevet indtil videre

Det lyder lidt ligesom her hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

MMOGM

Mettefpigen skriver:

Åhh..... Nej det gjorde han ikk.... Han startede med at have 1 måneds "barsel" og hjalp ikk, sov til kl lort om middagen.... Og efter ham startede på arb (natarbejde) hjalp han sjældent..... Så til sidst sagde jeg at han blev nødt til at hjælpe for bassen sov kun ca 6-8 timer i døgnet.... Jeg sov i gennemsnit 3 timer om natten..... Så begyndte han stille og roligt, men med brok :-)

Typisk at det skal være med brok 

de burde have et rap i måsen, de mænder

Anmeld

19. juli 2013

Mettefpigen

MMOGM skriver:

JJa

Typisk at det skal være med brok 

de burde have et rap i måsen, de mænder

Jaa det fik han også af mig, men det var så også pågrund af nogle andre ting der skete samtidig!....

Men jaa nogle mænd fatter bare ikk noget :-P

Anmeld

19. juli 2013

lucas<3

MMOGM skriver:

Åh de mænd har det også bare SÅ hårdt

Ja de har det hårdt

Anmeld

19. juli 2013

Janni.

Han suser ind til sønnike hver gang det er nødvendigt, hvilket dog er sjældent nu. Men min kæreste går også hjemme hver dag (førtidspensionist) så han synes godt at han kan tage den tjans, når nu jeg skal op kl. 5 hver dag. Aldrig noget jeg har tvunget ham til.

Anmeld

19. juli 2013

FrkZier

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

nej det gør han ikke, kan heller ikke se hvorfor jeg skulle vække ham - det jo ikke fordi han kan overtage amningen

I mit hovede så er det den der går hjemme på barsel der står op om natten, det er jo pt mit "job"

Andreas tager ham ofte om morgenen i weekenden så jeg lige kan sove en time ekstra

Anmeld

19. juli 2013

dollygirl

MMOGM skriver:

Dejligt, det kan man da ikke klage over 

tror jeg må tage en snak med ham om at han må op om morgenen og tage over hihi 

min søn stod op 7 gange om natten og min mand ignorerede det bar ... til sidst sov han i det andet værelse for at få ro ... så nej ingen hjælp fra ham.. en af grundene til at jeg tabte mig så meget efter fødslen

Men denne gang når jeg føder, så skal han være på ellers går jeg krastat!

Anmeld

19. juli 2013

Lukas&Liam<3

Hjemme hos os tager jeg selvfølgelig hverdagene da jeg er på barsel. Men i weekender og ferier tager den ene nat og den anden morgen også skifter vi dagen efter. Så vi får begge lov at sove længe 1 dag i weekenden det fungerer rigtig godt her hjemme.

Anmeld

19. juli 2013

LilleChelle

Her ammede jer de første 8 måneder = mig der stod op om natten. 

De gange han havde skidt, puffede jeg til kæresten og han skiftede ham. 

Nu hvor jeg ikke ammer længere, har kæresten taget over om natten, så jeg får min søvn Og i weekenderne skiftes vi til at stå op med ham om morgenen. 

Dog sover han oftest igennem fra han bliver lagt i seng kl. 19 - om morgenen kl. 7.  

Anmeld

19. juli 2013

Clisolka

MMOGM skriver:

Står jeres mand op om natten når den lille græder/vågner?

tror min kæreste har det lidt for godt.  vækker ham næsten aldrig, selvom vores søn på snart 10mdr vågner 4-6 gange om natten. 

Problemet er at det vist har givet ham lidt diva-nøkker. 

Ja det gør han, men det er sjældent vi er oppe om natten - endnu  Bella på 2,8 år har sovet igennem stort set siden hun var nyfødt - jeg har taget nattetjansen da jeg var på barsel med hende og faderen overtog den da jeg startede på arbejde igen (han har mindre timer end mig) 

Det bliver primært mig der skal op om natten igen når lillebror kommer, men jeg ved at han vil hjælpe til så godt han kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.