Ja det er rigtig nok, men man kan godt få lidt den følelse at i ik vil lære nye at kende hvis du forstår
Øv, kan ikke lide at du skriver "I"..

Jeg var simpelthen SÅ glad for at der kom så mange nye og skrev også personligt velkommen til hver og en.
Som Anja, er jeg også en der bruger pinligt meget tid herinde (

) og glædede mig til at få nogle nye inputs fra alle jer nye der kom herind.
Men synes faktisk ikke der kom mere gang på siden efter masseflugten.
Med siden mener jeg jo egentlig nok Ordet er frit

Jo mere man skriver herinde, jo flere meninger får man og man opdager derfor hurtigt hvem man "gider" at bruge tid og energi på at diskutere med og hvem man ikke orker.
Kan godt forstå at man kan blive "skræmt" når man ikke kender folks svaremåde - Og det er på ingen måde for at undskylde på andres vegne - men synes det er ærgeligt at der bliver lagt så meget i alt det negative fra en enkelt eller 2 brugere når man istedet kan ignorere de indlæg man synes er negative og så fokusere på de 50-60 andre gode, sjove og alt-mulig-omhandlende indlæg der kommer om dagen

Vi er trods alt 2000 medlemmer, så man kan jo bare gå udenom dem man ikke lige fanger ens interesse for eftertiden.
Hov, nu var hele denne smøre ikke lige møntet til dig - Kun lige det første, da jeg virkelig synes det er en skam at I ikke har lyst til at give den gas med os andre
Anmeld