Det er simpelthen for ærgerligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Englebisse

Jeg synes bestemt  at hvis man ikke synes om tonen, så sige det til vedkommende. 
Det gjorde jeg blandt andet til Eva ved debatten om wii fit. Synes nemlig det var groft at sige man er doven fordi man ikke lige tager og løber en tur i det fri.
Jeg heller ikke til det "tøsefnidder" Så heller sige det til selve vedkommende hvis der er noget man føler sig stødt over. Synes det dejligt vi kan sige vores meninger, og have nogle gode diskussioner hvor bølgerne kan gå højt, men vi lære af hinandens diskussioner. Ja bølgerne går højt når det har noget med vores private gøremål. 
God søndag til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Stumpen

Trinehw skriver:

self beskytter i "jeres" side, men i ville forstå hvad vi mener, hvis i har været på navlestrengen.dk før.. Jeg synes da også det er iorden, man siger sin meninger osv, det gjorde vi også på navlestrengen, men på en skide behagelig måde, og jaa vi er skide forskellige alle sammen, men vi havde det fandme gode derinde! Og jeg vender tilbage der til! så må i hygge jer herinde for det er ikke lige min kop te!

Jeg tror ikke at folk beskytter siden, men siger hvad de mener og føler om siden.. Der er forskel på hvor meget man er på og dermed ser..

Jeg er så en af dem der er meget på og godt kan se hvad I nytilkomne snakker om, men samtidig virker det jo også til at I har gennemskuet, hvilke debatter der er tale om.. Jeg selv er begyndt at ignorer og hoppe over dem, for gider ikke når man bliver for bedrevidende og ikke så meget som prøver (af hvad jeg kan læse) og se hvad det er andre folk mener om den aktuelle sag og nej jeg hentyder ikke kun til en person, men flere..

Jo der skal være plads til alles meninger, men der er forskel på hvordan man får det sagt..

Anja -der måske også synes det må være svært at blive fortrolig med en side og komme med nye gode input, hvis I holder jer på en debatforum specielt lavet til jer.. (ved godt at det I ikke alle gør det) Og dette er slet ikke negativt ment, for jeg var en af dem der klappede i mine små fede fingre, da der pludselig dukkede masser af nye tråde op med "ny på siden" Hvilket jeg også skrev i et tidligere indlæg..

Anmeld

5. juli 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

jeg kan ikke lade være med at synes det er lidt ærgerligt!

synes denne side er god.... men hold op en stemning der kan være i nogen indlæg.... nogle herinde er sågar "bange" for at skrive et indlæg.... simpelthen fordi der er utroligt ubehageligt at blive svaret uden respekt....

synes ofte jeg oplever folk blive dømt ret kraftigt herinde.... kunne vi ikke allesammen prøve at blive bedre til at "tale" ordentligt til hinanden?

vi er utroligt mange brugere herinde... og vi er sikkert ikke to der er ens... men fælles for os alle er at vi forsøger at gøre det bedste vi kan for vores børn eller kommende børn, eller "pap" børn....

og ja, vores prioriteringer er vidt forskellige... nogen synes liftnet er ok i en bil, andre er til autostol.... nogen bruger stof bleer andre engangs bleer, nogen vasker med parfume, andre uden..... nogen spiser udelukkende Økologisk, andre midt i mellem og nogen slet ikke... nogen holder ders børn hjemme i ferien andre holder noget af ferien med børnene og resten uden... nogen bruger makeup hver dag, andre ikke.... nogen farver hår under en graviditet, andre ikke.... nogen træner fitness, nogen løber og andre bruger Wii  osv osv osv....

MEN ER DER NOGEN AF OS DER BLIVER DÅRLIGERE MENNESKER SOM KONSEKVENS AF VORES VALG/PRIORITERINGER?

NEJ!!!!!!

nu kommer jeg lige med et eksempel.... jeg kender flere der farver hår under en graviditet.... det gjorde jeg ikke for det tør jeg ikke.... men derfor synes jeg sgu da ikke de fortjener et ringe svar, eller at jeg er flabet overfor dem.... det gør dem da ikke til dårligere mennesker.... det er bare den slags forskelligheder vi har og det må man skisme acceptere i et forum som dette!! og "tale" ordentligt til hinanden alligevel!

vi skal også huske på at man oftest ikke kan læse om en kommentar er ment for sjov, eller alvorligt....  derfor er det vigtigt at holde en god tone... og samtidig forvente ærlige svar...

jeg måtte lige have det ud.... Hader når nogen har det skidt!

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Mebach skriver:

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

det jeg skriver er jo NETOP!! at vi ikke kan blive enig alle sammen og at vi ikke skal det.... MEN hvis ikke man kan acceptere folk´s forskelligheder så er man i mine øjne ikke voksen nok til at færdes på diverse debatter på internettet...
hvis man ikke kan holde en god net-etikette er man heller ikke voksen nok...

hvis man forstår at udtrykke sine holdninger ien ordentlig tone uden at være nedladende, SÅ er man  VOKSEN nok!

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Mebach skriver:

Sorry, men kan ikke se de link!

Hvorom alting er, mener jeg stadig at er folk voksne nok til at spørge om andres mening, på et åbent forum som dette, bør de også kunne klare at høre andres meninger!

Ville her have smidt et link til rygklapper.dk, men det findes vist desværre ikke endnu!
(Jaja, nu får jeg nok spank for at være en af de slemme, men altså...)

det er jo lige en af de der ting...... du skriver oven i købet selv at du bliver du nok spanket.... ja det er da klart når man er nedladende og usaglig... det er jo nemli fint at sige sin mening, men man ved godt selv hvornår man så småt går over grænsen

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Jeg tror virkelig i ligger meget mere i det end der er.

det er jo præcis det jeg mener...

den der skriver skal tænke over om vedkommende går over grænsen nu, særligt når man er ivrig og det er et emne der ligger en nært

den der læser skal tænke over ikke at lægge mere i det end det er... og evt. skrive personligt når der opstår tvivl

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Stumpen skriver:

Jeg tror ikke at folk beskytter siden, men siger hvad de mener og føler om siden.. Der er forskel på hvor meget man er på og dermed ser..

Jeg er så en af dem der er meget på og godt kan se hvad I nytilkomne snakker om, men samtidig virker det jo også til at I har gennemskuet, hvilke debatter der er tale om.. Jeg selv er begyndt at ignorer og hoppe over dem, for gider ikke når man bliver for bedrevidende og ikke så meget som prøver (af hvad jeg kan læse) og se hvad det er andre folk mener om den aktuelle sag og nej jeg hentyder ikke kun til en person, men flere..

Jo der skal være plads til alles meninger, men der er forskel på hvordan man får det sagt..

Anja -der måske også synes det må være svært at blive fortrolig med en side og komme med nye gode input, hvis I holder jer på en debatforum specielt lavet til jer.. (ved godt at det I ikke alle gør det) Og dette er slet ikke negativt ment, for jeg var en af dem der klappede i mine små fede fingre, da der pludselig dukkede masser af nye tråde op med "ny på siden" Hvilket jeg også skrev i et tidligere indlæg..

jeg er enig med dig i at det bliver svært hvis folk kun holder sig eet sted....

men jeg er ikke enig med dig i at det er okay at udtrykke sig på en måde sådan at man godt selv ved at man er grænseoverskridende og måske tryner andre

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

og for een god ordens skyld synes jeg lige jeg vil sige at det ikke er mig der er trynet og gjort ked af det... men det er mange af de mennesker jeg kender fra Navlestreng.dk og det gør mig ked af det da jeg ville elske hvis de ville bruge denne side...

og jeg mynter det ikke på nogen personer specielt.... jeg kan se der er en del snak om Eva og jeg kan godt se hun har været lige lovlig fremme med hornene to gange... men jeg vil gerne lige slå fast at dette indlæg ikke er skrevet på baggrund af Eva´s kommentarer

Anmeld

5. juli 2009

Stumpen

ka-ri-na skriver:

jeg er enig med dig i at det bliver svært hvis folk kun holder sig eet sted....

men jeg er ikke enig med dig i at det er okay at udtrykke sig på en måde sådan at man godt selv ved at man er grænseoverskridende og måske tryner andre

Så har jeg formuleret mig forkert, hvis det Jo der skal være plads til alles meninger, men der er forskel på hvordan man får det sagt.. Du hentyder til, så skulle den måske have været uddybet med at man skal tænke sig om inden man trykker opret, men vi er samtidig også nød til at huske på at det skrevne ord kan virke hårde end meniingen er...

Jeg synes faktisk at hvis nye føler sig trådt på, så skriv evt. at nu er ens grænse gået eller noget i den stil, for igen når man har været herinde længe så lukker man nok øjene for nogle af kommentarerne og tænker "ja ja"... og det er måske derfor flere skriver at de ikke kan se det I nye pointere... og jo jargonen er måske hård og spydig nogen gange og så synes jeg det er fint at blive husket på..

Synes klart I skal give siden en chance og skrive en masse nye tråde, så vi kan få en masse forskellige debatter igang og herinde er intet forbudt at skrive om -om det skal handler om fastnet, klima, gylp, graviditet eller lign.

Anmeld

5. juli 2009

Miamaja

jeg synes den eneste gang hvor en bruger gik over stregen, var ved at skrive at hun synes det var trist jeg havde faaet mit barn via adoption. Det synes jeg ikke man kan vaere bekendt at skrive til en mor om hendes barn uanset i hvilken forbindelse.

jeg blev ikke ked af det, men jeg syntes den formulering var i over kanten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.