Trinehw skriver:
self beskytter i "jeres" side, men i ville forstå hvad vi mener, hvis i har været på navlestrengen.dk før.. Jeg synes da også det er iorden, man siger sin meninger osv, det gjorde vi også på navlestrengen, men på en skide behagelig måde, og jaa vi er skide forskellige alle sammen, men vi havde det fandme gode derinde! Og jeg vender tilbage der til! så må i hygge jer herinde
for det er ikke lige min kop te!
Jeg tror ikke at folk beskytter siden, men siger hvad de mener og føler om siden.. Der er forskel på hvor meget man er på og dermed ser..
Jeg er så en af dem der er meget på og godt kan se hvad I nytilkomne snakker om, men samtidig virker det jo også til at I har gennemskuet, hvilke debatter der er tale om.. Jeg selv er begyndt at ignorer og hoppe over dem, for gider ikke når man bliver for bedrevidende og ikke så meget som prøver (af hvad jeg kan læse) og se hvad det er andre folk mener om den aktuelle sag og nej jeg hentyder ikke kun til en person, men flere..
Jo der skal være plads til alles meninger, men der er forskel på hvordan man får det sagt..

Anja -der måske også synes det må være svært at blive fortrolig med en side og komme med nye gode input, hvis I holder jer på en debatforum specielt lavet til jer.. (ved godt at det I ikke alle gør det) Og dette er slet ikke negativt ment, for jeg var en af dem der klappede i mine små fede fingre, da der pludselig dukkede masser af nye tråde op med "ny på siden" Hvilket jeg også skrev i et tidligere indlæg..
Anmeld