jeg kan ikke lade være med at synes det er lidt ærgerligt!
synes denne side er god.... men hold op en stemning der kan være i nogen indlæg.... nogle herinde er sågar "bange" for at skrive et indlæg.... simpelthen fordi der er utroligt ubehageligt at blive svaret uden respekt....
synes ofte jeg oplever folk blive dømt ret kraftigt herinde.... kunne vi ikke allesammen prøve at blive bedre til at "tale" ordentligt til hinanden?
vi er utroligt mange brugere herinde... og vi er sikkert ikke to der er ens... men fælles for os alle er at vi forsøger at gøre det bedste vi kan for vores børn eller kommende børn, eller "pap" børn....
og ja, vores prioriteringer er vidt forskellige... nogen synes liftnet er ok i en bil, andre er til autostol.... nogen bruger stof bleer andre engangs bleer, nogen vasker med parfume, andre uden..... nogen spiser udelukkende Økologisk, andre midt i mellem og nogen slet ikke... nogen holder ders børn hjemme i ferien andre holder noget af ferien med børnene og resten uden... nogen bruger makeup hver dag, andre ikke.... nogen farver hår under en graviditet, andre ikke.... nogen træner fitness, nogen løber og andre bruger Wii osv osv osv....
MEN ER DER NOGEN AF OS DER BLIVER DÅRLIGERE MENNESKER SOM KONSEKVENS AF VORES VALG/PRIORITERINGER?
NEJ!!!!!!
nu kommer jeg lige med et eksempel.... jeg kender flere der farver hår under en graviditet.... det gjorde jeg ikke for det tør jeg ikke.... men derfor synes jeg sgu da ikke de fortjener et ringe svar, eller at jeg er flabet overfor dem.... det gør dem da ikke til dårligere mennesker.... det er bare den slags forskelligheder vi har og det må man skisme acceptere i et forum som dette!! og "tale" ordentligt til hinanden alligevel!
vi skal også huske på at man oftest ikke kan læse om en kommentar er ment for sjov, eller alvorligt.... derfor er det vigtigt at holde en god tone... og samtidig forvente ærlige svar...
jeg måtte lige have det ud.... Hader når nogen har det skidt!
Anmeld