Det er simpelthen for ærgerligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Lusi

ka-ri-na skriver:

jeg kan ikke lade være med at synes det er lidt ærgerligt!

synes denne side er god.... men hold op en stemning der kan være i nogen indlæg.... nogle herinde er sågar "bange" for at skrive et indlæg.... simpelthen fordi der er utroligt ubehageligt at blive svaret uden respekt....

synes ofte jeg oplever folk blive dømt ret kraftigt herinde.... kunne vi ikke allesammen prøve at blive bedre til at "tale" ordentligt til hinanden?

vi er utroligt mange brugere herinde... og vi er sikkert ikke to der er ens... men fælles for os alle er at vi forsøger at gøre det bedste vi kan for vores børn eller kommende børn, eller "pap" børn....

og ja, vores prioriteringer er vidt forskellige... nogen synes liftnet er ok i en bil, andre er til autostol.... nogen bruger stof bleer andre engangs bleer, nogen vasker med parfume, andre uden..... nogen spiser udelukkende Økologisk, andre midt i mellem og nogen slet ikke... nogen holder ders børn hjemme i ferien andre holder noget af ferien med børnene og resten uden... nogen bruger makeup hver dag, andre ikke.... nogen farver hår under en graviditet, andre ikke.... nogen træner fitness, nogen løber og andre bruger Wii  osv osv osv....

MEN ER DER NOGEN AF OS DER BLIVER DÅRLIGERE MENNESKER SOM KONSEKVENS AF VORES VALG/PRIORITERINGER?

NEJ!!!!!!

nu kommer jeg lige med et eksempel.... jeg kender flere der farver hår under en graviditet.... det gjorde jeg ikke for det tør jeg ikke.... men derfor synes jeg sgu da ikke de fortjener et ringe svar, eller at jeg er flabet overfor dem.... det gør dem da ikke til dårligere mennesker.... det er bare den slags forskelligheder vi har og det må man skisme acceptere i et forum som dette!! og "tale" ordentligt til hinanden alligevel!

vi skal også huske på at man oftest ikke kan læse om en kommentar er ment for sjov, eller alvorligt....  derfor er det vigtigt at holde en god tone... og samtidig forvente ærlige svar...

jeg måtte lige have det ud.... Hader når nogen har det skidt!

Har overvejet 1000 gange at slette mig herinde fra, for synes sgu tit man bliver svinet for hårdt til..
Og er tit blevet misforstået.. Er ik så længe siden jeg skrev et indlæg og der var bare én der VILLE misforstå mig og svine mig til.. Herligt, men hun fik det åbenbart bedre med sig selv

Nå, men er begyndt at prøve, slet ik at skrive herinde.. (Gjorde lige en undtagelse nu) og så bare læse med, når der er noget spændende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Pige2009

Hvorom alting er, mener jeg stadig at er folk voksne nok til at spørge om andres mening, på et åbent forum som dette, bør de også kunne klare at høre andres meninger!

Ville her have smidt et link til rygklapper.dk, men det findes vist desværre ikke endnu!
(Jaja, nu får jeg nok spank for at være en af de slemme, men altså...)

Godt sagt. Jeg er enig.

Som flere skriver, er dette jo et debatforum, hvis eksistensberrettigelse netop er folks modsatrettede meninger og holdninger. Jeg synes, det er fedt, når folk siger deres mening uden at pakke ind, for selv har jeg haft brug for at blive sparket bagi på nogle punkter, så når folk skriver forskellige kommentarer positive som negative, tager jeg alle indlæg i betragtning, hvis jeg selv har oprettet en debat.

Der er også en der skriver, at det skrevne ord virker hårdere end det er, hvilket jo er så sandt så sandt. Det synes jeg også vi skal tænke over.

Jeg tror da heller ikke der er nogen herinde, der bevidst sviner andre til. Personligt har jeg haft indlæg, hvor dønningerne har gået højt mellem nogle brugere, og tasterne på computeren er mishandlet, men når man så læser debatten en dag eller to derefter, så kan man jo godt se det rationelle i de indlæg man ellers var uenig i.

Knus Linda 26+1, som selv godt kan virke lidt spydig, men som nyder de forskellige debatter og meningsudvekslinger

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Lykke86 skriver:

Har overvejet 1000 gange at slette mig herinde fra, for synes sgu tit man bliver svinet for hårdt til..
Og er tit blevet misforstået.. Er ik så længe siden jeg skrev et indlæg og der var bare én der VILLE misforstå mig og svine mig til.. Herligt, men hun fik det åbenbart bedre med sig selv

Nå, men er begyndt at prøve, slet ik at skrive herinde.. (Gjorde lige en undtagelse nu) og så bare læse med, når der er noget spændende..

Øv, altså. Jeg synes, det er rigtig ærgeligt, at du ikke skriver herinde mere Har læst mange af dine indlæg, og jeg mener, du som alle andre, har meget at bidrage med - så fat tasterne og kom endelig igang med at skrive, når du føler, du har noget på hjerte

Anmeld

5. juli 2009

Heidi.

Mebach skriver:

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

ENIG...

Dette er en debatside. ALTSÅ = med DEBAT... Og Debat= uenighed om ting..... LET IT BE.....

Anmeld

5. juli 2009

Cris

Jeg er blevet misforstået nogle gange og jeg har selv også misforstået nogle andre gange. Og ja, der er nogle kvinder med stærke mening som skriver på en meget "her er min mening og er ligeglad med hvad I synes" måde. Men jeg synes ikke, at der sker såååå voldsomt mange gange. Og meget tit gør man tingene større end de endelig er. Når jeg læser, hvad I skriver, kan man næsten forstå, at vi kaster sten på hinanden i hver eneste indlæg, og det synes jeg ikke, at der sker... Der er mange slags mennesker her med forskellige mening og forskellige måder at udtrykke sig. Og jeg synes, at der er plads for alle. Hvis man bliver misforstået eller man føler sig angrebet eller hvis man synes, at det var en lidt for barsk tone man brugte, så synes jeg, at man skal skrive det direkt til den person, for der er rigtig mange andre som er nogle dejlige mennesker og meget hjælpsom. Så hvis jeg noglesinde kommer til at skrive noge forkert som lyder helt forkert, må I meget gerne komme og sige det til mig, så jeg kan tænke på hvad jeg har gjord. Og jeg vil helt sikkert også sige noget, hvis jeg synes at der er nogle, som har gjord ondt på mig. Og der ikke så meget mere end det, tror jeg.

Anmeld

5. juli 2009

Mormilla

Helt enig!!!!

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

linda2009 skriver:

Øv, altså. Jeg synes, det er rigtig ærgeligt, at du ikke skriver herinde mere Har læst mange af dine indlæg, og jeg mener, du som alle andre, har meget at bidrage med - så fat tasterne og kom endelig igang med at skrive, når du føler, du har noget på hjerte

Anmeld

5. juli 2009

Lusi

linda2009 skriver:

Tak, men er bare SÅ dårlig til at blive misforstået.. Er desværre meget nærtagende på det område.. Ved ik hvorfor, men bliver så ked af det, når folk tror/ synes noget dårligt om mig.. MEEEEEGA dårligt selværd ja..

Min mand er også ved at blive sindsyg af mig nogle gange. Han gør alt for at få det bedre, men er bare ligesom det ik rigtig lykkedes

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Lykke86 skriver:

Tak, men er bare SÅ dårlig til at blive misforstået.. Er desværre meget nærtagende på det område.. Ved ik hvorfor, men bliver så ked af det, når folk tror/ synes noget dårligt om mig.. MEEEEEGA dårligt selværd ja..

Min mand er også ved at blive sindsyg af mig nogle gange. Han gør alt for at få det bedre, men er bare ligesom det ik rigtig lykkedes

Det kan jeg så meget føle dig i, men husk på at her inde er det få der kender hinanden personligt så det jo svært at mene noget personligt om andre personer man snakker ud for sig selv og ens meninger og holdninger  

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en tråd for den har jeg ikke læst men jeg blev ked af det da jeg læst at det du skrev længere oppe..

Knus Diana som synes du er et fantastisk menneske og så god en personlighed og en smuk kvinde som jeg husker dig den gang vi gik i skole  KNUS TIL DIG

Anmeld

5. juli 2009

Lusi

Diana... skriver:

Det kan jeg så meget føle dig i, men husk på at her inde er det få der kender hinanden personligt så det jo svært at mene noget personligt om andre personer man snakker ud for sig selv og ens meninger og holdninger  

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for en tråd for den har jeg ikke læst men jeg blev ked af det da jeg læst at det du skrev længere oppe..

Knus Diana som synes du er et fantastisk menneske og så god en personlighed og en smuk kvinde som jeg husker dig den gang vi gik i skole  KNUS TIL DIG

Heh tak søde Diana..

Men var sgu noget smukkere dengang.. Når jeg sidder og kigger på billeder fra dengang, ville jeg ønske der findes en tidsmaskine 

Min søster sagde faktisk her den anden dag, at hun var jaloux på mig dengang, fordi hun synes jeg var så flot..
DENGANG.. Så det vil sige det er hun ik mere..heh.. Møgsøster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.