Jeg er blevet misforstået nogle gange og jeg har selv også misforstået nogle andre gange. Og ja, der er nogle kvinder med stærke mening som skriver på en meget "her er min mening og er ligeglad med hvad I synes" måde. Men jeg synes ikke, at der sker såååå voldsomt mange gange. Og meget tit gør man tingene større end de endelig er. Når jeg læser, hvad I skriver, kan man næsten forstå, at vi kaster sten på hinanden i hver eneste indlæg, og det synes jeg ikke, at der sker... Der er mange slags mennesker her med forskellige mening og forskellige måder at udtrykke sig. Og jeg synes, at der er plads for alle. Hvis man bliver misforstået eller man føler sig angrebet eller hvis man synes, at det var en lidt for barsk tone man brugte, så synes jeg, at man skal skrive det direkt til den person, for der er rigtig mange andre som er nogle dejlige mennesker og meget hjælpsom. Så hvis jeg noglesinde kommer til at skrive noge forkert som lyder helt forkert, må I meget gerne komme og sige det til mig, så jeg kan tænke på hvad jeg har gjord. Og jeg vil helt sikkert også sige noget, hvis jeg synes at der er nogle, som har gjord ondt på mig. Og der ikke så meget mere end det, tror jeg.
Anmeld