Mette+Mathias skriver:
Som en anden vist også skriver, - så vil jeg da også mene at nogle af de grunde du nævner er sociale; teenagegraviditerer, voldtægt, incest og skilsmisser.
Men at ændre mening i graviditeten?? Det kan jeg ikke forstå?? Jeg mener, man holder jo allered af det lille barn, og økonomi og den slags har man vel vurderet da man valgte graviditeten (eller valgte at man ikke ville have abort)? Ubegribeligt.
Den med de religiøse grunde havde jeg ikke lige tænkt på, - det er nok også mere fremtrædende i USA end i DK, - det er mit indtryk at abort stadig er kontroversielt?
Men altså, - det er jo JERES held at nogle vælger at bortadoptere, - det var jo den eneste måde at få lige præcis JERES guldklump på 
jeg naevnte nogle forskellige grunde som jeg lige paa staaende fod kunne komme i tanke om, men ja, der er mange andre som jeg ikke selv kender.
Lige NETOP!

Jeg er godt klar over nogle mennesker taenker 'gud, hvor trist han/hendes bio ikke kunne beholde sit barn og hvor ER det synd for dette barn.
MEN, her er hvad jeg og min mand og andre jeg kender, samt vores familie taenker: Gudskelov for det
hele.
Jeg taenker, der er absolut intet jeg ville aendre ved min guldklump. jeg ville ikke onske at have fodt ham, for saa ville han jo ikke vare som han er. jeg elsker ALT ved min son. Nogle har spurgt om jeg helst ville have haft han skulle vaere hvid nu naar vi er hvide. Aldrig. det er en vidunderlig og stor som lille del af ham. Jeg synes ikke det er en skam og skal hysses ned at man er adopteret. det er en del af ham og vil altid vaere det, og jeg synes det er vidunderligt. Og saadan opfostrer vi ham og han kan sporge og faa alt at vide omkring det hele. jeg synes
ikke det er trist hans bio mor ikke har kunne/ville beholde ham- jeg synes det er
fantastisk jeg er hans mor!
det eneste jeg ville aendre ved det hele er, at jeg og min mand ikke ogsaa er sorte, hvis min son skulle have onske om at livet ville vaere lettere hvis vi havde samme husfarve. det er da en problematik -det ved jeg.
Anmeld