Det er simpelthen for ærgerligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg synes det er en skøn side, men ja ved de mere hotte emner kan bølgerne gå højt -og det tror jeg nu de kan på samtlige børnesider,men ved det ikke, da jeg kun har været på 2..

Men ja nogen er meget påståelige herinde og kan slet ikke se noget fra andres synspunkter og holder stejl på at det de skriver er det rigtige at gøre og netop derfor tror jeg at bølgerne går højt i de hotte emner, da man har paraderne oppe fra man man besvare et indlæg til trådstarter har svaret og derfor ikke altid svarer helt sobert, men med en hård klang..

Samtidig vil jeg sige at baby har været et lille forum -at det oftest/altid er de samme der skriver og derfor kommer man til at kende hinanden og der kommer noget internt snak ind over og jeg synes det er fedt at mange fra ns kom hertil og håbede faktisk på at det kunne give mere variation, for som det er nu ved man næsten hvem der vil svare hvad i hvilke indlæg og netop dette og den interne snak kan måske gøre at nye føler at tonen kan være hård uden at den er det..

Anja -der vist bruger for meget tid på baby

Enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Rasmine

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Mebach skriver:

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

Endnu mere enig.

vi har alle vores meninger og holdninger.

Jeg kom åbentbart til at ramme en personligt i et andet indlæg det har jeg os undskyldet for men det var altså ikke personligt ment til hende det var/er jo bare min mening og holdning og dermed ikke sagt at der er den rigtige men det synes jeg jo vi synes vel alle vi har den rigtig mening/holdning.

Anmeld

5. juli 2009

Sabina & Simone

Mebach skriver:

Hej
Nu tror jeg ikke lige det er der Karina vil hen med det her indlæg...
Selvfølgelig kan alle aldrig blive enige om hvad der er den rigtige måde at gøre tingene på, for alle har hver deres måde, som fungerer for dem...
Det hun mener er at folk ikke behøver direkte at svine hinanden til fordi de gør tingene anderledes...
Ved godt at man skal kunne klare en hård tone, på steder som dette, men i flere indlæg bliver det jo til direkte skænderier og det er det vi helst skal væk fra, for ellers ender det med at folk forsvinder og der bliver færre og færre mennesker som benytter sitet, hvilket da ville være en skam...

Knus Sabina

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Sabina84 skriver:

Hej
Nu tror jeg ikke lige det er der Karina vil hen med det her indlæg...
Selvfølgelig kan alle aldrig blive enige om hvad der er den rigtige måde at gøre tingene på, for alle har hver deres måde, som fungerer for dem...
Det hun mener er at folk ikke behøver direkte at svine hinanden til fordi de gør tingene anderledes...
Ved godt at man skal kunne klare en hård tone, på steder som dette, men i flere indlæg bliver det jo til direkte skænderier og det er det vi helst skal væk fra, for ellers ender det med at folk forsvinder og der bliver færre og færre mennesker som benytter sitet, hvilket da ville være en skam...

Knus Sabina

Direkte at svine hinanden til synes jeg godt nok er sjældent det har jeg kun set 2 gange og skænderrier jamen det er vel fordi folk lægger mere i det man skriver end der er. Vi skriver jo alle sammen på forskellige måde nogen lidt hårde end ander men det betyder jo ikke at det er sådan ment. 

Jeg ser ikke nogen skænderrier men diskutioner som der skal være plads til som sådan et sted med over 2000 tøser. 

Knus Diana som tager det jeg kan bruge og det jeg ikke kan bliver smidt ud til højre. 

Anmeld

5. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

Er enige med jer...

Har ikke været så meget på herinde endnu, da jeg opretted mig lige efter vi fødte, men tiden er bare fløjet afsted.
Men jeg siger altså min mening og lytter gerne til andres, så må folk blive sure - negative mm. Det ville sg også være ked'ligt hvis vi alle havde samme mening...

Det der 'tøzze-fnider' i hjørner har aldrig været mig - en skovl er en skovl og så er den ikke længere.

Er selv bidt af Scania + biler og når folk begynder at skulle svine til mm, siger jeg altid: ja det er jeres mening og jeg har min - så lad det være det.

Anmeld

5. juli 2009

sarahb

er helt enig med karina, der er utrolig mange bedrevidende folk herinde der bliver ved og ved med at presse deres meninger ned over hoved på folk med toner der er ubehagelige..
Tænker bar om man har det sååå dårligt med sig selv at man skal pådutte andre folk deres meninger i en så stor grad at det bliver ubehageligt, bare for at få ret i at det de gør er SÅÅÅ rigtigt...

Heldigvis er vi alle forskellige for ellers ville det godt nok være en kedelig verden..

Anmeld

5. juli 2009

Tro på dig selv.

ka-ri-na skriver:

jeg kan ikke lade være med at synes det er lidt ærgerligt!

synes denne side er god.... men hold op en stemning der kan være i nogen indlæg.... nogle herinde er sågar "bange" for at skrive et indlæg.... simpelthen fordi der er utroligt ubehageligt at blive svaret uden respekt....

synes ofte jeg oplever folk blive dømt ret kraftigt herinde.... kunne vi ikke allesammen prøve at blive bedre til at "tale" ordentligt til hinanden?

vi er utroligt mange brugere herinde... og vi er sikkert ikke to der er ens... men fælles for os alle er at vi forsøger at gøre det bedste vi kan for vores børn eller kommende børn, eller "pap" børn....

og ja, vores prioriteringer er vidt forskellige... nogen synes liftnet er ok i en bil, andre er til autostol.... nogen bruger stof bleer andre engangs bleer, nogen vasker med parfume, andre uden..... nogen spiser udelukkende Økologisk, andre midt i mellem og nogen slet ikke... nogen holder ders børn hjemme i ferien andre holder noget af ferien med børnene og resten uden... nogen bruger makeup hver dag, andre ikke.... nogen farver hår under en graviditet, andre ikke.... nogen træner fitness, nogen løber og andre bruger Wii  osv osv osv....

MEN ER DER NOGEN AF OS DER BLIVER DÅRLIGERE MENNESKER SOM KONSEKVENS AF VORES VALG/PRIORITERINGER?

NEJ!!!!!!

nu kommer jeg lige med et eksempel.... jeg kender flere der farver hår under en graviditet.... det gjorde jeg ikke for det tør jeg ikke.... men derfor synes jeg sgu da ikke de fortjener et ringe svar, eller at jeg er flabet overfor dem.... det gør dem da ikke til dårligere mennesker.... det er bare den slags forskelligheder vi har og det må man skisme acceptere i et forum som dette!! og "tale" ordentligt til hinanden alligevel!

vi skal også huske på at man oftest ikke kan læse om en kommentar er ment for sjov, eller alvorligt....  derfor er det vigtigt at holde en god tone... og samtidig forvente ærlige svar...

jeg måtte lige have det ud.... Hader når nogen har det skidt!

Helt enig...............Skriv din mening er ok, men med en ordenligt tone.

Anmeld

5. juli 2009

helora

Mebach skriver:

Selvfølgelig er vi vidt forskellige mennesker med vidt forskellige holdninger, hvilket helt klart er det, der giver liv til et forum som dette. Men jeg er fuldstændig enig med ka-ri-na i, at det skaber en utrolig dårlig stemning, når debatterne bevæger sig væk fra de saglige diskussioner til personlige angreb, hvilket jeg faktisk synes de gør temmelig tit.

Og ja, der skal være plads til forskellige holdninger, men jeg kan godt forstå hvis nogen mister lysten til at skrive et indlæg, fordi de er bange for at blive angrebet.

Det handler sgu om helt almindelig god omgangstone.

Anmeld

5. juli 2009

Rasmine

Man skal nok også passe på med hvor man eksempelvis skriver sgu osv., det KAN jo opfattes forkert.
Kunne I ikke lige linke til de indlæg, hvori I synes folk angriber, for jeg kan ærlig talt ikke se det nogen steder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.