Mebach skriver:
Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!
Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!
Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???
Hej
Nu tror jeg ikke lige det er der Karina vil hen med det her indlæg...
Selvfølgelig kan alle aldrig blive enige om hvad der er den rigtige måde at gøre tingene på, for alle har hver deres måde, som fungerer for dem...
Det hun mener er at folk ikke behøver direkte at svine hinanden til fordi de gør tingene anderledes...
Ved godt at man skal kunne klare en hård tone, på steder som dette, men i flere indlæg bliver det jo til direkte skænderier og det er det vi helst skal væk fra, for ellers ender det med at folk forsvinder og der bliver færre og færre mennesker som benytter sitet, hvilket da ville være en skam...
Knus Sabina
Anmeld