Det er simpelthen for ærgerligt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Sabina & Simone

Mebach skriver:

Man skal nok også passe på med hvor man eksempelvis skriver sgu osv., det KAN jo opfattes forkert.
Kunne I ikke lige linke til de indlæg, hvori I synes folk angriber, for jeg kan ærlig talt ikke se det nogen steder!

Nogle af dem som vi synes bliver lidt for meget til angreb mod andre er linket til flere steder i denne tråd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Nanna1985

Mebach skriver:

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

HELT ENIG HER

Anmeld

5. juli 2009

Rasmine

Sabina84 skriver:

Nogle af dem som vi synes bliver lidt for meget til angreb mod andre er linket til flere steder i denne tråd...

Sorry, men kan ikke se de link!

Hvorom alting er, mener jeg stadig at er folk voksne nok til at spørge om andres mening, på et åbent forum som dette, bør de også kunne klare at høre andres meninger!

Ville her have smidt et link til rygklapper.dk, men det findes vist desværre ikke endnu!
(Jaja, nu får jeg nok spank for at være en af de slemme, men altså...)

Anmeld

5. juli 2009

Tina2

Mebach skriver:

Jeg synes så til gengæld det er ærgerligt at sådanne indlæg hele tiden skal bringes op. Skriv dog til en person, privat, hvis du synes vedkommende er en idiot!

Husk lige på hvor mange hundrede vi er som bruger denne side.
Hvorfor male hele verden lyserød?
-I den virkelige verden er det heller ikke alle som KAN sammen.
Diskussioner er da bare med til at se tingene fra flere sider.
Er man ikke voksen nok til at høre andet end hvad man selv forventer, og er man ikke voksen nok til at høre lidt kritik, mener jeg slet ikke man er voksen nok til at færdes i diverse debatter på internettet!

Hvis vi nu alle var enige om at vaske ungens røv med økologiske vådservietter, ville tilværelsen så ikke blive en kende KEDELIG???

SÅ enig!!!!!!

Anmeld

5. juli 2009

Sabina & Simone

Mebach skriver:

Sorry, men kan ikke se de link!

Hvorom alting er, mener jeg stadig at er folk voksne nok til at spørge om andres mening, på et åbent forum som dette, bør de også kunne klare at høre andres meninger!

Ville her have smidt et link til rygklapper.dk, men det findes vist desværre ikke endnu!
(Jaja, nu får jeg nok spank for at være en af de slemme, men altså...)

Hehe... Ja du er godt nok slem...  Nej...
Nogle af de pågældende tråde er: " Længe leve wii fit" og " Jer der har lang ferie, er arbejdsløse eller på barsel...."

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Så fedt at du skriver dette!

Synes også at stemningen herinde virker lidt trykket. Som om der ikke rigtig er plads til alle. Nogen virker direkte fordomsfuld og alt for bedrevidedende. Det er bare smadder ærgeligt!

Jeg ved godt at vi selv er flygtet fra navlestreng.dk. Jeg fortryder det ikke, MEN dét der før gjorde den side til den bedste EVER var netop den ALTID gode, venlige og ærlige stemning. Folk skrev pænt til hinanden og RESPEKTEREDE hinanden. Der var virkelig plads til alle!

Herinde skriver jeg mest i gruppen "navlestrengen" for der ved jeg at mine indlæg for positiv respons - også selvom jeg har brug for et spark bagi. Man kan jo godt give kritik på en positiv måde og sagt på en pæn måde!

Jeg forstår ikke hvorfor den hårde tone opstår - Man ønsker jo heller ikke selv at få den slags svar igen? Man skal behandle folk som man selv ønsker at blive behandlet!

lad os nu i fælleskab skabe en god og tryk stemning her på baby.dk så alle føler sig velkommen istedet for at være bange for at komme ud med tanker og problemer!

Mange venlige hilsner fra Rikke

Anmeld

5. juli 2009

Rasmine

Sabina84 skriver:

Hehe... Ja du er godt nok slem...  Nej...
Nogle af de pågældende tråde er: " Længe leve wii fit" og " Jer der har lang ferie, er arbejdsløse eller på barsel...."

Nåe...
OK, så er jeg med.
Jamen, jeg kan udemærket se hvad I mener nu.
Og jeg kan sagtens se at Eva er indblandet.
Jeg er selv én af dem som har haft gevaldige diskussioner med Eva, har siddet og hamret ned i tastaturet i bare arrigskab.
Med tiden lærer man at hendes holdninger er meget markante.
Jeg tror mange gange folk misforstår det hun skriver, hun er meget direkte og siger sin mening. MEN jeg tror også man bliver nødt til at prøve at LÆSE det hun skriver, og så reflektere over DET!
Det er ikke sikkert man er enig, men i al fald har man prøvet at se sagen fra 2 sider!
Jeg er i al fald kommet frem til at Eva er en super dame (med gode jader), som siger sin mening, og tak for det, Eva.
Dermed ikke sagt at vi klapper hinandens ryg, men at vi har accepteret hinandens af og til vidt forskellige holdninger!
IGEN, man KAN og SKAL aldrig være enige på et forum som dette.

Anmeld

5. juli 2009

Diana...

Mebach skriver:

Nåe...
OK, så er jeg med.
Jamen, jeg kan udemærket se hvad I mener nu.
Og jeg kan sagtens se at Eva er indblandet.
Jeg er selv én af dem som har haft gevaldige diskussioner med Eva, har siddet og hamret ned i tastaturet i bare arrigskab.
Med tiden lærer man at hendes holdninger er meget markante.
Jeg tror mange gange folk misforstår det hun skriver, hun er meget direkte og siger sin mening. MEN jeg tror også man bliver nødt til at prøve at LÆSE det hun skriver, og så reflektere over DET!
Det er ikke sikkert man er enig, men i al fald har man prøvet at se sagen fra 2 sider!
Jeg er i al fald kommet frem til at Eva er en super dame (med gode jader), som siger sin mening, og tak for det, Eva.
Dermed ikke sagt at vi klapper hinandens ryg, men at vi har accepteret hinandens af og til vidt forskellige holdninger!
IGEN, man KAN og SKAL aldrig være enige på et forum som dette.

Jeg tror virkelig i ligger meget mere i det end der er.

Anmeld

5. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Karina

Det kan godt være jeg er blind, jeg har set folk har pippet lidt på det sidste... Men jeg kan bare ikke se det ... Altså jeg er virkelig ked af, hvis folk syntes at der er en dårlig stemning... Men jeg kan bare ikke se det.

jeg syntes her er SÅ hyggeligt og jeg syntes jeg er rigtig meget rundt på debatterne, dog lidt mindre i øjeblikket, fordi jeg har lidt travlt...

Håber vi finder melodien sammen igen

KRAM

Anmeld

5. juli 2009

mama09

self beskytter i "jeres" side, men i ville forstå hvad vi mener, hvis i har været på navlestrengen.dk før.. Jeg synes da også det er iorden, man siger sin meninger osv, det gjorde vi også på navlestrengen, men på en skide behagelig måde, og jaa vi er skide forskellige alle sammen, men vi havde det fandme gode derinde! Og jeg vender tilbage der til! så må i hygge jer herinde for det er ikke lige min kop te!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.