Jeg er bange for at føde en stor baby ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

morethanperfect

GUSO skriver:

Altså ved næsten ikke hvad jeg skal mene!! Så mine børn en grimme fordi de er tynde eller ihvertfald ikke har deller og elastikker over det hele, og at jeg syntes de er kønne er kun fordi det er mine egne eller?? Ok så jeg kan ikke synes at nogle tynde er grimme og nogle tykke er grimme det er enten eller og fordi du har "tykke" børn så er de tynde bare grimme fordi man altid syntes ens egne er skønnest?? Ej undskyld mig det er filme noget af en indstilling at have, jeg går fra denne debat med håb om at ikke alle syntes mine "tynde" børn er "ikke kønne".. Over and out.. God påske

Nu læser du mellem linjerne ..

Jeg skriver at ikke alle børn er grimme fordi de er tynde ! 
Måske du skulle læse hvad der står i stedet for at finde på noget selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Krussedulle

GUSO skriver:

Altså ved næsten ikke hvad jeg skal mene!! Så mine børn en grimme fordi de er tynde eller ihvertfald ikke har deller og elastikker over det hele, og at jeg syntes de er kønne er kun fordi det er mine egne eller?? Ok så jeg kan ikke synes at nogle tynde er grimme og nogle tykke er grimme det er enten eller og fordi du har "tykke" børn så er de tynde bare grimme fordi man altid syntes ens egne er skønnest?? Ej undskyld mig det er filme noget af en indstilling at have, jeg går fra denne debat med håb om at ikke alle syntes mine "tynde" børn er "ikke kønne".. Over and out.. God påske

Hvor er der nogen der skriver at DINE tynde børn er grimme??

Anmeld

22. marts 2013

chael

Anonym skriver:

Nej det er den godt nok ikke i min verden

Okay... Så skulle du måske til at komme lidt mere ud i verden

Anmeld

22. marts 2013

Carina:-)

Roselil skriver:

Jeg har læst, at det er bedre at barnet er større end mindre. Fordi det tynger mere ned i bækkenet og dermed fødes nemmere og hurtigere

Jeg har født 7 gange og der er ingen tvivl for mig om at de små har været værst.

Min ene søn på 2800 var en af de hårde,og fik af vide af fødselslægen at de små tit ikke har kræfter til at "hjælpe til" og derfor skal have mere hjælp.

Han måtte da også ud med sugekop

Anmeld

22. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
gædde/gitte skriver:

..... HVOR stor en baby kan man få?!?!

hvad er rekorden?

Jeg vejede 4950 g ved fødslen, og min mor havde ikke diabetes eller noget

Min plejebros mor fik diabetes under graviditeten, og han vejede knap 6 kg, da han blev født.

Hvis mødre har det, får de oftest kæmpe babyer, og der bliver holdt ekstra øje med dem under graviditeten. Derfor skal man, hvis man ligger i farezonen for at udvikle diabetes, have glukosebelastningstest ved lægen

Anmeld

22. marts 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Puha det ville slå mig ud at få sådan en og de kommentarer

Ja det har jeg, har siddet med en baby der vejede 4500 g. Den var da sød, men det er bare ikke hvad jeg ønsker. slet ikke

Jeg er alvorligt bekymret for dig med den indstilling du har til babyer og deres vægt.

Du vil gerne have en på 2500 og sund og rask.

Så synes jeg du skal spørge på sygehuset hvor du skal føde ,om hvorfor nogen vejer 2500 ved termin

For vejer et barn det ved termin er det for det meste pga sygdom eller dårlig trivsel .

Måske fungere moderkagen ikke ordentligt.

Måske har moren misbugsprob.

Måske er der sygdom ved mor eller barn.

Det er sjældent at et barn vejer 2500 ved TERMIN uden grund.

Så måske du skulle tage og snakke med nogen fagpersoner om din angst for et normalt og rask barn på 3500 g....

Anmeld

22. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg er gravid og er bange for at føde en stor baby ! Ja det er jo ikke engang en baby, men et barn. FØLER jeg !

Jeg ved ikke hvor angsten kommer fra men ville ønske jeg kunne vælge at babyen ikke er over 3500 g, måske endda lige under 3 kg.

Føler ikke jeg kan føde et barn der vejer over 4 kg !

Jeg er ikke ret langt henne så jeg ved ikke engang om det kunne ende med at være en stor "babY"

Hvad vil du gøre, hvis du får en stor baby?

Anmeld

22. marts 2013

Dorthe1986

Håber et eller andet sted, at det er en and det her...

Anmeld

22. marts 2013

Krussedulle

Dorthe1986 skriver:

Håber et eller andet sted, at det er en and det her...

Det håber jeg ærlig talt også!

For hvad så når barnet bliver både 2-3 og 4 mdr! De tager jo på!

Min den mindste tog knap et kg på om måneden de første 5 mdr! og han var en LÆKKER baby på 9,3 kg da han var 5 mdr(!!!)

Anmeld

22. marts 2013

L&V

gædde/gitte skriver:

tænk hvis den bliver fed OG rødhåret

.... var det en upassende joke??.... sorry..............

Ha ha ha det var det første jeg spurgte om da de ku se Lauras hovede under fødslen " er hun rødhåret" Mon ik jeg havde elsket hende lige så højt om hun så var rødhåret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.