Jeg er bange for at føde en stor baby ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Benjamins'mor

Elgaard73 skriver:

Jeg syntes bestemt ikke at der er nogen der er nedladende i deres kommentarer... 

Jeg tror mere at nogle ( incl. mig selv) er lidt rystede over din tråd... Altså dine kommentarer om at du vil blive flov over en baby med elastikker, skærer mig i hjertet. Hvis ikke der skal mere til at vælte din verden, så får du et langt og hårdt liv som mor, for din baby/dit barn kommer til at gøre mange ting, som vil få dig til at krumme tæer.

At du ønsker en tynd baby, af den simple årsag, at du tror at den vil frembringe mere beundring, får altså mine alarmklokker til at ringe...

Du lyder meget umoden og som om at du kun vil have baby, for opmærksomhedens skyld... 

Ja, det er hårdt skrevet... Men jeg er voldsomt provokeret. Seriøst, grow up... Og få snakket med nogen, som kan hjælpe dig med at få rette op på dit syn og dine forventninger til moderskabet.

Kunne ikke skrive det meget bedre selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

gædde/gitte

GUSO skriver:

Altså ved næsten ikke hvad jeg skal mene!! Så mine børn en grimme fordi de er tynde eller ihvertfald ikke har deller og elastikker over det hele, og at jeg syntes de er kønne er kun fordi det er mine egne eller?? Ok så jeg kan ikke synes at nogle tynde er grimme og nogle tykke er grimme det er enten eller og fordi du har "tykke" børn så er de tynde bare grimme fordi man altid syntes ens egne er skønnest?? Ej undskyld mig det er filme noget af en indstilling at have, jeg går fra denne debat med håb om at ikke alle syntes mine "tynde" børn er "ikke kønne".. Over and out.. God påske

hvordan får du
KNAP SÅ KØN = grimme .......??

Hvis jeg er alm, knap så køn ... ergo er jeg grim og ingen vil ku li mig??...

Anmeld

22. marts 2013

GUSO

gædde/gitte skriver:

hvordan får du
KNAP SÅ KØN = grimme .......??

Hvis jeg er alm, knap så køn ... ergo er jeg grim og ingen vil ku li mig??...

I mine øjne er ikke særlig køn = grim

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

GUSO skriver:

I mine øjne er ikke særlig køn = grim

nå jamen så tror jeg vi er ude i noget sprog barriere her

I min verden er det ikke så slemt et ord som grim....

Anmeld

22. marts 2013

Gittemor09

gædde/gitte skriver:

du skal ikke blive ked

Du kan jo godt lide dine børn og det er jo ligesom det, den her tråd går ud på.

Ts er bange for at hun ikke vil ku li sit barn, hvis den er "stor"..... og det syntes jeg er en underlig holdning. det er et barn - IKKE en dukke..... kan ikke lade være med at tænke på hvilken reaktion det barn ville få hvis den senere i livet blev lidt småfed....?? Børn har så rigeligt at sloges med her i verdenen, og de skal satme lære at folk har en værdi UDOVER deres kropsbygning...

men jeg syntes bare at små fede propper er lækrest jeg kan også bedst li mænd der er lidt buttet -frem for ranglet. Kan bedst lide runde hunde med flade næser - men har det modsatte

jeg forstår godt dine synspunkter... og kan godt se jeg mangler noget i mit indlæg inde i " " boksen.... der skulle stå "ikke kan li sine" børn...

så det var slet slet ikke dig jeg misforstod eller tog ilde op....

jeg forstår ikke hvordan man ikke kan elske sit barn uanset udseende eller frygte man ikke kan elske ham/hende....

Anmeld

22. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tusind tak for en der endelig forstår !

Jeg synes også det lyder voldsomt med fødselsdepression osv. Jeg var selv en lille baby, alle jeg kender har født små babyer.

Min venindes lille bitte baby var så lille og fin. Alle troede hun var yndre end hun var, folk faldt i svime på stribe da hun viste hende frem som nyfødt. Hun fejlede altså intet heller ikke selovm hun "ikke havde noget at stå imod med" 

Jeg ønsker mig en lille baby på måske 2500-3000 g, og så selvfølgelig at den er sund og rask

Synes ikke det er fair at nogle af svarene nærmest bliver til alle ulemperne ved at få en lille skravl. At babyer da SKAL have elastikker osv. De behøver de bestemt ikke, jeg synes ikke det er charmerende

Er du sikker på, du er parat til at få et barn? Jo mere, du skriver, jo mere bekymret bliver jeg på dit barns vegne, hvis din tilknytning er afhængig af, hvad du kan lide at se på. 

Hvis du virkelig ikke mener, det er alvorligt nok til at være tegn på psykisk ubalance hos dig, kan jeg kun opfatte det som voldsom umodenhed. Du burde måske have købt en dukke i stedet. Det er for f..... Dit BARN, det gælder - jeg er grædefærdig ved tanken om, hvad du ellers vil stille af krav, for at barnet er værdigt til din kærlighed. 

Anmeld

22. marts 2013

Guldimaven

Jeg vil næsten vædde med at ts kommer til at gøre sine bekymringer til skammé når hun har født! Fordi alle mødre elsker deres barn uanset hvordan det så ser ud, og uanset størrelse! også selvom man måske ikke kan mærke følelserne imens man er gravid. 

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

Mor og meget mere skriver:

Er du sikker på, du er parat til at få et barn? Jo mere, du skriver, jo mere bekymret bliver jeg på dit barns vegne, hvis din tilknytning er afhængig af, hvad du kan lide at se på. 

Hvis du virkelig ikke mener, det er alvorligt nok til at være tegn på psykisk ubalance hos dig, kan jeg kun opfatte det som voldsom umodenhed. Du burde måske have købt en dukke i stedet. Det er for f..... Dit BARN, det gælder - jeg er grædefærdig ved tanken om, hvad du ellers vil stille af krav, for at barnet er værdigt til din kærlighed. 

tænk hvis den bliver fed OG rødhåret

.... var det en upassende joke??.... sorry..............

Anmeld

22. marts 2013

Elgaard73

Guldimaven skriver:

Jeg vil næsten vædde med at ts kommer til at gøre sine bekymringer til skammé når hun har født! Fordi alle mødre elsker deres barn uanset hvordan det så ser ud, og uanset størrelse! også selvom man måske ikke kan mærke følelserne imens man er gravid. 

Nej, det gør ALLE mødre så ikke.... Sørgeligt nok.. Og det er også derfor at mine (og andre's) alarmklokker ringer.

Men lad os for Gud's skyld håbe, at du får ret i denne her situation...

Anmeld

22. marts 2013

Guldimaven

Elgaard73 skriver:

Nej, det gør ALLE mødre så ikke.... Sørgeligt nok.. Og det er også derfor at mine (og andre's) alarmklokker ringer.

Men lad os for Gud's skyld håbe, at du får ret i denne her situation...

Ja jeg må indrømme jeg også bliver en smule bekymret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.