Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Miss-86

gædde/gitte skriver:

Min mand spurgte pludselig en dag " hvor mange ppiller har du tilbage?... syntes d ik vi skal lade være med at købe nye ?" ... var ikke super klar... syntes ikke børn var livsnødvendige...men her snart 4 år efter.. så er man sgu klar... også er kroppen ik...typisk

Årh, ja det er typisk..

Håber snart storken kommer forbi jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Årh, synes nu ikke det er slemt Bare sæt billeder ind - Sådan en sød en, kan man ikke få for meget af

Ja, jeg tænker bare at JEG synes det er gået stærkt, så må det godt nok have gået stærkt for dig/jer tænker jeg..

Tak søde, jeg håber os snart bare vi kan komme igang.

Hehe, du kan da få koden til mit album med billeder af bassen - måske du så får din lyst styret?

Ja, når man kigger tilbage er tiden bare fløjet afsted.. Det er vildt at han allerede er 12 dage!  Men det er underligt, for på den ene side er han jo lige kommet, og på den anden side kan man næsten ikke huske den tid, hvor han ikke var her.. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg fik tiden til at gå med "før".. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan.. 

Anmeld

19. marts 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Jeg var klar 5år før min mand og måtte sådan set også flytte i en kort periode før det gik op for ham at det der med far, mor og børn egentlig var en go ide, men derefter gik det os bare stærkt med stærkt på

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Hehe, du kan da få koden til mit album med billeder af bassen - måske du så får din lyst styret?

Ja, når man kigger tilbage er tiden bare fløjet afsted.. Det er vildt at han allerede er 12 dage!  Men det er underligt, for på den ene side er han jo lige kommet, og på den anden side kan man næsten ikke huske den tid, hvor han ikke var her.. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg fik tiden til at gå med "før".. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan.. 

Haha, ja giv mig endelig koden

Ja, det er vildt, 12 dage wow, det er gået stærkt!
Er så glad på dine vegne

Tak, har lige oprettet nyt indlæg omkring PB

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Jeg var klar 5år før min mand og måtte sådan set også flytte i en kort periode før det gik op for ham at det der med far, mor og børn egentlig var en go ide, men derefter gik det os bare stærkt med stærkt på

Årh, 5 år var os længe!

Var det fordi du flyttede det gik op for ham?

Anmeld

19. marts 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Årh, 5 år var os længe!

Var det fordi du flyttede det gik op for ham?

Yeps det var længe, men jeg var os ret ung osv så det var klogt af ham set i bakspejlet men da vi havde været sammen i 7 og udsigterne stadig ik var der og jeg ville være mor inden de 25 jamen så måtte jeg finde en der ville også flyttede jeg og der fandt jeg så ham min nye gamle mand (altså den samme bare i version 2.0)

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Haha, ja giv mig endelig koden

Ja, det er vildt, 12 dage wow, det er gået stærkt!
Er så glad på dine vegne

Tak, har lige oprettet nyt indlæg omkring PB

Du får den lige i PB (:

Ja, tiden den flyver virkelig.. Jeg har jo lige født, og alligevel er det 100 år siden.. Glæder mig allerede til næste gang.. 

Uh, det må jeg lige lure..

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Ventede ikke på hinanden...

....du kender jo historien fra en tidligere debat *S*

Anmeld

19. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Hvor dejligt

jaaa det er dejligt

men håber nu stadig på at din nok skal give dig den glæde

Anmeld

19. marts 2013

Sarlie

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Vi vidste begge godt at vi ville have børn, men snakkede aldrig om hvornår blot at det lå ude i fremtiden. En dag kom det så bare til mig, egentlig ret pludseligt, at nu var jeg klar til at blive en rigtig lille familie og bruge mere tid hjemme. Så sidst i august sidste år spurgte  jeg min kæreste om jeg ikke skulle lade vær med at tage flere p-piller når pakken var tom. Han kiggede længe på mig, og sagde så: det lyder som en god ide Derefter snakkede vi i timevis om vores fremtid.

Nu er jeg 18+3 og vores lille blop kommer til august, ca. en måned før vi kan fejre vores 10 årsdag På det tidspunkt vil han være 26 og jeg 25.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.