Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Amandasmor

min forlovede har 2 børn fra et tidliger forhold og jeg har osse 1 fra et andet forhold, og da mig og min forlovede havde vært sammen i 8 mdr fandt vi ud af at jeg var gravid og han var ikke klar til at der skal komme en bette ny.. men som han sagde at det var min beslutning og han var der uanset hva jeg valgte  
men han har ikke helt forstået at han skal være far igen,

dog er han med til alt omkring den lille nye og på fredag er jeg så 18 uger henne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Yeps det var længe, men jeg var os ret ung osv så det var klogt af ham set i bakspejlet men da vi havde været sammen i 7 og udsigterne stadig ik var der og jeg ville være mor inden de 25 jamen så måtte jeg finde en der ville også flyttede jeg og der fandt jeg så ham min nye gamle mand (altså den samme bare i version 2.0)

Årh, var dejligt, han fik øjnene op for det
Så endte det lykkeligt alligevel

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Ventede ikke på hinanden...

....du kender jo historien fra en tidligere debat *S*

Jeps, det gør jeg
Dejlig historie alligevel

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Du får den lige i PB (:

Ja, tiden den flyver virkelig.. Jeg har jo lige født, og alligevel er det 100 år siden.. Glæder mig allerede til næste gang.. 

Uh, det må jeg lige lure..

Haha, du er hurtig hva'? At du allerede glæder dig til nr. 2 ..

Tak for koden, så kan jeg følge lidt med der

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Amandasmor skriver:

min forlovede har 2 børn fra et tidliger forhold og jeg har osse 1 fra et andet forhold, og da mig og min forlovede havde vært sammen i 8 mdr fandt vi ud af at jeg var gravid og han var ikke klar til at der skal komme en bette ny.. men som han sagde at det var min beslutning og han var der uanset hva jeg valgte  
men han har ikke helt forstået at han skal være far igen,

dog er han med til alt omkring den lille nye og på fredag er jeg så 18 uger henne  

Årh, hvor dejligt at han støttede dig uanset beslutningen og super dejligt I skal have en lille

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Sarlie skriver:

Vi vidste begge godt at vi ville have børn, men snakkede aldrig om hvornår blot at det lå ude i fremtiden. En dag kom det så bare til mig, egentlig ret pludseligt, at nu var jeg klar til at blive en rigtig lille familie og bruge mere tid hjemme. Så sidst i august sidste år spurgte  jeg min kæreste om jeg ikke skulle lade vær med at tage flere p-piller når pakken var tom. Han kiggede længe på mig, og sagde så: det lyder som en god ide Derefter snakkede vi i timevis om vores fremtid.

Nu er jeg 18+3 og vores lille blop kommer til august, ca. en måned før vi kan fejre vores 10 årsdag På det tidspunkt vil han være 26 og jeg 25.

Hvor dejligt, det gik så let Og så kan jeg regne ud du ret hurtigt blev gravid, det er da bare skønt.

Anmeld

20. marts 2013

Christabelle

Ventede 4 år på ham. Da vi så endelig havde besluttet os for hvornår vi skulle i gang, ville han gerne liiiiige vente en måned mere er så blevet gravid og er 7+3 i dag

Anmeld

20. marts 2013

Maja_4000

Med den første var det egentlig min kæreste som satte det igang .. Han havde købt en 'for sjov'-gave til mig som var babytøj i december 2009 .. I december 2010 havde vi en lille baby med hjem fra sygehuset i dét sæt tøj

Vi er så slet ikke enige om nr. 2

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

jaaa det er dejligt

men håber nu stadig på at din nok skal give dig den glæde

Det er jeg os sikker på han nok skal, det er bare spørgsmålet om hvornår ..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Christabelle skriver:

Ventede 4 år på ham. Da vi så endelig havde besluttet os for hvornår vi skulle i gang, ville han gerne liiiiige vente en måned mere er så blevet gravid og er 7+3 i dag

Øjs, 4 år er meget. Hvordan kunne du holde det ud? :/

Årh, tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.