Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.344 visninger
99 svar
7 synes godt om
19. marts 2013

Miss-86

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

pcoramt

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

2 måneder, men sagde aldrig noget til ham.. han kom selv med det efter et besøg ved et vennepar med børn. han fik bare et klarsyn om at det er mig der skal være mor til hans børn.. jeg er 20 og 21 år når jeg føder.. min kæreste er 26 år

Anmeld

19. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Da jeg mødte min kæreste var hans indstilling, at han IKKE skulle have børn før han var mindst 30. Det kunne jeg ikke leve med, da jeg altid gerne har villet være ung med mine børn - og hvis han skulle være 30, ville jeg være 28 inden første barns ankomst.. Det var ikke acceptabelt for mig.. Derfor har vi gennem vores forhold jævnligt talt om PB, og i september 2011 besluttede vi at begynde PB i sommeren 2012 - så ville termin passe med at jeg ville gøre min uddannelse færdig. Det var min beslutning at stoppe med p-piller i marts 2012, og det var hans beslutning at smide kondomet i slutjuni 2012. 

Vi blev forældre i marts i år, og der var min kæreste 25 og jeg var 23 (bliver 24 i juni). 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

pcoramt skriver:

2 måneder, men sagde aldrig noget til ham.. han kom selv med det efter et besøg ved et vennepar med børn. han fik bare et klarsyn om at det er mig der skal være mor til hans børn.. jeg er 20 og 21 år når jeg føder.. min kæreste er 26 år

Ej, hvor dejligt - At det var ham, der kom til dig

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Da jeg mødte min kæreste var hans indstilling, at han IKKE skulle have børn før han var mindst 30. Det kunne jeg ikke leve med, da jeg altid gerne har villet være ung med mine børn - og hvis han skulle være 30, ville jeg være 28 inden første barns ankomst.. Det var ikke acceptabelt for mig.. Derfor har vi gennem vores forhold jævnligt talt om PB, og i september 2011 besluttede vi at begynde PB i sommeren 2012 - så ville termin passe med at jeg ville gøre min uddannelse færdig. Det var min beslutning at stoppe med p-piller i marts 2012, og det var hans beslutning at smide kondomet i slutjuni 2012. 

Vi blev forældre i marts i år, og der var min kæreste 25 og jeg var 23 (bliver 24 i juni). 

Dejligt (kendte jo godt lidt jeres historie)

Hvordan går det med jeres lille Guldklump?

Anmeld

19. marts 2013

esioul

Miss-86 skriver:

Vi ventede ikke på hinanden, vi var begge klar

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

esioul skriver:

Vi ventede ikke på hinanden, vi var begge klar

Hvor dejligt altså

Anmeld

19. marts 2013

Kløver

Vi var nok klar omkring samtidig, men var mig som startede det hele, og han var ok med det han er en fantastisk far, trods han inden ikke turde holde en baby

Vi havde været sammen i 2.5 år da vi blev enige om at starte, jeg tog p-pillerne færdige og gik igang, vi fik Daniel knap 2 år efter vi var blevet enige om at stifte familie og 14 mdr efter kom lillesøster Dina

Håber det snart bliver jeres tur

Anmeld

19. marts 2013

LilleMie

Miss-86 skriver:

Jeg var klar længe før min kæreste var, kan ikke huske præcis hvor længe (men som minimum et par år). Han var sikker på, at han gerne ville have børn og jeg kunne se, når han var sammen med sin nevø og niecer, hvor god han var til dem og hvor højt han elsker dem, så jeg var ikke i tvivl om, at han oprigtigt gerne ville have børn (bare ikke lige nu). Vi havde været kærester i 6 år, da han blev klar og 7,5 da vores datter blev født  (vi er begge 84'ere)

Hver gang jeg nævnte noget om PB, var han ikke klar endnu og til sidst sagde jeg til ham: "jeg er klar og vil ikke spørge mere, sig til når du er klar", og så gik der nok et års tid og så var han klar 

Nu er han heldigvis allerede klar til nr. 2 (faktisk ham der bragte emnet op), så nu går vi snart i gang igen 

Håber din også snart siger, at han er klar 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Maja84 skriver:

Vi var nok klar omkring samtidig, men var mig som startede det hele, og han var ok med det han er en fantastisk far, trods han inden ikke turde holde en baby

Vi havde været sammen i 2.5 år da vi blev enige om at starte, jeg tog p-pillerne færdige og gik igang, vi fik Daniel knap 2 år efter vi var blevet enige om at stifte familie og 14 mdr efter kom lillesøster Dina

Håber det snart bliver jeres tur

Hvor Skønt
Og hvor er det dejligt, med børn så tæt på hinanden synes jeg..

Tak, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.