Miss-86 skriver:
Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?
Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år 
Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives 
Jeg var klar længe før min kæreste var, kan ikke huske præcis hvor længe (men som minimum et par år). Han var sikker på, at han gerne ville have børn og jeg kunne se, når han var sammen med sin nevø og niecer, hvor god han var til dem og hvor højt han elsker dem, så jeg var ikke i tvivl om, at han oprigtigt gerne ville have børn (bare ikke lige nu). Vi havde været kærester i 6 år, da han blev klar og 7,5 da vores datter blev født
(vi er begge 84'ere)
Hver gang jeg nævnte noget om PB, var han ikke klar endnu og til sidst sagde jeg til ham: "jeg er klar og vil ikke spørge mere, sig til når du er klar", og så gik der nok et års tid og så var han klar 

Nu er han heldigvis allerede klar til nr. 2 (faktisk ham der bragte emnet op), så nu går vi snart i gang igen 

Håber din også snart siger, at han er klar 
Anmeld