Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

MariaKyedDK

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Her var det min kæreste som spurgte hvordan jeg havde det med at få børn, der havde vi kun været sammen i 2 måneder, og jeg tænkte ikke rigtig på børn på det tidspunkt, men min kæreste sagde, Nu er jeg jo 26 år og vil rigtig gerne være far og vil ha at du skal føde mine børn

jeg var selv kun lige blevet 19 år, men jeg var klar med det samme, og vi blev gravide med det samme

Idag 7 år efter er vi stadig sammen, har vores skønne søn på 6 år, og venter nummer 2 til august iår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Aabye

Vi har været sammen i 7 år.. Og vi var enige om det.. Her er det ellers altid mig der har sagt at jeg ikke skulle have barn..

Jeg blev så syg da min ældste var 2 mdr gammel.. Og lå indlagt til han var 5 mdr.. Da jeg var HELT rask sad jeg og kiggede på vores søn hvor jeg så sagde til min kæreste at jeg var hammer ked af ikke at ha oplevet "baby" tiden.. Jeg havde jo kun 2 mdr med en baby.. Og de fleste af dagene var i uudholdelig smerte.. Så jeg husker det knap nok.. Og så spurgte han om jeg ville have en mere.. Jeg sagde ja.. Og måneden efter var jeg gravid.. Vores ældste var 10 mdr gammel da jeg blev gravid igen..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Maja_4000 skriver:

Med den første var det egentlig min kæreste som satte det igang .. Han havde købt en 'for sjov'-gave til mig som var babytøj i december 2009 .. I december 2010 havde vi en lille baby med hjem fra sygehuset i dét sæt tøj

Vi er så slet ikke enige om nr. 2

Årh, hvor er det bare sødt
Nååe, du vil gerne have en nr.2 nu eller?

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

MariaKyedDK skriver:

Her var det min kæreste som spurgte hvordan jeg havde det med at få børn, der havde vi kun været sammen i 2 måneder, og jeg tænkte ikke rigtig på børn på det tidspunkt, men min kæreste sagde, Nu er jeg jo 26 år og vil rigtig gerne være far og vil ha at du skal føde mine børn

jeg var selv kun lige blevet 19 år, men jeg var klar med det samme, og vi blev gravide med det samme

Idag 7 år efter er vi stadig sammen, har vores skønne søn på 6 år, og venter nummer 2 til august iår

Hvor skønt & dejligt, du blev klar med det samme

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

20. marts 2013

MariaKyedDK

Miss-86 skriver:

Hvor skønt & dejligt, du blev klar med det samme

Og tillykke med graviditeten

Tusinde Tak

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Line - med 2 boblinger skriver:

Vi har været sammen i 7 år.. Og vi var enige om det.. Her er det ellers altid mig der har sagt at jeg ikke skulle have barn..

Jeg blev så syg da min ældste var 2 mdr gammel.. Og lå indlagt til han var 5 mdr.. Da jeg var HELT rask sad jeg og kiggede på vores søn hvor jeg så sagde til min kæreste at jeg var hammer ked af ikke at ha oplevet "baby" tiden.. Jeg havde jo kun 2 mdr med en baby.. Og de fleste af dagene var i uudholdelig smerte.. Så jeg husker det knap nok.. Og så spurgte han om jeg ville have en mere.. Jeg sagde ja.. Og måneden efter var jeg gravid.. Vores ældste var 10 mdr gammel da jeg blev gravid igen..

Årh, det har ikke været sjovt at være syg såå længe, efter man lige har fået en lille bebs.
Men hvor er det dejligt, at din kæreste bare var på at få en mere.
OG hvor får de bare meget glæde af hinanden, når de er så tæt på hinanden aldersmæssigt.

Jeg har selv en lillesøster, der kun er 11 mdr. ældre end min lillebror og hvor har de bare haft meget glæde af hinanden især som små.
Nu er de i den alder, hvor de går i byen og læser, så det er ikke meget glæde de har af hinanden lige nu (men jeg har heller ingen glæde af dem nu) men er sikker på det kommer igen, når de er ovre alt det sjov der

Anmeld

20. marts 2013

Aabye

Miss-86 skriver:

Årh, det har ikke været sjovt at være syg såå længe, efter man lige har fået en lille bebs.
Men hvor er det dejligt, at din kæreste bare var på at få en mere.
OG hvor får de bare meget glæde af hinanden, når de er så tæt på hinanden aldersmæssigt.

Jeg har selv en lillesøster, der kun er 11 mdr. ældre end min lillebror og hvor har de bare haft meget glæde af hinanden især som små.
Nu er de i den alder, hvor de går i byen og læser, så det er ikke meget glæde de har af hinanden lige nu (men jeg har heller ingen glæde af dem nu) men er sikker på det kommer igen, når de er ovre alt det sjov der

Det var bestemt ikke sjovt at være syg så længe.. Og slet ikke så alvorligt som mit var.. 
Men vi klarede det da.. Nu har vi 2 skønne drenge.. De har allerede meget glæde af hinanden.. Dog forstår storebror ikke helt at lillebror ikke kan være med til at lege vildt med bilerne.. :p Men der går jo ikke længe før han kan være med til sådan noget fis..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Det var bestemt ikke sjovt at være syg så længe.. Og slet ikke så alvorligt som mit var.. 
Men vi klarede det da.. Nu har vi 2 skønne drenge.. De har allerede meget glæde af hinanden.. Dog forstår storebror ikke helt at lillebror ikke kan være med til at lege vildt med bilerne.. :p Men der går jo ikke længe før han kan være med til sådan noget fis..

Dejligt I klarede det. Det SKAL man jo også..

Nej, der går ikke længe, før de rigtig kan lege sammen
Det er da dejligt

Anmeld

20. marts 2013

Aabye

Miss-86 skriver:

Dejligt I klarede det. Det SKAL man jo også..

Nej, der går ikke længe, før de rigtig kan lege sammen
Det er da dejligt

Det er rigtig skønt

Anmeld

20. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Det er jeg os sikker på han nok skal, det er bare spørgsmålet om hvornår ..

ja det er det store sprøgsmål hvornår??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.