Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Miss-86

Maja84 skriver:

Tak for dit svar

Det var da så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

4år

Det var os længe ..

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

baby012 skriver:

han spurgte mig om vi kunne droppe pillerne så det gjorde vi samme aften 

Dejligt

Anmeld

19. marts 2013

HopinWishin

Det var faktisk min mand der synes vi skulle igang....!!

Nu har vi en datter på 7 mdr.. og vi fik hjælp fra fertilitetsklinik, og har et æg i fryseren... Vi har allerede snakket om hvornår vi ska ha nr to... 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

Og nu har jeg så været skruk i 14 år... GG... 

Øjs, det er mange år at have været skruk .. Føler med dig.

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

HopinWishin skriver:

Det var faktisk min mand der synes vi skulle igang....!!

Nu har vi en datter på 7 mdr.. og vi fik hjælp fra fertilitetsklinik, og har et æg i fryseren... Vi har allerede snakket om hvornår vi ska ha nr to... 

Ejj, hvor vildt

Så er det bare om at komme igang med nr.2

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Kia2013 skriver:

Jeg kan huske at jeg første gang bragte emnet "børn" på banen på vores 4-års dag. Men han ville gerne vente til jeg var færdig med min uddannelse og det tog nogle år... og så skulle han lige vende det i hovedet derefter...

Vi har haft det op og vende mange gange i løbet af årene og jeg har tilmed gået så langt til at overveje at blev han aldrig klar og sagde ja til det med børn, ja så måtte jeg jo finde en anden kæreste, for jeg har altid vidst jeg ville have børn... men elsker ham jo og det er da ham der skal være far til mine børn 

Vi havde været kærester i 11½ år, da jeg smed p-pillerne og jeg blev gravid kort efter vores 12-års dag

Årh, den følelse, med at han aldrig blir klar kender jeg godt .. Men dejligt, at han ændrede mening Og hurtigt du blev gravid alligevel. Lækkert.

Anmeld

19. marts 2013

B&J

den dag vi besluttede os var vi begge enige, vi havde ikke snakket om børn på den måde men sagde når vi var klar kom det nok...

Anmeld

19. marts 2013

gædde/gitte

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Min mand spurgte pludselig en dag " hvor mange ppiller har du tilbage?... syntes d ik vi skal lade være med at købe nye ?" ... var ikke super klar... syntes ikke børn var livsnødvendige...men her snart 4 år efter.. så er man sgu klar... også er kroppen ik...typisk

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

den dag vi besluttede os var vi begge enige, vi havde ikke snakket om børn på den måde men sagde når vi var klar kom det nok...

Hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.