Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Haha, du er hurtig hva'? At du allerede glæder dig til nr. 2 ..

Tak for koden, så kan jeg følge lidt med der

Jeg nyder ham, og der er flere år til vi skal have en to'er, men det er så fantastisk at jeg SKAL prøve igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Jeg nyder ham, og der er flere år til vi skal have en to'er, men det er så fantastisk at jeg SKAL prøve igen..

Ja, erfaringer fra andre er at de blir hurtigt store, så man skal nyde det.

Jeg kunne godt tænke mig mine ret tæt på hinanden..
Sagde den ene dag til min kæreste, at han selv bestemte, hvor stærkt det skulle gå, for vi vil gerne have 2 børn og jeg vil gerne have begge inden jeg er 30 år (blir 27 år i år) puuha!) 

Anmeld

20. marts 2013

Dorthe1986

Jamen det kom faktisk meget samtidigt her Da vi havde været sammen i 7 måneder, snakkede vi om at vi ville begynde PB efter 8 måneder. Det var i oktober 2009 vi så ville starte. Men igen var vi begge bare så klare, at jeg stoppede p-piller allerede 1. februar 2009 Grundet PCO, blev jeg dog først gravid i juli 2010 og fødte den dejligste dreng d. 23. april 2011

Jeg er begyndt at blive rigtig skruk igen og heldigvis har min kæreste sagt god for at vi starter, når jeg har tabt mig det jeg skal Så inden for et år er vi nok igang igen

Anmeld

20. marts 2013

Maja_4000

Miss-86 skriver:

IIkIkk

Årh, hvor er det bare sødt
Nååe, du vil gerne have en nr.2 nu eller?

Ikke lige nu .. Men min kæreste vil helst vente til jeg er færdiguddannet .. Det vil jeg ikke

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Maja_4000 skriver:

Ikke lige nu .. Men min kæreste vil helst vente til jeg er færdiguddannet .. Det vil jeg ikke

Okay, hvor lang tid har du tilbage af din uddannelse?

Anmeld

20. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Ja, erfaringer fra andre er at de blir hurtigt store, så man skal nyde det.

Jeg kunne godt tænke mig mine ret tæt på hinanden..
Sagde den ene dag til min kæreste, at han selv bestemte, hvor stærkt det skulle gå, for vi vil gerne have 2 børn og jeg vil gerne have begge inden jeg er 30 år (blir 27 år i år) puuha!) 

Ja, helt sikkert - tiden flyver afsted! 

Jeg vil også gerne have dem rimelig tæt, men er nok nødt til at få mig et fast arbejde inden vi planlægger nr. 2..

Pyh, så har I da også snart "travlt", hvis ikke I planlægger tvillinger

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Ja, helt sikkert - tiden flyver afsted! 

Jeg vil også gerne have dem rimelig tæt, men er nok nødt til at få mig et fast arbejde inden vi planlægger nr. 2..

Pyh, så har I da også snart "travlt", hvis ikke I planlægger tvillinger

Kan godt forstå, du gerne vil have job først, det er også det mest fornuftige

Haha, ja, travlt det er lige det vi har..
Hvis jeg selv kunne vælge, ville jeg enormt gerne have tvillinger, men det er chancen nok meget lille for..

Anmeld

20. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Kan godt forstå, du gerne vil have job først, det er også det mest fornuftige

Haha, ja, travlt det er lige det vi har..
Hvis jeg selv kunne vælge, ville jeg enormt gerne have tvillinger, men det er chancen nok meget lille for..

Hihi, ja, må hellere være lidt fornuftig

Ja, man kan i hvert fald ikke selv bestemme det - men jo ældre man bliver, jo større er chancen.. Så der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget.. 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Hihi, ja, må hellere være lidt fornuftig

Ja, man kan i hvert fald ikke selv bestemme det - men jo ældre man bliver, jo større er chancen.. Så der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget.. 

Arh, men jeg tror nu ikke det blir tvillinger alligevel

Men det er også lige meget jeg er taknemlig, bare jeg får et sundt og raskt barn

Anmeld

20. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Arh, men jeg tror nu ikke det blir tvillinger alligevel

Men det er også lige meget jeg er taknemlig, bare jeg får et sundt og raskt barn

Det er også det vigtigste (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.