Hvor længe måtte i vente på jeres kæreste var klar til PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Ej, hvor dejligt

Jeg er inde og kigge dagligt, om du har skrevet .. Er så spændende.

Er så glad på dine vegne - Du ønskede det så inderligt og så er det hele bare gået så stærkt her set fra sidelinien.

Hihi, hvor er du sød, at du er så interesseret..  Jeg holder faktisk lidt igen, fordi jeg synes jeg har spammet med indlæg de seneste 14 dage..

Ja, lige pludselig gik det bare sååå hurtigt - hurtigere end jeg nogensinde havde turdet drømme om, men jeg elsker mit "nye liv" og min lille dreng.. 

Håber snart jeg kan byde dig velkommen i klubben! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Krussedulle

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

Vi er blevet skrukke nogenlunde samtidig

Min mand syntes endda at det var "spild af tid" hvis min pakke skulle tages færdig 3 gang

Anmeld

19. marts 2013

Laulund87

Miss-86 skriver:

Hvor dejligt at kunne blive enige om det

Lyder også til, det var et godt tidspunkt ;D

Ja det var helt perfekt

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Maja84 skriver:

Det vil jeg gøre

Må jeg spørge hvor langt ned til din søster der er og hvad du synes havde været passende, vi ønsker nr 3 men synes det ville være synd hvis der gik for længe, så den sidste er "udenfor" har tænkt 2-2.5 år fra nr 2 ned til nr 3, så bliver der ca 3.5 fra den ældste og ned til den mindste

Jeg er 26 år. Min søster er 19 år og min lillebror 18 år.. Så har vi en lillebror på 15 år og det er sådan set meget passende..
Men jeg synes ikke det havde gjort noget, hvis min sidste lillebror var kommet til 1 år tidligere, så han nu havde været 16 eller 17 år!
Men kan godt se det er meget tæt på, hvis min far og mor skulle have fået ham allerede

(Ingen af os har haft fødselsdag endnu)

Anmeld

19. marts 2013

Karla

Miss-86 skriver:

Jeg er såmænd bare nysgerrig på at vide, hvor længe I ventede fra I var skruk og til jeres kæreste/mand også var klar?

Som mange af jer ved, så har jeg hidtil ventet 1 ½ år

Dette er ikke en debat om, hvorvidt min kæreste vil PB eller ej, eller andre kommentarer omkring vores PB eller ikke PB - Dette håber jeg folk respekterer. Jeg har oprettet indlæg omkring dette emne, hvor der kan skrives

14 dage

Jeg havde gjort det klart for ham i starten af forholdet, at jeg ønskede børn tidligt. Da jeg så var klar, var han ikke klar. Men 14 dage efter kom han selv og sagde, at han havde tænkt meget over det. Og at han var så klar som han kunne blive.

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

M (: skriver:

Hihi, hvor er du sød, at du er så interesseret..  Jeg holder faktisk lidt igen, fordi jeg synes jeg har spammet med indlæg de seneste 14 dage..

Ja, lige pludselig gik det bare sååå hurtigt - hurtigere end jeg nogensinde havde turdet drømme om, men jeg elsker mit "nye liv" og min lille dreng.. 

Håber snart jeg kan byde dig velkommen i klubben! 

Årh, synes nu ikke det er slemt Bare sæt billeder ind - Sådan en sød en, kan man ikke få for meget af

Ja, jeg tænker bare at JEG synes det er gået stærkt, så må det godt nok have gået stærkt for dig/jer tænker jeg..

Tak søde, jeg håber os snart bare vi kan komme igang.

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Krussedulle skriver:

Vi er blevet skrukke nogenlunde samtidig

Min mand syntes endda at det var "spild af tid" hvis min pakke skulle tages færdig 3 gang

Haha, hvor godt han synes det var 'spild' af tid

Anmeld

19. marts 2013

Peanut

Omkring 3 år  Men noget af tiden var jeg også lidt med på at vente, da jeg er meget praktisk anlagt ang. at være færdig med uddannelse, sørge for at have job osv 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Karla skriver:

14 dage

Jeg havde gjort det klart for ham i starten af forholdet, at jeg ønskede børn tidligt. Da jeg så var klar, var han ikke klar. Men 14 dage efter kom han selv og sagde, at han havde tænkt meget over det. Og at han var så klar som han kunne blive.

Øjs, hvor lækkert ikke at skulle vente mere end 14 dage

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Peanut skriver:

Omkring 3 år  Men noget af tiden var jeg også lidt med på at vente, da jeg er meget praktisk anlagt ang. at være færdig med uddannelse, sørge for at have job osv 

Okay, det kan jeg godt følge dig i, man vil jo gerne have alle de praktiske ting i orden først.

Var du skruk i alle 3 år? Puuha, det må ikke have været sjovt, tænker bare selv at jeg er på mit snart 2. år og jeg er ved at blive vanvittig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.