Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Der er jeg også enig.. Der er mange der bare lader stå til, det kan jeg simpelthen ikke tage!

Jeg tror også det er friheden, min kæreste tænker meget over.
Jeg er bare så frustreret over at han ikke kan sige andet end: Jeg er ikke klar. Han aner simpelthen ingenting, når jeg konfronterer ham med evt. muligheder, for at han ikke er klar.

Ja, så har han været længe om at blive klar.

Nej vel, heldigvis deler vi samme meninger og holdninger omkring børneopdragelse her. Om det bliver anderledes når den tid kommer er så måske en anden sag. Det jo så nemt at lyde klog

det virker meget umoden af ham bare at sige han ikke er klar, hvis han så bare kom med nogle ordentlige begrundelser så man måske kan ligge en slagplan for at han kan se du også vil forsøge at undgå de ting han frygter.
jeg siger lige ud til min kæreste at han gerne må besøge sine kammerater bare han kommer ordentlig tid hjem, og vi skal også stadig have kæreste aftener har den lille måske bliver passet et par timer..

Ihhh de kære mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Ej, du kan jo ikke sige, hvis han ikke er klar efter 9 år.

Vi har været kærester i 9 år, vi har ikke snakket baby i alle de år jo.
Kun i 1 ½ år.
Og jo, jeg blir mor, han VIL jo gerne.

Jeg kender ham jo ikke. Og kan derfor kun fortolke ud fra det du skriver.

Men mine alarmklokker ringer når han:

1. Ikke vil komme med en tidsramme.

2. Kommer med dårlige undskyldninger såsom at du er efter ham at han skal rydde op.

3. At han efter 9 års samliv ikke vil have børn lige nu. Eller kan fortælle dig hvornår.

Så ja, jeg ved godt, at du ikke vil høre hvad jeg skriver og det er fair nok. Jeg kommer bare med min mening. Det du skriver med at han VIL gerne. Ja han siger han vil men viser han det ved at komme med tidsramme? Feks når du er færdig med din udd., når vi har betalt bilen ud eller andet?

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Jeg kender ham jo ikke. Og kan derfor kun fortolke ud fra det du skriver.

Men mine alarmklokker ringer når han:

1. Ikke vil komme med en tidsramme.

2. Kommer med dårlige undskyldninger såsom at du er efter ham at han skal rydde op.

3. At han efter 9 års samliv ikke vil have børn lige nu. Eller kan fortælle dig hvornår.

Så ja, jeg ved godt, at du ikke vil høre hvad jeg skriver og det er fair nok. Jeg kommer bare med min mening. Det du skriver med at han VIL gerne. Ja han siger han vil men viser han det ved at komme med tidsramme? Feks når du er færdig med din udd., når vi har betalt bilen ud eller andet?

Nej det gør du jo ikke..Nåå men han har jo før sat et tidspunkt på, som han ikke følte han kunne overholde da vi kom til dagen. Måske han ikke vil gøre det igen, da han kunne se hvor ked af det jeg blir.

At sætte en tidsramme, når han ikke føler sig klar, er nok ikke let. Ikke sjovt og skulle skuffe sin kæreste gang på gang. Jeg ved ikke hvad vi skulle bruge, vi er begge færdiguddannede, har vi været i snart 5 år, har begge jobs, skylder intet i vores biler eller på andre ting - så ja som skrevet, må vi snakke om det efter min sidste vaccine.  Ja, Selvfølgelig er det ikke i orden han ikke kan sige noget som helst, men hvad skal jeg gøre? Det er da ikke let for nogle af os. 

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Nej vel, heldigvis deler vi samme meninger og holdninger omkring børneopdragelse her. Om det bliver anderledes når den tid kommer er så måske en anden sag. Det jo så nemt at lyde klog

det virker meget umoden af ham bare at sige han ikke er klar, hvis han så bare kom med nogle ordentlige begrundelser så man måske kan ligge en slagplan for at han kan se du også vil forsøge at undgå de ting han frygter.
jeg siger lige ud til min kæreste at han gerne må besøge sine kammerater bare han kommer ordentlig tid hjem, og vi skal også stadig have kæreste aftener har den lille måske bliver passet et par timer..

Ihhh de kære mænd

Det er altid dejligt at være enige om tingene - Vi er også enige om opdragelse, øen som du skriver, ved man jo ikke om tingene ændrer sig, den dag man faktisk står med en baby i hænderne. Jeg er også meget irriteret over, at han ikke kan sige andet, jeg brækker mig snart ved ordene 'jeg er ikke klar'!!!

Jeg har som dig også sagt at han stadig har sine kammerater, som han kan tage ud til og jeg mine veninder, men at med tiden, så kan han også ha baby med ligesom jeg kan og selvfølgelig også at vi skal passe og pleje vores forhold. Jeg har også sagt til ham at han stadig kan arbejde og at jeg tager min tjans.. (han har et meget tidskrævende job)

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Det er altid dejligt at være enige om tingene - Vi er også enige om opdragelse, øen som du skriver, ved man jo ikke om tingene ændrer sig, den dag man faktisk står med en baby i hænderne. Jeg er også meget irriteret over, at han ikke kan sige andet, jeg brækker mig snart ved ordene 'jeg er ikke klar'!!!

Jeg har som dig også sagt at han stadig har sine kammerater, som han kan tage ud til og jeg mine veninder, men at med tiden, så kan han også ha baby med ligesom jeg kan og selvfølgelig også at vi skal passe og pleje vores forhold. Jeg har også sagt til ham at han stadig kan arbejde og at jeg tager min tjans.. (han har et meget tidskrævende job)

Jeg synes du gør alt korrekt, for det lyder som om vi er meget ens på det punkt og har samme holdninger omkring det hele

ihh hvor skal han bare mande sig op snart. håber han overrasker dig efter den sidste vaccine og siger , nu det nu

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Jeg synes du gør alt korrekt, for det lyder som om vi er meget ens på det punkt og har samme holdninger omkring det hele

ihh hvor skal han bare mande sig op snart. håber han overrasker dig efter den sidste vaccine og siger , nu det nu

Ja, det har du ret i.. Vi lyder ret ens :-) Årh, håber jeg også, eller ja tør ikke håbe.. men ville være så rart, det mit største ønske. Alt andet er lige meget.

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Ja, det har du ret i.. Vi lyder ret ens :-) Årh, håber jeg også, eller ja tør ikke håbe.. men ville være så rart, det mit største ønske. Alt andet er lige meget.

nej kan sagtens forstå dig at du ikke tør håbe, vi beskytter jo os selv mod skuffelsen. Men jeg vil håbe for dig

Anmeld

19. marts 2013

KTP86

Du bør sætte en aldersgrænse for dig selv. Hvornår din grænse går Når i når den fødselsdag og han stadig ikke er klar,så må du jo gøre op med digselv om du kan leve med at du ikke ved hvornår (og om han overhovedet bliver klar) før dine æg ikke duer længere,eller om du skal stoppe forholdet og finde en mand der er klar og få den familie du drømmer om

Anmeld

19. marts 2013

Mum33

Hvis jeg var dig, ville jeg give ham et ultimatum. 9 år og med Jeres alder - du har været tålmodig nok, og allerede gået på kompromis - det skal han også. Lov ham ikke at nævne ordet baby det næste halve år, og hvis han ikke er klar der så smut! Ved godt det lyder hårdt, men hvis han virkelig elsker dig, så lader han ikke dig smutte!! Så må han altså "grow up" på det halve år. Brug så tiden på at nyde den sidste frihed. Ferier, byturer, resturant besøg, og så i gang i pb.

Kontant - ja. Men sådan havde jeg gjordt det hvis jeg var i dine sko.

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

E. B. skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg give ham et ultimatum. 9 år og med Jeres alder - du har været tålmodig nok, og allerede gået på kompromis - det skal han også. Lov ham ikke at nævne ordet baby det næste halve år, og hvis han ikke er klar der så smut! Ved godt det lyder hårdt, men hvis han virkelig elsker dig, så lader han ikke dig smutte!! Så må han altså "grow up" på det halve år. Brug så tiden på at nyde den sidste frihed. Ferier, byturer, resturant besøg, og så i gang i pb.

Kontant - ja. Men sådan havde jeg gjordt det hvis jeg var i dine sko.

Det gjorde jeg sidste år, dette hjalp ikke :/

Vi aftalte at september skulle vi igang og jeg snakkede ikke om baby ½ år, men da vi kom til måneden, så kunne han ikke - Han var ikke klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.