Man bliver sgu aldrig 100% klar. Du bliver nød til at gøre op med dig selv hvad DU vil. Kan godt forstå det er svært. For du elsker ham og vil have børn med ham.
Jeg vidste at jeg VILLE være mor (koste hvad det ville) Heldigvis fandt jeg en kæreste, som gerne ville have børn, men hvis ikke så havde jeg valgt at blive alenemor. Kan slet ikke forestille mig at jeg skulle leve et liv uden at få børn 
Håber du/I finder en løsning. Mit hjerte græder med dit 
Det er sku svært, jeg kan bare mærke jeg ikke kan undvære ham.
Jeg har haft sagt til ham, at han skulle flytte, så sagde han at det måtte han gøre så, selvom det ikke var det han ønskede - Og kunne bare mærke at det var SÅ forkert. Vi hører sammen 
Jeg er også sikker på, at han VIL have børn, det er bare tidspunktet der halter MEGET! Ville ønske jeg kunne overbevise ham om at gå igang, på trods af at han ikke er klar (tror nemlig ikke rigtig han blir det)
Desuden bliver jeg jo ikke alenemor, selvom min kæreste skulle flytte. Jeg skal jo ud og finde en anden - Som rent faktisk vil have et barn NU. Og hvem ved, hvornår ham den anden, dukker op? (Hvis du forstår)
Men jeg forstår dig udenmærket godt.
Anmeld