Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Det er bare lettere sagt end gjort, når man har følelserne med..
Jeg ELSKER ham virkelig højt.

Nej men du må jo vælge. Ham eller børn? For det lyder ikke som om du kan få begge dele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Nej men du må jo vælge. Ham eller børn? For det lyder ikke som om du kan få begge dele..

Jo, det kan jeg - Bare ikke lige nu.

Jeg har desuden også valgt jo, har sagt til ham at jeg vil vente på ham.

Anmeld

18. marts 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Jo, det kan jeg - Bare ikke lige nu.

Jeg har desuden også valgt jo, har sagt til ham at jeg vil vente på ham.

Du har jo lov til at ombestemme dig. Men så forstår jeg ikke dit indlæg. Hvis du allerede har bestemt dig så må du jo komme videre og indse, at der kan gå længe for du kan få en baby. Men eftersom du har oprettet indlægget har du inderst inde ikke valgt??

Anmeld

18. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Årh tak.. Ja, det har været en LANG & SEJ kamp, som endnu ikke er vundet.

Det er sku frustrerende altså!
Tror min kæreste er lissom din, der skal mave og alt det til, før han blir klar..

Kan kunne ihvertfald godt tyde på det. Altså jeg er slet ikke i tvivl om at han er glad nu, men Ihhh det har også været en kamp at være i barnløsheds behandling med ham da jeg ofte har følt det kun var mig som kæmpede.
så selvom de "gir" sig på et tidspunkt kan det stadig være pisse hårdt. utrolig en mand på 35kan være så mere umoden end mig på 25men han bliver ski en god far

håber og krydser alt for at din kæreste snart for øjnene op og i kan komme videre med projektet.

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Du har jo lov til at ombestemme dig. Men så forstår jeg ikke dit indlæg. Hvis du allerede har bestemt dig så må du jo komme videre og indse, at der kan gå længe for du kan få en baby. Men eftersom du har oprettet indlægget har du inderst inde ikke valgt??

Er baby.dk ikke et sted, hvor man kan komme ud med sine frustrationer?
Jo, jeg har valgt, men det er jo ikke ensbetydende med at det er let at vente.

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Kan kunne ihvertfald godt tyde på det. Altså jeg er slet ikke i tvivl om at han er glad nu, men Ihhh det har også været en kamp at være i barnløsheds behandling med ham da jeg ofte har følt det kun var mig som kæmpede.
så selvom de "gir" sig på et tidspunkt kan det stadig være pisse hårdt. utrolig en mand på 35kan være så mere umoden end mig på 25men han bliver ski en god far

håber og krydser alt for at din kæreste snart for øjnene op og i kan komme videre med projektet.

Årh er han 35 år og stadig ikke klar?
Ja, det er der jeg frygter at vi ender, så 'gamle' (forstå mig ret) ifht. at jeg nu har været skruk i snart 2 år ..

Men er sikker på din kæreste nok skal blive helt klar, når jeres baby er kommet til verden.

Tak, får brug for alt hvad der kan krydses

Anmeld

18. marts 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Er baby.dk ikke et sted, hvor man kan komme ud med sine frustrationer?
Jo, jeg har valgt, men det er jo ikke ensbetydende med at det er let at vente.

Jo selvfølgelig er det det. Jeg gør det også i en god mening. For du er jo nødt til at se i øjenene at der er en risiko for, at du aldrig bliver mor. For hvis han stadig ikke er klar efter 9 år er jeg bange for, at han aldrig bliver..

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Jo selvfølgelig er det det. Jeg gør det også i en god mening. For du er jo nødt til at se i øjenene at der er en risiko for, at du aldrig bliver mor. For hvis han stadig ikke er klar efter 9 år er jeg bange for, at han aldrig bliver..

Ej, du kan jo ikke sige, hvis han ikke er klar efter 9 år.

Vi har været kærester i 9 år, vi har ikke snakket baby i alle de år jo.
Kun i 1 ½ år.
Og jo, jeg blir mor, han VIL jo gerne.

Anmeld

18. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

J

Årh er han 35 år og stadig ikke klar?
Ja, det er der jeg frygter at vi ender, så 'gamle' (forstå mig ret) ifht. at jeg nu har været skruk i snart 2 år ..

Men er sikker på din kæreste nok skal blive helt klar, når jeres baby er kommet til verden.

Tak, får brug for alt hvad der kan krydses

Ja gammel knag hanvar jo så kun 33 da vi smed pillerne, og da havde vi været sammen i 5år
Havde jeg ved et uheld blevet gravid meget tidligere ville han også være der hundrede procent.
Min kærestes frygt har altid været økonomi og at hans liv ville ændre sig for meget på venne fronten og at vi ikke ville finde tiden til at være kærester mere. Han er ikke glad for små børn, eller børn generelt, og er ofte imod andres måde at opdrage børn på, men altså sådan har jeg det også selv, kan ikke døje at sidde på en restaurant med højt larmende børn som forældre bare vælger at de skal passe sig selv. så her er det med at snakke om hvordan vi gerne vil have vores børn skal opdrages og hvad vi gerne vil lære dem.

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Ja gammel knag hanvar jo så kun 33 da vi smed pillerne, og da havde vi været sammen i 5år
Havde jeg ved et uheld blevet gravid meget tidligere ville han også være der hundrede procent.
Min kærestes frygt har altid været økonomi og at hans liv ville ændre sig for meget på venne fronten og at vi ikke ville finde tiden til at være kærester mere. Han er ikke glad for små børn, eller børn generelt, og er ofte imod andres måde at opdrage børn på, men altså sådan har jeg det også selv, kan ikke døje at sidde på en restaurant med højt larmende børn som forældre bare vælger at de skal passe sig selv. så her er det med at snakke om hvordan vi gerne vil have vores børn skal opdrages og hvad vi gerne vil lære dem.

Der er jeg også enig.. Der er mange der bare lader stå til, det kan jeg simpelthen ikke tage!

Jeg tror også det er friheden, min kæreste tænker meget over.
Jeg er bare så frustreret over at han ikke kan sige andet end: Jeg er ikke klar. Han aner simpelthen ingenting, når jeg konfronterer ham med evt. muligheder, for at han ikke er klar.

Ja, så har han været længe om at blive klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.