Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Det er sku svært, jeg kan bare mærke jeg ikke kan undvære ham.
Jeg har haft sagt til ham, at han skulle flytte, så sagde han at det måtte han gøre så, selvom det ikke var det han ønskede - Og kunne bare mærke at det var SÅ forkert. Vi hører sammen

Desuden bliver jeg jo ikke alenemor, selvom min kæreste skulle flytte. Jeg skal jo ud og finde en anden - Som rent faktisk vil have et barn NU. Og hvem ved, hvornår ham den anden, dukker op? (Hvis du forstår)
Men jeg forstår dig udenmærket godt.

Nej men det jeg mente med at blive alenemor (er jo ikke det man ønsker) var at gå igang med projektet selv. Donor eller et "knald" i byen. Jeg kunne bare ikke leve et liv uden børn derfor havde jeg disse tanker da min ex-mand skred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Miss-86

E. B. skriver:

Men smuttede du så? Ved godt det ikke er det du vil, men måske det får hans øjne op. Ellers kan han jo lave det nummer 117 gange. Han lader dig ikke gå, hvis det skal være Jer to.

Nej, da det er min lejlighed vi bor i, er det ham der skulle smutte. Og det gjorde han ikke, da jeg jo trak i land, da han ellers sagde at han så måtte flytte selvom det ikke var det han ønskede.

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

Nej men det jeg mente med at blive alenemor (er jo ikke det man ønsker) var at gå igang med projektet selv. Donor eller et "knald" i byen. Jeg kunne bare ikke leve et liv uden børn derfor havde jeg disse tanker da min ex-mand skred.

No no... Det håber jeg da ikke nogen kunne finde på

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Ja, det har du ret i, så du ved hvordan det er ..

Ja det gør jeg, hvis du en dag mangler at få luftet ud skal du være velkommen til at skrive jeg skal nok lægge øre til

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

o1Mutte skriver:

No no... Det håber jeg da ikke nogen kunne finde på

Nej ikke nu når jeg tænker over det MEN det var da mine tanker!!! Ønskede mig SÅ inderligt at blive mor. Min ex-mand og jeg var gennem behandling i 6 år. Der skete intet. (Heldigvis da - for ellers havde jeg ikke mine 2 lækre unger den dag idag) Men da han var mig utro og skred med hende den nye... ja så havde jeg da de tanker...

Hvad skulle jeg gøre? Mit ønske var SÅ stort.

Heldigvis kom jeg ikke dertil... og jeg havde jo nok valgt en donor frem for et "knald i byen"....

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

o1Mutte skriver:

Jeg tror altså jeg var smuttet SÅ ung er du altså heller ikke mere. Og tænk hvis du har svært ved at blive gravid som så mange andre??
Nu har vi prøvet i 3½ år og jeg er ellers ung og min kærestes svømmere fejler intet.. Jeg ville finde en der var samme sted i livet som mig selv..

Knus og held og lykke med det hele håber du finder en løsning

Ja, du har ret i det med min alder og det er jeg fuldt ud klar over! Også det at der kan gå år, før jeg blir gravid, når vi endelig går igang - Det argument har jeg også sagt til ham - Men nej..

Jeg elsker ham jo  
Tænk, hvis vi går fra hinanden - Så skal jeg finde en NY (der kan også gå år) også skal han være klar til baby NU!
Såå tænker at jeg 'ligeså' godt kan vente på min kæreste, som jeg kender og elsker! Hvis du forstår.

& Tak, held & lykke har jeg helt sikkert brug for

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Årh, sådan

Jeg vil jo helst gerne have en kernefamilie, da mine forældre selv er skilt (har ikke lidt nogen last OVERHOVEDET) men det er lidt min drøm.

Årh og det med engangsknald, har aldrig rigtig været mig

Anmeld

19. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

Nej ikke nu når jeg tænker over det MEN det var da mine tanker!!! Ønskede mig SÅ inderligt at blive mor. Min ex-mand og jeg var gennem behandling i 6 år. Der skete intet. (Heldigvis da - for ellers havde jeg ikke mine 2 lækre unger den dag idag) Men da han var mig utro og skred med hende den nye... ja så havde jeg da de tanker...

Hvad skulle jeg gøre? Mit ønske var SÅ stort.

Heldigvis kom jeg ikke dertil... og jeg havde jo nok valgt en donor frem for et "knald i byen"....

Kan sagtens forstå man får sådanne tanker. Men håber ikke nogen gør alvor af det.. (Selvom det sker)

Men var det mig, ja så havde jeg valgt en donor hvis jeg nærmede mig de 30 og ikke havde hverken mand eller børn..

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Årh, sådan

Jeg vil jo helst gerne have en kernefamilie, da mine forældre selv er skilt (har ikke lidt nogen last OVERHOVEDET) men det er lidt min drøm.

Årh og det med engangsknald, har aldrig rigtig været mig

Det forstår jeg godt... men jeg var "så langt ude" og SÅ ked af det at det var de tanker jeg havde!!

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Ja det gør jeg, hvis du en dag mangler at få luftet ud skal du være velkommen til at skrive jeg skal nok lægge øre til

Tak, hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.