Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Det forstår jeg godt... men jeg var "så langt ude" og SÅ ked af det at det var de tanker jeg havde!!

Ja, det kan jeg også sagtens sætte mig ind i.

Har I virkelig været i beh. i 6 år? (Dig & Din X)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

o1Mutte

Miss-86 skriver:

Ja, du har ret i det med min alder og det er jeg fuldt ud klar over! Også det at der kan gå år, før jeg blir gravid, når vi endelig går igang - Det argument har jeg også sagt til ham - Men nej..

Jeg elsker ham jo  
Tænk, hvis vi går fra hinanden - Så skal jeg finde en NY (der kan også gå år) også skal han være klar til baby NU!
Såå tænker at jeg 'ligeså' godt kan vente på min kæreste, som jeg kender og elsker! Hvis du forstår.

& Tak, held & lykke har jeg helt sikkert brug for

Det ER muligt at finde en der vil have baby NU Min mand og jeg startede på pb efter 3 måneder (ca). Men han havde to børn i forvejen og var 30 så det skulle jo helst snart ske (det gjorde det jo så bare ikke, desværre) Så det er muligt.. Men hvis han IKKE ville have en baby i nærmeste fremtid, så var jeg smuttet. Fordi det er sådan et stort ønske for mig.. Så havde jeg fundet en anden.

Håber din mand snart vågner lidt op

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

o1Mutte skriver:

Det ER muligt at finde en der vil have baby NU Min mand og jeg startede på pb efter 3 måneder (ca). Men han havde to børn i forvejen og var 30 så det skulle jo helst snart ske (det gjorde det jo så bare ikke, desværre) Så det er muligt.. Men hvis han IKKE ville have en baby i nærmeste fremtid, så var jeg smuttet. Fordi det er sådan et stort ønske for mig.. Så havde jeg fundet en anden.

Håber din mand snart vågner lidt op

Ja, det er muligt at finde en der vil have barn NU.

Men det er også muligt at ham der vil have barn NU, ham finder jeg først om 2-3 år....

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Ja, det kan jeg også sagtens sætte mig ind i.

Har I virkelig været i beh. i 6 år? (Dig & Din X)

Ja vi startede projekt baby i 2002. 2003-2009 var vi i ICSI beh. On/off uden held. Jeg var lige gået igang med hormoner igen... da han smed bomben. Han havde fundet en anden.

Kan huske jeg sad i soveværelset... og ja der sprøjtede jeg de DYRE hormoner liiiige ud i luften foran ham. Og afl. resten på apoteket til destuktion  DET VAR SÅ HÅRDT!

Blev skilt i okt 2009 Han smuttede i sep. Pga. utroskab blev vi skilt med det samme! Fandt min nuværende kæreste i BYEN samme aften hvor jeg fik skilsmissepapirene. Og ja vi har været sammen siden!

2 mdr. efter vi mødtes blev jeg gravid. Og nu har vi to lækre unger sammen. Utroligt!

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Ja vi startede projekt baby i 2002. 2003-2009 var vi i ICSI beh. On/off uden held. Jeg var lige gået igang med hormoner igen... da han smed bomben. Han havde fundet en anden.

Kan huske jeg sad i soveværelset... og ja der sprøjtede jeg de DYRE hormoner liiiige ud i luften foran ham. Og afl. resten på apoteket til destuktion  DET VAR SÅ HÅRDT!

Blev skilt i okt 2009 Han smuttede i sep. Pga. utroskab blev vi skilt med det samme! Fandt min nuværende kæreste i BYEN samme aften hvor jeg fik skilsmissepapirene. Og ja vi har været sammen siden!

2 mdr. efter vi mødtes blev jeg gravid. Og nu har vi to lækre unger sammen. Utroligt!

Ej, hvor vildt - Set i bakspejlet, er det kun godt at din mand var dig utro - Nu har du 2 dejlige børn og en skøn kæreste!

Tænk at du så hurtigt blev gravid med din nuværende kæreste - Det er dejligt og kan gætte mig til at du bare blev ovenud lykkelig, da du fandt ud af det - efter så mange års kamp.

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Ej, hvor vildt - Set i bakspejlet, er det kun godt at din mand var dig utro - Nu har du 2 dejlige børn og en skøn kæreste!

Tænk at du så hurtigt blev gravid med din nuværende kæreste - Det er dejligt og kan gætte mig til at du bare blev ovenud lykkelig, da du fandt ud af det - efter så mange års kamp.

Kunne slet ikke forstå det?!? Det var så VILD en følelse!!

Men det var hårdt for fik aldrig bearbejdet alt det andet... MEN tro mig jeg var lykkelig ♥

Min ex-mand og hans nye kæreste (nu kone) fik barn 3 mdr. efter jeg fødte... så ja vi SKULLE åbenbart bare ikke have børn sammen!

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Kunne slet ikke forstå det?!? Det var så VILD en følelse!!

Men det var hårdt for fik aldrig bearbejdet alt det andet... MEN tro mig jeg var lykkelig ♥

Min ex-mand og hans nye kæreste (nu kone) fik barn 3 mdr. efter jeg fødte... så ja vi SKULLE åbenbart bare ikke have børn sammen!

Nej, det er jo sket så hurtigt det hele for dig .. Men dejlig historie

Årh, nej det var bare ikke 'Ment To Be' med dig og din X.
Det vil jo sige, at ingen af jer havde svært ved at få børn, I kunne bare ikke med hinanden

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Nej, det er jo sket så hurtigt det hele for dig .. Men dejlig historie

Årh, nej det var bare ikke 'Ment To Be' med dig og din X.
Det vil jo sige, at ingen af jer havde svært ved at få børn, I kunne bare ikke med hinanden

Lige præcis... og HELDIGVIS for det!!

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

MorDk skriver:

Lige præcis... og HELDIGVIS for det!!

Nemlig.

Sådan en mand fortjener ikke dig

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Miss-86 skriver:

Nemlig.

Sådan en mand fortjener ikke dig

NEJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.