Hvor går grænsen ?? ( at være voldsom overfor sit barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Jah, og så Dina oven i, selvom hun heldigvis ikke var for tidligt født. Skulle nogle have bidt deres børn så må det have været dig, men det ahr jeg da ikke hørt noget om
Tak, og i lige måde 

Har ikke bidt mine unger, har 2 gange råbt højt af Daniel i frustration og magtesløshed

Fik en tid og snakkede med sp, som sagde vi mennesker alle har en grænse, og selvom det ikke er hendigtsmæssigt er det også ok børnene mærker vi har en grænse og kun er mennesker, og kan fejle. Går meget bedre nu hvor vi har musik hos ham om natten, det er bare et hit, så nu skal lillesøster Dina bare blive rask og indkøres i dp så burde det lysne ville også være dejligt med bedre søvn inden vi vil have sidste skud på stammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Laulund87

gædde/gitte skriver:

arh.......... så skulle jeg jo være hjernevasket til at være pædofil, voldlig og rasist........... det er jeg nu ikke

Okay fint nok

Anmeld

2. marts 2013

Laulund87

gædde/gitte skriver:

arh.......... så skulle jeg jo være hjernevasket til at være pædofil, voldlig og rasist........... det er jeg nu ikke

Kan virkelig ikke se hvorfor du blander racisme og pædofili ind i det

Jeg har bare set en tendens til, især herinde, at har man fået lusinger/smæk osv som barn, synes man ikke det er så slemt og nogle gør det ved sine egne børn.

Men det er da super fedt du ikke er de nævnte ting.....

Anmeld

3. marts 2013

gædde/gitte

Laulund87 skriver:

Kan virkelig ikke se hvorfor du blander racisme og pædofili ind i det

Jeg har bare set en tendens til, især herinde, at har man fået lusinger/smæk osv som barn, synes man ikke det er så slemt og nogle gør det ved sine egne børn.

Men det er da super fedt du ikke er de nævnte ting.....

nu skal jeg forklare det så du kan forstå det.

"Jeg har bare set en tendens til, især herinde, at har man fået lusinger/smæk osv som barn, synes man ikke det er så slemt og nogle gør det ved sine egne børn."

jeg er aldrig blevet slået, men kan ikke se det groteske i at nogen kammer over 1 gang og stikker en flad, hvis der virkelig er sket noget der er grænseoverskidene farligt eller ligne... feks. en 13 årig stjæler mor og fars bil...

Hvis man virkelig skulle blive hærdet af det man er vokset op med, så skulle jeg jo være i stand til at se let på pædofili og rassisme også.......... fordi det var mit miljø.

det var blot en konstatering.

Anmeld

3. marts 2013

gædde/gitte

Laulund87 skriver:

Okay fint nok

hvorfor ændre du så mening 30 sek senere.....

morsomt som det også altid er dig der skal gennemanalysere mine meninger.......

Anmeld

3. marts 2013

Faith

gædde/gitte skriver:

"Jeg har bare set en tendens til, især herinde, at har man fået lusinger/smæk osv som barn, synes man ikke det er så slemt og nogle gør det ved sine egne børn."

jeg er aldrig blevet slået, men kan ikke se det groteske i at nogen kammer over 1 gang og stikker en flad, hvis der virkelig er sket noget der er grænseoverskidene farligt eller ligne... feks. en 13 årig stjæler mor og fars bil...

Hvis man virkelig skulle blive hærdet af det man er vokset op med, så skulle jeg jo være i stand til at se let på pædofili og rassisme også.......... fordi det var mit miljø.

Min daværende stedfar gav mig engang en syngende lussing midt i Føtex. Jeg ville have ham til at vente på min mor og jeg og løb derfor op til ham og hev i hans baglommer. Han vendte sig om og klappede mig en på skrinet. Aldrig i mit liv har jeg følt mig så ydmyget

Synes virkelig ikke der er nogen undskyldning for at klappe sit barn en på hovedet. Heller ikke selvom det har stjålet bilen. I min verden er det vold, og vold mod børn er ulovligt!

Anmeld

3. marts 2013

Laulund87

gædde/gitte skriver:

Så fordi jeg ikke er enig i hvad du skriver så er det fordi jeg ikke forstår? Arhh vel jeg forstår udemærket hvad du mener, men jeg er ikke enig. Jeg synes det er foruroligende at du ikke mener det skader at "stikke en flad" om man er 2 år eller 13 år... Og så har jeg vist ikke mere at sige her

Anmeld

3. marts 2013

Lilje82

Lady Marion <3 skriver:

I foranledning af den anden tråd (ikke for at trampe på moderen der bed sit barn)  Jeg er nysgerrig fordi så mange af jer ikke syntes det var for voldsomt pludselig at kamme sådan over , i syntes vi andre er hellige fordi vi syntes det var en voldsom handling !!!   Hvor går grænsen ??   Hvis det er ok at kamme over en enkelt gang og bide sit barn i ansigtet hvad er så mere ok ??   Hold en pæn tone , det er ikke en provokation men ren nysgerrighed om forskellig opdragelse

Har ikke set den anden tråd, men fik faktisk lidt ondt i maven. Kunne aldrig finde på at bide mit barn, jeg får det dårligt, hvis jeg har råbt af ham, og jeg ligger ham aldrig i seng uden, at vi er blevet gode venner igen.
Hvis jeg bed mit barn, hvordan skulle jeg så kunne forklare ham, at han IKKE må gøre det samme?

Anmeld

3. marts 2013

modesty

Jeg synes at det er interessant at du ikke selv kan se at du faktisk understøtter Laulunds teori selvom du påstår det modsatte.

Du er vokset op i et hjem med vold, pædofili og racisme. Altså et hjem hvor overgreb af den ene eller den anden art har fundet sted. 

At du så siger at det ikke gør dig til pædofil, nej, når du sætter det så firkantet op. Men du er en af de ganske få, hvis ikke den eneste, der i denne tråd advokerer for at man råber af sine børn og i sjældne situationer kan stikke dem en flad.

Så det at du er vokset op i et hjem med meget brede grænser for hvad der er i orden at udsætte andre mennesker for, har gjort at dine egne grænser er blevet bredere end de flestes.

Anmeld

3. marts 2013

Laulund87

modesty skriver:

Jeg synes at det er interessant at du ikke selv kan se at du faktisk understøtter Laulunds teori selvom du påstår det modsatte.

Du er vokset op i et hjem med vold, pædofili og racisme. Altså et hjem hvor overgreb af den ene eller den anden art har fundet sted. 

At du så siger at det ikke gør dig til pædofil, nej, når du sætter det så firkantet op. Men du er en af de ganske få, hvis ikke den eneste, der i denne tråd advokerer for at man råber af sine børn og i sjældne situationer kan stikke dem en flad.

Så det at du er vokset op i et hjem med meget brede grænser for hvad der er i orden at udsætte andre mennesker for, har gjort at dine egne grænser er blevet bredere end de flestes.

Tak fordi du lige fik det forklaret meget bedre end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.